|
Capture The Flag (ctf.pl) Forum dyskusyjne CTF.PL |
|
pogawedki - Baunzords - polski shooter FPP
qwisacz - Sro Paź 12, 2011 1:15 pm Temat postu: Baunzords - polski shooter FPP Przedwczoraj ruszyła beta wyjątkowego, multiplayerowego shootera FPP pod tytułem Baunzords. Najbardziej charakterystycznymi cechami gry jest zupełny brak grawitacji, w związku z czym nie istnieje również 'dół'. Przy użyciu energetycznej linki możemy dotrzeć w każdy zakamarek planszy i spojrzeć na nia z dowolnej perspektywy. Gra cechuje się dużą dynamiką rozgrywki, dościgającą tą z Quake'ów, którą to serią inspirowaliśmy się przy tworzeniu wielu rozwiązań gameplay'owych. Ważnym elementem rozgrywki jest linka inspirowana Q2CTF'owym Grapplem
Baunzords, mimo że dalecy jesteśmy od uznania go za projekt ukończony, naszym zdaniem w aktualnym stadium jawi się jako wystarczająco grywalny, by sprawiać radochę, toteż zdecydowaliśmy się wypuścić owe Baunzordy, by ujrzały światło dnia. Czy gra jest dobra? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy graczom. Z chęcią przyjmiemy wszelką konstruktywną krytykę.
Baunzords Beta do pobrania pod adresem: http://delta-books.home.p...nzords_beta.zip
Filmik ukazujący gameplay i kilka przaśnych fragów - Baunzords Teaser FragMovie: http://www.youtube.com/watch?v=f_sgC7V9za4
Link do publikacji dotyczących Baunzords (screeny, filmiki itp.): http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=1981
Gra wymaga karty graficznej kompatybilnej ze standardem ShaderModel 3.0.
Pozdrawiam i życzę Wam wesołego fragowania
feelon
P.S.
Ostatnio wraz z grafikiem projektu GreenOne'em grywamy głównie wieczorami po pracy (miedzy 20 a 24), wiec jeśli mielibyście ochotę do nas dołączyć i zagrać jakiegoś małego drużynowego Capture The Flag, tudzież klasycznego Deathmatcha, lub po prostu pogadać o grze, to serdecznie zapraszamy.
Krsnick02 - Czw Paź 13, 2011 6:19 am
Szczerze mowiac projekt jest stary i oklepany. wyglada jak jeden z instaGibow z q2. Takiego moda w q2 mozna zrobic w 1 dzien albo i pare godzin, kwestia zrobienia mapy, a raczej wygrzebania jednej z map z q2jump, odpalenie Lithuma z hookiem, zmniejszenie gravitacji i mamy praktycznie to samo. W woli sprostowania, linka z ktorej wzieliscie inspiracje to Hook z q2 Lithum a nie grapple z Ctf.
Po obejrzeniu 2 filmikow z tego projektu jestem raczej bardzo na nie. Nie ze sie czepiam, poprostu nie widze tutaj nic interesujacego badz iscie innowacyjnego zeby przyciagnelo moja uwage na dluzej niz 5 minut ogladania filmiku.
Zycze powodzenia, moze komus sie to spodoba, bynajmniej ja odpadam.
GL & HF
|
|