Capture The Flag (ctf.pl)
Forum dyskusyjne CTF.PL

pogawedki - Baunzords - polski shooter FPP

qwisacz - Sro Paź 12, 2011 1:15 pm
Temat postu: Baunzords - polski shooter FPP
Przedwczoraj ruszyła beta wyjątkowego, multiplayerowego shootera FPP pod tytułem Baunzords. Najbardziej charakterystycznymi cechami gry jest zupełny brak grawitacji, w związku z czym nie istnieje również 'dół'. Przy użyciu energetycznej linki możemy dotrzeć w każdy zakamarek planszy i spojrzeć na nia z dowolnej perspektywy. Gra cechuje się dużą dynamiką rozgrywki, dościgającą tą z Quake'ów, którą to serią inspirowaliśmy się przy tworzeniu wielu rozwiązań gameplay'owych. Ważnym elementem rozgrywki jest linka inspirowana Q2CTF'owym Grapplem :)

Baunzords, mimo że dalecy jesteśmy od uznania go za projekt ukończony, naszym zdaniem w aktualnym stadium jawi się jako wystarczająco grywalny, by sprawiać radochę, toteż zdecydowaliśmy się wypuścić owe Baunzordy, by ujrzały światło dnia. Czy gra jest dobra? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy graczom. Z chęcią przyjmiemy wszelką konstruktywną krytykę.

Baunzords Beta do pobrania pod adresem: http://delta-books.home.p...nzords_beta.zip
Filmik ukazujący gameplay i kilka przaśnych fragów - Baunzords Teaser FragMovie: http://www.youtube.com/watch?v=f_sgC7V9za4
Link do publikacji dotyczących Baunzords (screeny, filmiki itp.): http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=1981

Gra wymaga karty graficznej kompatybilnej ze standardem ShaderModel 3.0.

Pozdrawiam i życzę Wam wesołego fragowania
feelon

P.S.
Ostatnio wraz z grafikiem projektu GreenOne'em grywamy głównie wieczorami po pracy (miedzy 20 a 24), wiec jeśli mielibyście ochotę do nas dołączyć i zagrać jakiegoś małego drużynowego Capture The Flag, tudzież klasycznego Deathmatcha, lub po prostu pogadać o grze, to serdecznie zapraszamy.


Krsnick02 - Czw Paź 13, 2011 6:19 am

Szczerze mowiac projekt jest stary i oklepany. wyglada jak jeden z instaGibow z q2. Takiego moda w q2 mozna zrobic w 1 dzien albo i pare godzin, kwestia zrobienia mapy, a raczej wygrzebania jednej z map z q2jump, odpalenie Lithuma z hookiem, zmniejszenie gravitacji i mamy praktycznie to samo. W woli sprostowania, linka z ktorej wzieliscie inspiracje to Hook z q2 Lithum a nie grapple z Ctf.

Po obejrzeniu 2 filmikow z tego projektu jestem raczej bardzo na nie. Nie ze sie czepiam, poprostu nie widze tutaj nic interesujacego badz iscie innowacyjnego zeby przyciagnelo moja uwage na dluzej niz 5 minut ogladania filmiku.

Zycze powodzenia, moze komus sie to spodoba, bynajmniej ja odpadam.

GL & HF


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group