|
Capture The Flag (ctf.pl) Forum dyskusyjne CTF.PL |
|
archiwum - newbie ctf zone
Zielek - Pią Lut 27, 2004 3:39 pm Temat postu: newbie ctf zone Yo ,nowy tu ja byc i o rady linki prosic .
Tak wiec prosilbym o jakies linki/info o tym jak :
-poprawic widocznosc na mapach [modele ,gamma ,jakies paki moze znacie/uzywacie]
-zrobic gut konfig [jakis tutorial ,badz konfy proplayaz]
-miec wszystkie mapy ctf ... itd itp ... plz plz help
SpOOnman - Pią Lut 27, 2004 3:57 pm
Dolaczam sie do prosby. W FPP umiemy grac, ale mamy zaeglosci jezeli chodzi o config Q2. Wiem, ze kazdy ma swoj pak dostrajany przez lata. Mozecie podrzucic kilka linkow? Thx z gory.
I od razu dwa pytania:
-czy moge modyfikowac HUDa? konkretnie chce ustawic tak, zebym widzial wszystkie bronie, jakie zebralem w ikonkach na dole (jak w QW albo w Q3 OSP/Promode)
-jaka jest komenda, zeby mi ekran nie migal na czerwono jak dostaje?
Z gory dzieki
kfak - Pią Lut 27, 2004 4:27 pm
+attack
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz strzela z aktualnie trzymanej w ręce broni.
+back
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się do tylu.
+forward
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się do przodu.
+klook
Opis: Klawisze +forward i +back służą teraz jako +lookup i +lookdown.
+left
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz obraca się w lewo.
+lookdown
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz patrzy w dół.
+lookup
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz patrzy w górę.
+mlook
Opis: Kiedy jest włączone, mysz służy nam do obracania się postacią. By odwrócić kierunki patrzenia należy użyć polecenia m_pitch z przeciwną wartością. Wtedy gdy mysz weźmiemy do góry to postać popatrzy w dól.
np. m_pitch -0.022
+movedown
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz schyla się.
+moveleft
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się w lewą stronę.
+moveright
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się w prawą stronę.
+moveup
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz płynie w górę, wchodzi po drabinie lub skacze (zależnie od sytuacji).
+right
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz obraca się w prawo.
+speed
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz biegnie.
+strafe
Opis: Kiedy jest aktywne, funkcje +left i +right są zmienione na +moveleft i +moveright.
adr0
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr1
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr2
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr3
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr4
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr5
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr6
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr7
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr8
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
alias
Opis: Alias to spis komend, które można ustawić pod jeden klawisz. Wpisanie samej komendy alias powoduje wyświetlenie wszystkich załadowanych aktualnie aliasów. Przydatne aliasy znajdziecie w dziale config. Aliasy ustawiamy w czasie gry w takiej postaci:
alias (nazwa) "(polecenie)"
Przykłady:
alias shi "say WITAM WSZYSTKICH!!"
alias shotwave "+attack;wait;wave 1"
allow_download
Wartość domyślna: 1
Opis: Pozwala nam na automtyczne ściąganie skinów, map, modeli z serwera.
bind
Opis: Przypisanie jakiejś komendy lub aliasa pod przycisk. Postać komendy:
bind (klawisz) "(komenda_lub_alias)"
Lista możliwych klawiszy do zbindowania (ich nazwy) : escape, F1-F12, pause, backspace, tab, semicolon, enter, shift, ctrl, alt, space, ins, home, pgup, del, end, pgdn, uparrow, downarrow, leftarrow, rightarrow, kp_slash, kp_minus, kp_plus, kp_enter, kp_5, kp_uparrow, kp_leftarrow, kp_rightarrow, kp_downarrow, kp_home, kp_end, kp_pgup, kp_pgdn, kp_ins, kp_del, mouse1-mouse3, aux1-aux32, joy1-joy4.
Przykłady:
bind h "say Hello!"
bind shift "use blaster;wait;+attack; wave 2"
bindlist
Opis: Pokazuje wszystkie zbindowane przyciski.
cd
Opis: Komenda ta kontroluje funkcje odtwarzacza CD. Polecenia wglądają w następujący sposób:
cd (funkcja z listy komend do CD pod spodem)
cd (funkcja z listy komend do CD pod spodem) (parametr)
Lista komend do CD:
close - Zamknięcie CD-ROMa .
eject - Otwarcie CD-ROMa.
info - Wyświetla ilość scieżek dźwiekowych i aktualny status.
loop (utwór) - Wydaje polecenie, by CDik odtwarzał dany utwór w kółko.
off - Wyłącza muzykę z CD.
on - Włącza muzykę z CD.
pause - Pauza.
play (utwor) - Polecenie do CD, by grał daną scieżkę.
remap - Wyświetla kolejność w jakiej mają być grane utwory.
remap (utwór) (utwór) ... (utwór) - Ustawiamy nowa kolejność odtwarzania utworów z CD .
reset - Kasuje funkcje CD.
resume - Dokończenie utworu po poprzednim zapauzowaniu.
stop - Zatrzymuje aktualnie odgrywany utwór.
Przykłady:
cd info
cd play 1
cd remap 4 5 1 2 7 8
cd_nocd
Wartość domyślna: 0
Opis: Pozwala na odtwarzanie muzyki z CD.
centerview
Opis: Centruje widok.
changing
Opis: Informuje nas o nazwie nastepnej mapy.
cl_blend
Wartość domyślna: 1
Opis: Włącza (1) lub wyłącza (0) mgłę pod woda i gdy dostajemy.
cl_gun
Wartość domyślna: 1
Opis: Wyświetlanie widoku broni.
cl_lights
Wartość domyślna: 1
Opis: Włącza "dynamiczne" oświetlenie.
cl_maxfps
Wartość domyślna: 90
Opis: Maksymalna ilość pakietów, jakie powinien serwer nam przesłać.
cl_noskins
Wartość domyślna: 0
Opis: Gdy włączymy (1), pokazuje wszystkich graczy jako "GRUNTY" (po uprzednim zrestartowaniu grafiki).
cl_particles
Wartość domyślna: 1
Opis: Włączenie (1) lub wyłączenie (0) dymu rakiet, promienia raila i innych podobnych dodatków graficznych.
cl_run
Wartość domyślna: 0
Opis: Włączone (1) lub wyłączone(0) automatyczne bieganie.
cl_stats
Wartość domyślna: 0
Opis: Informacje o statystykach mapy.
cl_stereo
Wartość domyślna: 0
Opis: Włączamy (1) lub wyłączamy (0) tryb dźwieku stereo.
cl_timeout
Wartość domyślna: 120
Opis: Maksymalna ilość czasu, jaką ma oczekiwać gracz na otrzymanie informacji z serwera przed rozłączeniem.
cl_yawspeed
Wartość domyślna: 140
Opis: Prędkość z jaką gracz się obraca, używajac do tego klawiatury.
clear
Opis: Czyści konsolę.
cmdlist
Opis: Wyświela listę wszystkich komend konsolowych.
con_notifytime
Wartość domyślna: 3
Opis: Czas po jakim tekst napisany w konsoli zniknie z ekranu.
condump
Opis: Przeniesienie tekstu z konsoli do pliku. Polecenie to powinno wygladać następująco: condump (nazwa_pliku). Nie musimy dodawać rozszerzenia na końcu w nazwie pliku, gdyż przydzielane jest automatycznie (*.txt).
connect
Opis: Połączenie klienta (Nas ) z serwerem. Polecenie to możemy wpisywać na dwa sposoby:
connect (adres IP)
connect (adres IP):(port)
Przykłady
connect 123.123.123.123
connect 123.123.123.123:27911
crosshair
Wartość domyślna: 1
Opis: Wygląd celownika. Możliwe nadawane wartości są 0 (brak celownika), poprzez 1-3 (różne rodzaje celowników)
deathmatch
Wartość domyślna: 0
Opis: Włączenie (1) lub wyłączenie (0) trybu deathmatch.
dedicated
Wartość domyślna: 0
Opis: Dzięki tej funkcji możemy stworzyć tzw. "dedicated serwer" - czyli będziemy mieli coś na wzór prawdziwego serwera. U nas bedzie tylko konsola a inni będą mogli się podłączyć do naszej gry, w której nie musimy być. Polecenie te wpisać odrazu przy włączeniu Quakea (najlepiej robić to w pliku *.bat - by można było go używać w przyszłości), a może ono wyglądać następująco: Quake2.exe +set dedicated 1
demomap
Opis: Włącza demo. Demka do ściągnięcia z naszej strony, w dziale demos.
Przykład: demomap demo1.dm2
disconnect
Opis: Rozłączenie z serwerem, z którym jesteśmy aktualnie połączeni.
drop
Opis: Wyrzucenie przedmiotu z plecaka. Polecenie powinno wygladać nastepujaco: drop (nazwa _przedmiotu). Rzeczy wyrzucone w trybie multiplayer, pozostają na mapie przez 30 sek., po czym po prostu znikają.
Przykłady:
drop shotgun
drop quad damage
dumpuser
Opis: Wyświetla informacje o danym graczu. Polecenie wygląda następująco: dumpuser (nazwa_gracza). Z danych wyświetlanych o wybranym graczu są między innymi fov, rate, hand
echo
Opis: Wyświetla tekst, który widoczny jest tylko na ekranie naszego komputera.
Przykład: echo Aktualna broń Rail Gun
error
Opis: Wychodzi z gry z komunikatem, który wpiszemy po komędzie error (pozdrowienia dla wszystkich Errorow jakich znam i nie tylko :> ).
Przykład: error "hmmm a do tego sluzy error "
exec
Type: Function
Opis: Funkcja ta służy do wgrania configa w czasie gry, by wgrać nasze ustawienia (zapraszam do dzialu configi gdzie wiecej się dowiecie na ich temat i sami stworzycie swoj własny config).
Przykłady: exec nazwa.cfg
fov
Wartość domyślna: 90
Opis: Wielkość kątu widzenia.
fraglimit
Opis: Ilość fragów koniecznych do zmiany mapy.
freelook
Wartość domyślna: 0
Opis: Zamienia używanie kierunków poruszania góra-dól na patrzenie w góre i w dól.
g_select_empty
Wartość domyślna: 0
Opis: Gdy włączymy (1) tą komendę, pozwoli nam na wybranie broni, która nie ma amunicji.
game
Wartość domyślna: (none)
Opis: Dzięki tej komendzie, będziemy mogli włączyć wszelkiego rodzaju mody (które znajdziecie u nas w dziale mods).
Przykład: game battle
gamemap
Opis: Włącza grę z podaną mapą. Polecenie wygląda następująco gamemap (nazwa_mapy). Nie musimy podawać rozszerzenia mapy, jeśli nie jest inne niż bsp. Dodatkowe mapy powinny znajdować się w katalogu baseq2/maps (mapy do znalezienia na naszej stronie w dziale maps).
Przykład: gamemap q2dm1
gl_bitdepth
Wartość domyślna: 0
Opis: Pozwala nam na użycie 16-bitowych tekstur.
gl_dynamic
Wartość domyślna: 1
Opis: Użycie "dynamicznego" oświetlenia.
gl_flashblend
Wartość domyślna: 0
Opis: Jesli włączymy tą opcje, wszystkie efekty świetlne będą wyświetlane jako kule światła.
gl_mode
Wartość domyślna: 3
Opis: Wpisanie do konsoli rozdzielczości, jaka ma być wyswietlana na ekranie monitora.
Możliwe wartości:
0 - 320 x 200
1 - 400 x 300
2 - 512 x 384
3 - 640 x 480
4 - 800 x 600
5 - 960 x 720
6 - 1024 x 768
7 - 1152 x 864
8 - 1280 x 960
9 - 1600 x 1200
gl_modulate
Wartość domyślna: 1
Opis: Jasność tekstur. Po jej zmianie należy zrestartować grafikę poleceniem vid_restart.
gl_picmip
Wartość domyślna: 0
Opis: Dokładność wyświetlania tekstur terenu i broni w grafice gl. Zwiększanie go powoduje pogorszenie jakości tekstur i zwiększenie wydajności na słabszych komputerach.
gl_playermip
Wartość domyślna: 0
Opis: Dokładność wyświetlania skinów graczy. Zwiększenie parametru powoduje pogorszenie jakości tekstur skinów i zwiekszenie wydajności na słabszych komputerach.
gl_polyblend
Wartość domyślna: 1
Opis: Efekty te wyświetlane są gdy dostajemy, zbieramy rzeczy, powodują one mgłę pod wodą. Wyłącznie tych efektów uzyskamy poprzez ustawienie tego parametru na 0.
gl_shadows
Wartość domyślna: 0
Opis: Cieniowanie przedmiotów i postaci.
gl_teksturemode
Wartość domyślna: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
Opis: Jakość wyświetlania tekstur. Trudno opisać każda z nich, wiec poprobujcie. Przez zmiane jakości tekstur możemy podnieść wydajnosc gry w Quakeu 2.
Do wyboru:
GL_NEAREST GL_LINEAR GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
gun_x
Wartość domyślna: 0
Opis: Położenie broni na osi współrzędnych x. Dzięki temu ustawieniu i dwu pozostałym otrzymujemy ciekawe efekty wyglądu broni popróbujcie sami.
gun_y
Wartość domyślna: 0
Opis: Położenie broni na osi współrzędnych y.
gun_z
Wartość domyślna: 0
Opis: Położenie broni na osi współrzędnych z.
hand
Wartość domyślna: 0
Opis: Ręka w której chcemy trzymać broń (jeśli nie zmienia się to ustawienie nalezy sprawdzić parametr cl_gun, wartość cl_gun 0 wyłącza widok broni).
Możliwe wartości:
0 - Broń trzymana w prawym reku.
1 - Broń trzymana w lewym reku.
2 - Widok brońi wyłączony, zostaje tylko mała ikonka.
hostname
Wartość domyślna: noname
Opis: Pokazuje aktualną nazwę serwera.
in_initjoy
Wartość domyślna: 1
Opis: Obsługa joysticka - włączenie (1) lub wyłączenie (0) go.
in_initmouse
Wartość domyślna: 1
Opis: Obsługa myszy - włączenie (1) lub wyłączenie (0) jej.
info
Opis: Pokazuje informacje o serwerze.
intensity
Wartość domyślna: 2
Opis: Jasność wyświetlania grafiki.
invdrop
Opis: Wyrzuca wybraną rzecz.
inven
Opis: Wyświetla ekran plecaka.
invnext
Opis: Wybiera kolejną rzecz z plecaka.
invnextp
Opis: Wybiera następnego powerupa (QUAD itp.) z plecaka.
invnextw
Opis: Wybiera kolejną broń z plecaka.
invprev
Opis: Wybiera poprzednią rzecz z plecaka.
invprevp
Opis: Wybiera poprzedniego powerupa z plecaka.
invprevw
Opis: Wybiera poprzednią broń z plecaka.
invuse
Opis: Użycie uprzednio zaznaczonej rzeczy z plecaka.
kick
Opis: Kick (ang. kopnij) sluży do wywalenia kogoś z serwera przysługuje tylko adminom i znąjacym kod admina. Po wpisaniu słowa kluczowego kick nalezy podac nick osoby, ktora chcemy wykopać lub jego numer id.
kill
Opis: Pamiętacie kamikaze - jak tak to wiecie, że to poprostu samobójstwo .
killserver
Opis: Wyłącza serwer - trzeba posiadać odpowiednie uprawnienia do takiego czegoś.
logfile
Wartość domyślna: 0
Opis: Logowanie tekstow z konsoli do pliku.
Możliwe wartości:
0 - Wyłączone logowanie.
1 - Włączone logowanie, gdzie plik z tekstami jest uaktualniany .
2 - Zapisuje logi na bieżąco.
lookspring
Wartość domyślna: 1
Opis: Automatyczne centrowanie obrazu, gdy włączony jest +mlook.
lookstrafe
Wartość domyślna: 0
Opis: Automatyczne chodzenie na boki, gdy włączony jest +mlook.
m_filter
Wartość domyślna: 0
Opis: Gdy włączone, mysz bedzie się płyniej poruszała.
m_forward
Wartość domyślna: 1
Opis: Wrażliwość ruchów myszy góra dół.
m_pitch
Wartość domyślna: 0.022
Opis: Czułość patrzenia za pomocą myszy góra dół.
m_side
Wartość domyślna: 0.8
Opis: Wrażliwość porusznia się na boki myszy.
m_yaw
Wartość domyślna: 0.022
Opis: Czułość patrzenia się na boki za pomocą myszy.
map
Opis: Wgrywa mapę, obrazek, demko. Ważne jest by dodać rozszerzenie do nazwy pliku. Podstawowy wygląd polecenia to: map (nazwa_pliku_z_rozszerzeniem)
Przykłady:
map q2dm1
map skoki.dm2
map colormap.pcx
maxclients
Wartość domyślna: 1
Opis: Maksymalna ilość graczy na serwerze.
menu_addressbook
Opis: Pokazuje menu z listą adresów serwerów (wartości adr1 - adr8).
menu_credits
Opis: Pokazuje menu credits (chyba wiecie co to jest?).
menu_dmoptions
Opis: Menu z opcjami do deathmatchu.
menu_game
Opis: Pokazuje menu do gry single.
menu_joinserver
Opis: Pokazuje menu, z serwerami do których możemy się dołączyć.
menu_keys
Opis: Pokazuje menu z ustawieniami klawiatury.
menu_loadgame
Opis: Menu, w którym możemy wgrać zapis z gry pojedyńczej.
menu_main
Opis: Wyświetla menu główne.
menu_multiplayer
Opis: Menu Multi-player.
menu_options
Opis: Menu z opcjami.
menu_playerconfig
Opis: Menu z ustawieniami gracza (nick, hand, skins/models).
menu_quit
Opis: Menu wyjścia z gry.
menu_savegame
Opis: Menu z zapisem gry pojedynczej.
menu_startserver
Opis: Menu do tworzenia serwera.
menu_video
Opis: Menu z konfiguracją opcji graficznych.
messagemode
Note: To samo co komenda say - czyli wysłanie wiadomości do wszystkich osób na serwerze.
messagemode2
Opis: To samo co komenda say_team - czyli wysłanie wiadomości tylko do osób w twojej drużynie.
modellist
Opis: Wyświetla informacje o wszystkich wgranych modelach, mapach itp.
msg
Wartość domyślna: 1
Opis: Ustawienia wyświetlania wiadomości.
Mozliwe wartosci:
0 - Wszystkie wiadomości.
1 - Najczęstsze wiadomości.
2 - "Limitowane" wiadomości.
3 - Najkrótsze wiadomości.
4 - Nie wyświetla wiadomości.
name
Opis: Pseudonim jaki chcemy mieć w czasie gry. Komenda powinna wygladać tak: name (nick_jaki_chcemy_mieć).
netgraph
Wartość domyślna: 0
Opis: Wyświetla na wykresie, wachania pingu .
pause
Opis: Zatrzymanie gry w gdzie pojedyńczej.
pingservers
Opis: Wyświetla informacje o serwerach w książce z adresami.
play
Opis: Odgrywa dźwiek. Postac komendy: play (nazwa_pliku)
Przykłady:
play doors/dr1_strt.wav
play items/n_health.wav
players
Opis: Wyświetla w konsoli wszystkich graczy w grze.
quit
Opis: Wyjście z gry.
rate
Wartość domyślna: 25000
Opis: Maksymalna ilość bajtów jaką serwer powinien przesyłac klientowi. Najlepiej ustawić ten parametr w zależności od łącza jakie posiadamy. Modem 33.6 powinien miec rate 2400-3100, 56kb - rate 4400-4800 itd.
reconnect
Opis: Ponowne połączenie się z serwerem.
record
Opis: Nagranie demka. By zakończyć nagrywanie, należy wpisać w konsoli stop. Wygląd komendy: record (nazwa_dema)
s_initsound
Wartość domyślna: 1
Opis: Wyłączenie (0) lub włączenie (1) dzwieku.
s_khz
Wartość domyślna: 11
Opis: Jakość sampli dźwiekowych (max. to 22).
s_loadas8bit
Wartość domyślna: 1
Opis: Dźwieki wgrywane będą jako 8-bitowe pliki.
s_mixahead
Wartość domyślna: 0.2
Opis: Czas przed jakim sample dźwiękowe zostaną zmiksowane.
s_volume
Wartość domyślna: 0.7
Opis: Natężenie dźwieku.
s_wavonly
Wartość domyślna: 0
Opis: Włączenie tej opcji spowoduje odgrywanie tylko sampli typu .wav.
save
Opis: Zapisanie stanu gry w trybie pojedyńczym.
say
Opis: Wysłanie wiadomości do wszystkich.
say_team
Opis: Wysłanie wiadomości do wszystkich z Waszej drużyny.
score
Opis: Pokazuje tabelę wyników.
scr_conspeed
Wartość domyślna: 3
Opis: Szybkość z jaka konsola pokazuje się i chowa.
screenshot
Opis: Robi zdjęcie z ekranu do pliku.
sensitivity
Wartość domyślna: 3
Opis: Czulość ruchów myszy.
serverinfo
Opis: Pokazuje informacje o serwerze.
serverrecord
Opis: Nagrywa demo z serwera. Komenda wygląda następujaco: serverrecord (nazwa_dema).
serverstop
Opis: Zatrzymuje nagrywanie dema z serwera.
sizedown
Opis: Zmiejszenie wielkości ekranu gry.
sizeup
Opis: Zwiekszenie wielkości ekranu gry.
skill
Wartość domyślna: 0
Opis: Poziom trudności w trybie gry pojedyńczej. Przyjmuje wartosci 0-2, od najmniejszego do największego poziomu trudności.
skin
Wartość domyślna: male/grunt
Opis: Nazwa skóry jaką chcemy nosić (jeśli dopiszemy nazwę - skin male/razor), lub pokazanie informacji o skórze jaka nosimy (bez dodatkowych nazw).
sky
Opis: Ustawienia parametrów wyświetlania nieba.
snd_restart
Opis: Restart sytemu dźwiękowego.
soundinfo
Opis: Wyświetla informacje o ustawieniach dźwiękowych.
status
Opis: Wyświetla status serwera (nazwy graczy, ich fragi i śmierci).
stop
Opis: Zatrzymanie nagrywania dema.
stopsound
Opis: Zatrzymanie aktualnie odgrywanego dźwięku.
sv_gravity
Wartość domyślna: 800
Opis: Grawitacja w grze (fajna zabawa ).
sw_clearcolor
Wartość domyślna: 2
Opis: Kolor obszarów poza mapą.
sw_mipcap
Wartość domyślna: 0
Opis: Dokładność wyświetlania tekstur. Zwiekszenie tej wartości może spowodować zwiększenie wydajności gry.
sw_mipscale
Wartość domyślna: 1
Opis: Jakość (wielkość pikseli) tekstur ścian, przedmiotów i graczy. Zwiększenie tej wartości powinno spowodować wzrost wydajności gry.
sw_mode
Wartość domyślna: 0
Opis: Tryb graficzny software.
Możliwe wartości:
0 - 320 x 480
3 - 400 x 300
2 - 512 x 384
3 - 640 x 480
4 - 800 x 600
5 - 960 x 720
6 - 1024 x 768
7 - 1152 x 864
8 - 1280 x 960
9 - 1600 x 1200
timedemo
Wartość domyślna: 0
Opis: Pokazuje nam ilość klatek wyświetlanych przez nasz sprzęt (coś lepszego niż timerefresh, potrzebne są specjalne demka).
timelimit
Wartość domyślna: 0
Opis: Ilość czasu, jaki bedzie obowiazywać w danym pojedynku.
timeout
Wartość domyślna: 125
Opis: Maksymalna ilość sekund przed zlikwidowaniem połączenia z serwerem.
timerefresh
Opis: Szybki test pokazujacy ilość wyświetlanych klatek na sekundę.
togglechat
Opis: Ta sama komenda co toggleconsole, czyli pokazanie lub ukrycie konsoli.
toggleconsole
Opis: Pokazanie lub ukrycie konsoli.
unbind
Opis: Usunięcie bindu z danego klawisza. Polecenie wygląda następująco: unbind (nazwa_klawisza).
unbindall
Opis: Usuwa wszystkie bindy z klawiszy.
use
Opis: Użycie przedmiotu. Polecenie wygląda następująco: use (nazwa_przedmiotu - patrz lista)
Lista przedmiotów do użycia:
bfg10k - BFG10K.
blaster - Blaster.
chaingun - Chaingun.
environment suit - Environment Suit.
grapple - Hak (spotykany najczesciej w CTFie).
grenade launcher - Grenade Launcher.
grenades - Granaty.
hyperblaster - HyperBlaster.
invulnerability - Nieśmiertelność.
machinegun - Machinegun.
power screen - Power Screen.
power shield - Power Shield.
quad damage - Quad.
railgun - Railgun.
rebreather - Maska do pływania pod woda.
rocket launcher - Rocket Launcher.
shotgun - Shotgun.
silencer - Tłumik.
super shotgun - Super Shotgun.
userinfo
Opis: Wyświetla informacje o kliencie.
v_centermove
Wartość domyślna: 0.15
Opis: Predkość z jaką obraz bedzie sie automatycznie centrowal.
v_centerspeed
Wartość domyślna: 500
Opis: Dystans jaki obraz przejdzie by się wycentrować.
version
Opis: Pokazuje aktualną wersję gry.
vid_fullscreen
Wartość domyślna: 0
Opis: Jeśli ta opcja jest włączona (1), grafika bedzie wyświetlana na całym obrazie monitora.
vid_gamma
Wartość domyślna: 1
Opis: Ustawienia graficzne gamma.
vid_ref
Wartość domyślna: gl
Opis: Nazwa sterownika graficznego, który jest aktualnie używany.
vid_restart
Opis: Restart trybu graficznego.
viewsize
Wartość domyślna: 100
Opis: Wielkość ekranu gry.
wave
Opis: Pokazuje charakterystyczne gesty, które widzą inni gracze na serwerze.
Lista gestów:
0 - Flipoff.
1 - Salute
2 - Taunt.
3 - Wave.
4 - Point.
weaplast
Opis: Przełącza do ostatnio używanej broni.
weapnext
Opis: Przełącza na nastepną (niż ta której używamy aktualnie) broń jaką mamy w plecaku.
weapprev
Opis: Przełącza na wczesniejszą (niż ta której używamy aktualnie) broń jaką mamy w plecaku.
zombietime
Wartość domyślna: 2
Opis: Ilość czasu w minutach przed wyrzuceniem z serwera gracza, którego wcześniej rozłączyło.
========================
te ustawienia o ktore prosisz to
gl_polyblend 0
wtedy nie bedzie ci mrugalo.
kfak.neostrada.pl/quake2/pak2.zip -> tam jest moj pak chyba
FAJNE USTAWIENIA GRAFY:
GL_MODULATE 2
VID_RESTART
GL_MODULATE 255
JEDYNY MINUS TO TAKI ZE TRZEBA PRZELADOWYWAC TO PO KAZDEJ MAPIE
max - Pią Lut 27, 2004 7:35 pm
lol kfak tylko tyle : SZACUNEK
ze ci sie chcialo......
omen - Pią Lut 27, 2004 9:16 pm
o niech Cie huj strzeli kaczka
Kiler - Pią Lut 27, 2004 9:21 pm
skądś skopiował, nie wierze że chcialo mu sie pisać ;]
ctf.pl/download w dziale inne macie kilka configów, przyklładowy pak
w dziale mapy proponuje zassać wszystkie:
q2ctf1-5.bsp
lfctf1-10.bsp
sumactf5 oraz 6
bw
a tak to ssajcie z serva :]
co do dobrego wyglądu map to
zassajcie pliki ENT i ENV z dzialu INNE
jak cos nie idzie dajcie znać ;]
pyz - Nie Lut 29, 2004 12:19 pm
Na przyszlosc kfak wklej linka, kolejny tego typu post bedzie kasowany
kfak - Nie Lut 29, 2004 3:04 pm
po 1. nie wiem czy to gdzies jest w necie na jakiejs www ;P jest u mnie na dysku, to wiem
po 2. jakbym mial wrzucic link do pliku to bys nawet ty sciagal to z pare min transfer 0.1 - 0.5 ;D
Icer - Nie Lut 29, 2004 8:07 pm
pyz a co ci przeszkadza chcial pomóc to pomógl jak zacznmiesz kasowac posty to nikt nie zostanie:D
max - Nie Lut 29, 2004 10:05 pm
ma racje dac mu wodki!!!!!!!
vote ban for pyz
Kribol - Nie Lut 29, 2004 10:10 pm
popelniles blad wypowiadajac te slowa.. tylko ja moge zadzierac z panem moderatorem
pyz - Nie Lut 29, 2004 10:13 pm
icer, max - proponuje Wam zapoznac sie z netykieta, a najlepiej w ogole zmadrzec.
kfak - to mogles to umiescic gdzies, napewno masz konto jakies, a jak nie to chocby na stronce 3m, maly howto dla poczatkujacych q2ctf, nie sadzisz, ze ciut zbyt obszerny ten post? Mnie na przyklad wkurwialo przewijanie w dol tak duzo, jakbys dal linka byloby cudownie bo osoby zainteresowane by sobie weszly. Troche wiecej uniwersalizmu ;>
Kribol, wybacz mu, mlody, glupi, nie wie co czyni ..
Sensei - Nie Lut 29, 2004 10:57 pm
Pyz jak nie jestes zainteresowany to nie czytaj.
Kazwa - Pon Mar 01, 2004 3:58 pm Temat postu: e tam ... Kaczka kciala dobrze ... ale niestety Pyz ma tu wladze ...
W sumie, dzieki Kfak ... mi tez sie to przyda, cholera... :]
Kiler - Pon Mar 01, 2004 7:52 pm
pyza nie badz leniwy ;]
w koncu i tak nie dla ciebie topic
kaczuch ma umieszczac na ftpach itd bo tobie sie nie chce przewijac
bebe Pan "moderator" ;]
max - Pon Mar 01, 2004 9:33 pm
a widzisz Pyz... co ludzie mowia....
nie zlosc sie ... ale to bylo chyba potrzebne ....
szacunek dla ciebie
kfak - Wto Mar 02, 2004 12:25 am
pyz przeczytaj mojego posta...
mowisz o stronie 3m tak?
http://team3m.net wejdz i sprawdz czy dziala, a jak dziala to mnie zawolaj to sobie newsy poczytam :S
pyz - Wto Mar 02, 2004 6:03 am
Kfak: Znowu Waszego sponsora na cos nie stac ??
Inni: Ja nie mam do niego za zle, ze umiescil to info, tylko ten post jest *ZBYT OBSZERNY*, prosciej by bylo to skompresowac do jakiegos pliku.. Rozumiecie o co chodzi tak niespecjalnie? Dla mnie to jest oczywiste
Kiler - Wto Mar 02, 2004 6:39 am
aaa tam cicho byc
jakies pyt ad. topicu ?
vitez - Wto Mar 02, 2004 8:05 am
Cytat: | ten post jest *ZBYT OBSZERNY* |
Marudzisz. Akurat w tego typu watku z kategorii "pomocne" bardziej tresc niz forma sie liczy :P
kfak - Wto Mar 02, 2004 3:12 pm
nam znowu server padl - pech?
hmm wasza cos od dawien dawna nie chodzi
na pocieszenie powiem ze znowu wstaje www:]
pyz - Wto Mar 02, 2004 3:52 pm
Vitez, bo taki mam kaprys ;>
kfak, a po co strona klanowi, ktory wegetuje? zreszta my nie mamy sponsora, a nas nie stac samych na hosting :>
Kribol - Wto Mar 02, 2004 11:26 pm
co oznacza slowo wegetuje?
kfak - Wto Mar 02, 2004 11:49 pm
pyz to z zazdrosci czy tak z ochoty zeby sobie popieprzyc glupotki i sie ponabijac? przeciez sam mowiles ze zalatwic DOBRY hosting to kwestia popytania sie - to czemu nie zalatwiles tyle czasu dla [S]? wrzuc nawet na swoj =)
xXx - Sro Mar 03, 2004 2:24 am
Pyz czepiasz sie jakbys w ciazy byl, wiesz istnieje cos takiego jak ograniczenie ilosci znakow w poscie i ograniczona ilosc postow w danym czasie (co dziala mniejwiecej tak ze mozesz pisac 1 posta co jakis czas) skoro jeste moderatorem to masz najlepszy dostep do admina ktory moze to zrobic. To jedno wyjsc. Drugie juz ludzie pisali, omin topick, jestes starym wyga jezeli chodzi o q2 wiec co Ci to przeszkadza... pomagac chca, kiedys sam sie tego uczyles, a tak przyczyniasz sie do psucia na scenie, wystarczajaca lameriady jest, a to ze Ty jestes fajny Pan Moderator to ja nic nie mam ale ludzie chca sie czegos dowiedziec a nie czytac jak sie ktos wykluca o to ze ktos komus pomogl. A trzecie wyjscie no to jest proste, wlacz konsole i wpisz /kill ;P no i po klopocie bedzie, a jak to bedzie malo to CI nakopie dupe w Stoluniu or ostatecznie zachaczymy o Gorzow (tak tak wiem gdzie mieszkasz ;P i fajny masz prysznic ;D) i Ci nakopie Twoje 4 litery ;P
Icer - Sro Mar 03, 2004 6:02 am
kribol od razu wydac ze dawno biologie miales nie miales nic o wegetacji roslin ??:P
pyz - Sro Mar 03, 2004 7:51 am
Kribol, sprawdz sam
kfak, zeby sie ponabijac, smieszy mnie sponsoring, a co do hostingu i zalatwiania, przeczytaj uwazniej poprzedni post.
xXx, do Ciebie i wszystkich innych - *NIE* czepiam sie, ze pomogl, *CZEPIAM SIE* ze mogl to zrobic bardziej uniwersalnie. Dlatego *WYPIERDALAJCIE* z argumentami powtarzajacymi sie i w ogole nie przemawiajacymi przeciwko temu, o co ja sie czepiam. Bo mam wrazenie, ze dyskutuje z banda [cenzura].
w ogole to ta dyskusja nie ma sensu, chyba jestem jedynym ktory wyznaje zasade "postuj tak, by pasowalo wszystkim"
kfak - Sro Mar 03, 2004 9:38 am
pyz tez wyznaje taka zasade, ale powtarzam ze niemialem JAK i GDZIE tego wrzucic :SSSSSS
wracajac do stronki [S], mowiles ze nie ma problemu zeby cos ZALATWIC I TO ZA FRIKO -> to zalatw =))
btw. to nie moja wina ze cie smieszy uwagi swoje mozesz zostawic dla siebie. ja nie jestem szefem calego timu tylko jednej sekcji i to do spolki z szadym =) , a nas interesuje tylko gra & fun. ale nie bylo by wielu rzeczy gdyby nie ten glupi *sponsoring*, o ktorych ty nawet nie masz pojecia a mi sie o tym nie chce gadac bo sam do konca nie znam tematu, moge cie jedynie odeslac do CL'a teamu. ciebie smieszy inni oto zabiegaja.
xXx - Sro Mar 03, 2004 11:08 am
[quote="pyz"]*CZEPIAM SIE* ze mogl to zrobic bardziej uniwersalnie.[/quote]
Ale przecierzpisze ze nie mogl wiec sie chyba jednak czepiasz ;P
[quote="pyz"]w ogole to ta dyskusja nie ma sensu[/quote]
A myslalem ze tylko ja to zauwarzylem ;P
PS: Easy pyza ;P my lubic naszego moderatora
Grzdyl - Sro Mar 03, 2004 11:50 am
dobra robota kfaku...
na glownej stronce www.ctf.pl powinienes gdzies to umiescic...
i jedna mala rada dla "zoltodziobow"... jak gracie pamietajcie o tym ze stanowicie druzyne... myslcie o calej mapie i o calej druzynie a nie tylko o swoich fragach... jezeli widzicie Flag Carriera to zostawcie mu tego megasa/celsy/armora... Jezeli widzicie quada to mu pomozcie rozwalic w pyl obrone przeciwnika... Jak bedziecie wspolpracowac z innymi na wygrana a nie tylko pracowac na fragi to dopiero zobaczycie jaka fajna frajda jest Q2 CTF...
pyz... czepiasz sie
Zielek - Sro Mar 03, 2004 4:15 pm
wielkie dzieki stary [mlody ] ,
wlasnie upgrade'uje konfa i zasysam paxy ,a co do linkow i kłótni to omfg its pathetic ...
koles zebral najwazniejsze info z kilku(nastu stronek) dodał do tego opis wjebał do NEWBIE CTF ZONE a ten go za to jedzie . Opanuj sie ,a ta netykieta .... no prosilem o pomoc - dostalem ja - nikt sie nie czepia - tylko ty [?] ...
jeszcze raz wielkie dzieki ,za chwile cos nie bedzie mi dzialalo to sie odezwe
Kribol - Sro Mar 03, 2004 10:18 pm
I ja sie czepiam po co nam newbie.. tylko sie placza i denerwuja i zakladaja glupie topici.. najpierw sprawdzcie dokladnie na stronkach czy nie ma nic co szukacie a nie idziecie na latwizne .. topic w ostatecznosci.. nie zawracajcie ludziom dupy.
A i jeszcze jedno postawcie se server albo grajcie na jakims innym niz starzy gracze.. a jak sie nauczycie grac to wtedy grajciez nimi.:)
kfak - Sro Mar 03, 2004 10:21 pm
kribol nazisto
pyz - Czw Mar 04, 2004 10:33 am
kfak, nie chce mi sie
Grzdyl, a Tobie dedykuje moje post scriptum dzisiejsze
p.s.
from b0rg's rotfl.pl
Zielek - Czw Mar 04, 2004 2:43 pm
[quote="Kribol"]I ja sie czepiam po co nam newbie.. tylko sie placza i denerwuja i zakladaja glupie topici.. najpierw sprawdzcie dokladnie na stronkach czy nie ma nic co szukacie a nie idziecie na latwizne .. topic w ostatecznosci.. nie zawracajcie ludziom dupy.
A i jeszcze jedno postawcie se server albo grajcie na jakims innym niz starzy gracze.. a jak sie nauczycie grac to wtedy grajciez nimi.:)[/quote]
sprawdzalem dokladnie - nie bylo nigdzie tak ladnie pieknie fajnie poopisywane itd...
a po drugie nie mowi sie "se" tylko "sobie" prostaku ...
a po trzecie sram na to jak dlugo grasz i bede gral ze starymi graczami ...
Grzdyl - Czw Mar 04, 2004 3:32 pm
zielak kultury troche bo sobie na dziendobry wrogow sobie narobisz... sztuka dyplomacji to podstawa koegzystencji w tym brutalnym i niesprawiedliwym swiecie... wiec mysl a pozniej sie wypowiadaj... nie zebys nie mial racji ale te "staruchy" zgniota cie jak robaczka swoimi przywilejami zwiazanymi wlasne ze "staroscia"...
pyz... wejdz na nasza strone pks.ctf.pl i zobacz kogo woza te autobusy...
poza tym forum sluzy miedzy innymi do pomagania sobie i dzielenia sie ze soba swoja wiedza... wiec nie rozumiem po jaka cholere mam dziobac i szukac jezeli juz ktos to zrobil przede mna...
a dzieki pomocy moze zyskac zyczliwosc ludzi i nadzieje ze jezeli ja bede w potrzebie to on w jakis sposob wesprze mnie swoja wiedza w dziedzinie w ktorej ja mam braki...
parafrazujac slowa jakiegos Starszego Pana...
"wiec pomagajcie mi... tak jak i ja Wam pomagam..."
edited: bezsens.... jezeli nie ma www to juz nie moze tego wyswietlic jako strone...
Sensei - Czw Mar 04, 2004 3:32 pm
Nie czepiajcie sie. Powinniscie sie cieszyc ze sa jeszcze nowi ludzie chetni do grania w q2 ctf.
Zielek - Czw Mar 04, 2004 3:51 pm
sorry
Grzdyl - Czw Mar 04, 2004 5:20 pm
btw. (by the way) sam jestem staruchem...
Zielek - Czw Mar 04, 2004 5:39 pm
... kolejny problem :
1) nie dzialaja mi skiny [ctf] z pakow ,tzn. mam standardowe ,czasami jak ktos sie dolaczy to czasem ma zmieniony skin ... czasem
2) chcialbym przerobic paka - dokladnie crosshair - w czym moge to zrobic ?? [tło niewidoczne czy cos ? nie wiem ]
3) szukam klanu ktory mnie przygranie
kozako - Czw Mar 04, 2004 6:28 pm
ej nie cztalem wszytkiego ale jezeli chcecie darmowe konto na cfg to http://www.lycos.co.uk bulit side i tam amsz 50mb za friko
;]
kfak - Czw Mar 04, 2004 9:03 pm
skiny - znajdz w tym co ci podalem komende do skinow.
edytor pakow - pakscape - edycja katalogw jak w windowsie
-> katalog pics - tam sa crossy.
apropo klanu to radz sobie sam =] jak sie rozegrasz to ktorys klan sam sie do ciebie odezwie.
Grzdyl - Czw Mar 04, 2004 9:57 pm
tak.. co do klanow to musisz poczekac az cie ktos "wylowi" albo zaloz swoj wlasny...
co do pakow/celownikow itd. itp. masz tutaj http://www.quake2.be/files.php kilka ciekawych plikow do sciagniecia...
Icer - Pią Mar 05, 2004 7:03 am
hehe wy nie mozecie zyc zeby sie nie klucic na forum hehe:P
Magnus - Pią Mar 05, 2004 11:03 am
Do edycji paków polecam program Wally dla mnie osobiście jest najlepszy Bardzo łatwo w nim wszytko robić nawet jesli sie nie jest geniuszem komputerowym.
ps. czepiacie sie
Zielek - Nie Mar 07, 2004 2:54 pm
oookej :
pak9.pk3 -> z takim smiesznym wielkim celownikiem a celownik nr3 duzy czerwony i nie do grania - no to moze ktos rozpozna w tym swojego paka
cl_noskins czy cos takiego daje 1/0 vid restarty i wcaz mam defaultowe modele ,a w paku są ładne piekne cale niebiesko/czerwono biale modele ... hilfe
Kribol - Pon Mar 08, 2004 10:51 pm
Usterka
pyz - Wto Mar 09, 2004 9:00 am
Nie dziala, bo jestes cheater. Powinno sie uzywac standartowych skinow z paka CTF'a! vote ban dla cheatera. Orlan, zrob z nim porzadek
Zielek - Wto Mar 09, 2004 3:52 pm
[quote="pyz"]Nie dziala, bo jestes cheater. Powinno sie uzywac standartowych skinow z paka CTF'a! vote ban dla cheatera. Orlan, zrob z nim porzadek [/quote]
ej kurfde bez jaj bo jeszcze uwierze o_O
juz dziala
az poojde poczytac przepisy Cb
Spidi - Wto Mar 09, 2004 3:55 pm
hehe co wy chcecie od tego zielka czy jak on sie tam zwie :]
wazne ze nowy :]
ale chociaz co to za roznica i tak za weeka zapomni co to q2 :]
max - Wto Mar 09, 2004 10:05 pm
eee mysle ze nie bedzie tak zle daje mu 2 tygodnie
Grzdyl - Sro Mar 10, 2004 1:31 am
widzialem jak grasz zielak...
popracuj nad linka... ctf to takze szybkosc...
Nuclear - Sro Mar 10, 2004 10:59 am
PS. On ma ksywe Zielek - troche nietypowa ale oryginalna
PS2. Zielek zmien sobie ksywe na Zielak bo itak kazdy do Ciebie tak mówi
Zielek - Sro Mar 10, 2004 2:37 pm
daje sie odczuc to na kazdym kroku : "Zielak daj autograf ,Zielak pokaz klate ,Zielak kup mi jogurt o_O" ... Zielek byl od q3testu i zostanie
a co do tej predykcji czasu to juz mi stuknely 2 tygodnie z q2ctf chyba o/ o/ o/
jak juz chyba mówilem grapple sux0r !!! to takie zboczenie z q3ctf gdzie nie ma tego urzadzenia [przez co ctf jest jakby troche ułomny] ,no ale jak zobaczylem demka fettsona i jego 10s CAP na ctf1 bodajze to omfg omfg omfg ,a jak udalo mi sie podejzec pol.rejv'a chyba i jego 1hp-grapple-only-fullCAP to sie osralem x_X to cudenko roxuje ....
ok modele działaja ,celownik jakis tam z przemytu jest ,timer .... hmm no jest taki smieszny co to syntezator mowy mowi ze za 1 minute kuat ,ale ale z tego co wiem to ziooom zioooom zioooomy wymyslili ze w prawym dolnym prawie rogu pojawia sie lista itemow i ich time za ile sie pojawia [skad toto dostac i za ile -serio pytam ] .
No i druga magiczna sprawa - cl_jakastamkomenda 0 wylacza dym z rakiet i promien rejla ,a jak wykombinowac zeby DYMU z rakiet NIE BYLO a promien z raila owszem ??
plz help
Kumanus - Sro Mar 10, 2004 5:26 pm
z railem to ja se tak wykombinowalem ze:
- na cocheat jest komenda "nc_railtrail" ustawiona na 1 a do tego "cl_particles" (to jest ta komenda na dym z rakiet etc.) na 0
-> wychodzi z tego taki "drucik" przy railu o dowolnym kolorze (cza se go ustawic [kolor]), a dymu z rakiet i paru innych badziew nie ma ;o... no i tyle ;p
Spidi - Sro Mar 10, 2004 10:48 pm
tylko jak na poczatek z tym "drucikiem" 0o bedzie sie sie chujowo gralo :]
i jak masz zamiar mowic o q3 to nie wspominaj nic o ctf bo to jakies nieporozumienie tam jest jak juz cos bardziej w stylu flag dm :] tylko pewnie im sie nazwy pojebaly
Spidi - Sro Mar 10, 2004 10:56 pm
zielek has changed her name to zielak
vote yes
Zielek - Czw Mar 11, 2004 8:50 am
referee connected.
f2
vote failed
senks qmanoos szczegolnie za ten "drucik"
a co z tymi tajmerami ??
Kumanus - Czw Mar 11, 2004 2:01 pm
btw. Kto wie jak zainstalowac KfkTimer ?
wiem gdzie to rozpakowac ale dalej nie wiem nic ;o Help me
ryq - Pią Mar 12, 2004 4:59 pm
a po co ci ten shit kfk? ja nigdy na tym nie gralem i sie ciesze ;]
Icer - Sob Mar 13, 2004 2:05 pm
ryq na kfk nie grales??? jak dobrze pamietam to byl moj pierwszy q2:P
Grzdyl - Pon Mar 15, 2004 12:32 pm
jakie funkcje ma kfk?
bo widzialem biteme/noczita/q2ace-a...
no i z tych wszystkich pod wzgledem przyjemnosci z gry wygrywa u mnie bitme...
a co takiego ma kfk?
Kiler - Pon Mar 15, 2004 2:33 pm
kfk timer = starsza wersja bitme -=> bitme lepsze...
Kumanus - Pon Mar 15, 2004 9:59 pm
ale w kfk nie ma osobnego pliku do odpalania q2 .. wiec moze kfk zadziala razem z nc nie wiem ale chce sie dowiedziec jak to odpalic ... NApiszcie zesz jak sie to qwa robi
chyba ze maila vitezowi posle
Kiler - Wto Mar 16, 2004 6:13 am
nie zadziala.
nc nie lubi pliku wsock.dll ktory kfk potrzebuje
max - Wto Mar 16, 2004 11:27 am
No wlasnie czyli nadal nie mozna grac na coolnecie z biteme! ???
A zarazem pytanie kiedy bedzie mozna znow - czy wtedy jak sie panu (hehe) Orlanowi odwidzi??????????????????
Grzdyl - Wto Mar 16, 2004 12:32 pm
[panu orlanowi sie nie odwidzi]
dalej jest nc only na coolnecie...
bitme mozesz sobie wlaczac jak grasz z botami...
kozako - Sob Mar 20, 2004 10:13 pm
gzrdylu naparwde na kfk nie grales? komedia... kfk to taki timer ze jak ktos wlaczy quad60 to dla wszytkich z boku ekranu sam sie nastawi licznik nie tak jak w biteme dla jednej osoby ktora wlaczy, kiedys tylko na kfk sie gralo ale z zachodu doszli nowinki o biteme i na tym ludzie zaczeli grac i potem kazano na tym grac tylko kfk nie mozna bylo tak samo jak teraz na biteme nie mozna ...
no to zapuscilem troszq historii q2ctf pl ale ja taki stary nie jestem ;]
niach niach
Grzdyl - Nie Mar 21, 2004 9:05 pm
czyli dupa...
a jest ktos w stanie zmixowac NoCheat z Biteme (lub KFK ) ?
Kiler - Pon Mar 22, 2004 7:05 am
kfk wogole odpada
bitme + nc [czyli do nc dorzucic graficzne timery]
narazie nie wiadomo
bryce [autor nc] cos se zaczyna w kulki leciec [chiba ma malo czasu]
vylo na forum nc pare sugestii ad. timerow ale jakos bez echa sie rozeszly z tego co pamietam..
kozako - Pon Mar 22, 2004 10:25 pm
ja slyszalem (nie wiem czy to prawda) ze ci od nc to mogli z palcem w czterech literach zrobic timery ale uwazaja ze to lamerskie...
p.s.
powtarzam nie wiem czy to prawda
niach niach
Kiler - Wto Mar 23, 2004 8:51 am
z tego co zrozumialem [czytajac forum itd] to popieram to co kozak powiedzial ;]
Mr. Kato - Sro Mar 24, 2004 12:11 pm
ja tam kfk lubiłem. hah, to były czasy, trzeba przyznać.
xXx - Pią Mar 26, 2004 2:28 am
Kiler widze nie znasz sie zabardzo na KFK i BiteMe!. Roznica pomiedzy KFK i BiteMe! polega na tym ze odpalajac timer w KFK odpala on timer wszystkim w twoim teamie, a w Biteme tylko dla Ciebie, poaztym w Biteme jest latwiejsza konfiguracja niz w KFK, z kolei instaluja sie ona prawie tak samo, z ta roznica ze inny znaczek sie w bindach wstawia bodajrze w KFK bylo to | a w BiteMe! ]. Dokladniej CI nie powiem bo dawno KFK na oczy nie widzialem, w sumie Biteme! troche czasu tez, odkad (Big)No (Shit)Cheat jest wymagany w CB.
Co do "drucika" to jest to zaczerpniete z Xani (dla tych co nie wiedza skad sie ten "drucik" wziol) ;P
A co do Timerow w NC to z przykroscia musze stwierdzic ze dla tworcy NC dorobienie timerow to jest kwestia paru dni posiedzenia, ale to jakis borowik jest ktory sobie cos zamanil, a ze dobrego antycheata napisal to se moze wymyslac co tam ma byc a czego nie. Nie zdziwilbym sie jakby tam byly timery tylko ze on nic nikomu nie powiedzial ;P
vitez - Pią Mar 26, 2004 4:27 am
Cytat: | Kiler widze nie znasz sie zabardzo na KFK i BiteMe! |
No i co z tego ze sie nie zna? Przeczytales chociaz tytul watku w ktorym sie wypowiadasz?
Icer - Pią Mar 26, 2004 7:05 am
znów zaczyna sie cos dziac heeh:D mosze czesciej tu zaglodac:P
|
|