|
Capture The Flag (ctf.pl) Forum dyskusyjne CTF.PL |
|
archiwum - Komendy dla Nocheat
max - Sro Lut 25, 2004 7:50 pm Temat postu: Komendy dla Nocheat Siema
Wiem ze pewnie dla was to bulka z maslem ale powiedzcie mi gdzie moge znalesc ustawianie komend dla nocheat np.Odliczanie quada,"Wyrzucilem doca near the costam..,wrogi quad idzie dolem,i t p na pewno wiecie o co mi chodzi.
Moze komus sie zechce mi napisac tutaj jak to zrobic????
z gorry wielkie dziex
Kumanus - Sro Lut 25, 2004 8:14 pm
Tak samo jak w normalnym quaku - bo to jest normalny quak, w nc dodane sa chyba ze 3 komendy? nc_railtrail i nc_drawping i nc_drawfps ..
chyba ze nie czaje o co ci chodzi
Kiler - Sro Lut 25, 2004 8:50 pm
mało wiesz kumanus.
tu masz parę:
Cytat: |
1) Podstawowe
- cl_drawtime 0/1/2 - wyświetla godzinę: 1-czas 12h, 2-czas 24h
- cl_drawfps 0/1 - wyświetla ilość fps
- cl_drawping 0/1 - wyświetla ping
- cl_drawchathud 0/1 - wyświetla na ekrenie 4 ostatnie linijki z konsoli (ale tylko wypowiedzi graczy), które nie znikają dopóki nie zostaną zastąpione nowymi wypowiedziami
- cl_drawrate 0/1 - wyświetla ilość ściąganych/wysyłanych danych.Użyteczne dla osób mających problemy z pingiem i eksperymentujących z ustawieniami cl_maxfps i rate
- cl_railtrail 0/1 - zamiast standartowego raila masz zieloną kreskę identyczną jak w Xanii (nie polecane dla początkujących graczy)
- cl_railtrail_color 0/1/2/3/4/5 - zmiana koloru promienia raila (działa tylko z railem a'la Xania)
- m_xp 0/1 - automatycznie wykrywa czy masz XP i usuwa problem akceleracji. Jeśli masz inny system operacyjny niż XP zalecane jest ustawienie wartości 0 zamiast defaultowej 1
- gl_contrans 0-1 - przezroczystość konsoli (default 0.75)
- screenshotjpeg - zapisuje zrzut ekranu do pliku jpg
- gl_jpg_quality 0-100 - jakość obrazka jpg ze zrzutem ekranu (default 85)
- gl_coloredlightmaps 0/0.5/1 - Wybranie 0 powoduje oświetlenie mapy szarościami co daje efekt podobny do gry na software. Wartość 0.5 daje pośredni efekt
- cl_highlight 0/1/2 - jaskrawość tekstów z konsoli. 0 - brak, 1 - wszytkie teksty świecą, 2 - święci wszystko poza wypowiedziami graczy
- gl_celshading 0/1 - na skinach postaci, broni i itemów pojawiają się czarne kreski podkreślające kontury
- gl_scale 1 i większe - zmienia rozmiar hud'a i tekstu na coraz większy
2) Pozostałe
- net_port 0/port - pozwala wybrać lokalny port, na którym grasz w quake2. Przydatne dla osób będących za firewallami. 0 (wartość defaultowa) oznacza port standartowy
- cl_drawlocs 0/1 - włączone pokazuje lokacje na mapie (załadowane z plików locs). Najbliższa lokalizacja porusza się w górę i dół.
- loc_add [nazwa lokacji] - dodaje nazwę lokacji w miescu gdzie stoisz
- loc_del - kasuje najbliższą lokację
- loc_save [nazwa_pliku] - zapisuje nazwane lokacje do pliku o wskazanej nazwie. Nazwa powinna byc idenyczna z nazwa mapy, gdyż NC ładuje lokacje automatycznie
- nc_url - wyświetli stronę domową klienta NoCheat
- nc_help - eksportuje do clipboard (analogiczne do ctrl+c) najważniejsze systemowe informacje, co umożliwia łatwiejszą pomoc w przypadku problemów
- $loc_there - po wstawieniu do bindu w konfigu zwraca lokację na którą wskazuje celownik (np. bind X say_team Wrog $loc_there)
- cvar_toggle [cvar name] - przełącza zmienną pomiędzy wartością 0 i 1. Np. bind F8 cvar_toggle cl_drawtime przełącza między cl_drawtime 0/1 (czyli między brakiem zegara i zegarem 12h)
3) Zmiany w stosunku do quake 3.20
- możliwość tworzenia do pak99.pak zamiast pak9.pak
- wielkość pliku cfg zwiększona z 8kB do 32 kB
- wartość komendy cl_maxfps nie może być mniejsza niż 5
- wpisanie error nie powoduje zamknięcia quake2 z komunikatem błędu
- dodany nowy rozdzielczość ekranu: 1280x1024 (gl_mode 11)
- dodana obsługa 3-go i 4-go klawisza myszy (MOSUSE3 i MOUSE4)
- klawisz TAB wyświetla listę komend wszystkich komend quake2
- scroll myszy przewija teksty w konsoli
- można włączać konsolę podczas ogladania demek
- netgraph jest przezroczysty
- można zapisać wartość netgraph w konfigu
- można zamienić tekstury tga na 32-bitowe (True Color) odpowiedniki tga i jpg
- można zamienić wzystkie .wal i .pcx na tga (skiny, ściany, bronie, konsola itd.)
- zwiększa zbuffer co pozwala widzieć dalej na dużych mapach |
więcej info znajdziesz tu: http://q2tv.org/articles.php?id=77
lub w readme
Adolf - Sro Lut 25, 2004 8:50 pm
Kumanus ma racje. NoCheat nic tu nie zmienia, ale gdybys nie wiedzial..
bind x play xxx.wav .. quad60.wav, quad30.wav, ps60.wav, ps30wav .. ( ctf/sounds albo baseq2/sounds - jezeli nie masz tych plikow, to skoncz z q2 )
bind x steam %L ( location ) %H ( hp ) %A ( armor ) %W ( weapon ) %T ( tech )
"wrogi quad idzie dolem"
bind x steam "wrogi quad idzie dolem" ? nie rob scen =]
"na pewno wiecie o co mi chodzi"
moze my wiemy, ale czy ty wiesz ?
rtfm
max - Sro Lut 25, 2004 9:06 pm
no wiec dla wszystkich was : SZACUNEK i pzdr
z tych waszych postow wiem juz wszystko
pzdr dla adolfa za lopatologiczne rozpisanie heh
thx
Kumanus - Sro Lut 25, 2004 11:09 pm
Kazwa ... moze ja malow wiem za to Ty znasz swietne linki
Ja uzylem ino tych 3 komend 1 raz w zyciu zeby ustawic co trzeba i to wszystko .. kto by sie ta reszta zajmowal ... taki zwykly gracz, pff ..
pyz - Czw Lut 26, 2004 8:59 am
Nie, zna jeden najwazniejszy - www.google.pl, a co lepsze, umie go uzywac
|
|