Capture The Flag (ctf.pl)
Forum dyskusyjne CTF.PL

archiwum - Puchar (regulamin)

Ziutek - Czw Gru 11, 2003 12:21 am
Temat postu: Puchar (regulamin)
Regulamin ver 2.0 (nie wykluczone ze cos jeszcze poprawie)

I. Przebieg rozgrywek:
1. Eliminacje grupowe:
a) klany rodzielone zostaly do dwoch grup po 5 w kazdej (wiecej dzial "grupy");
b) w kazdej z grup mecze rozgrywane bede w kolejnosci podanej w dziale "terminarz";
c) ramy czasowe w ktorych nalezy rozegrac poszczegolne spotkania takze zostaly umieszczone w dziale "terminarz";
d) wiecej informacji o tym jakie konsekwencje bedzie mialo nierozegranie walki w terminie z winy klanu znajduje sie w punkcie III (podpunkt 4);
e) z kazdej z grup do playoffow awansuja 3 pierwsze klany;

2. Playoffy
a) playoffy rozgrywane beda systemem zaczerpnietym z pucharow q2ctf w Clanbase (wiecej dzial "playoffy");
b) zasady rozgrywania meczy w playoffach beda nieco inne niz w meczach grupowych (wiecej punkt III, podpunkt 2);

II. Sedziowie i ich obowiazki:
1. Obecny squad sedziowski:
a) organizatorzy: Ziutek, Grzdyl, Vitez;
b) sedziowie: Xman, Brzoza, Kribol, Blade, Omen, Ryq;

2. Obowiazki:
a) kazdy sedzia musi(!) byc bezstronny;
b) kazdy sedzia musi(!) po walce ktora mial przyjemnosc prowadzic umiescic na www pucharu 4 rzeczy:
- wynik meczu, z podzialem na poszczegolne mapy;
- screenshoty z wynikami;
- dema;
- raport, zawierajacy krotkie opisy poszczegolnych map i podsumowanie calej walki;
c) nie nalezy duskotowac z sedzia;
d) kazdy sedzia ponosi odpowiedzialnosc za podjete decyzje, ktore wykraczaja poza ramy tego regulaminu;

III. Gracz:
1. Klany:
a) kazdy zawodnik moze grac tylko w jednym klanie;
b) jesli jakis gracz bedzie chcial w czasie trwania pucharu zmienic klan, bedzie musial pauzowac przez 2 mecze;

2. Kwestia NoCheat i BiteMe:
a) w pucharze dopuszczalna jest gra na obu tych programach;
b) zawodnik korzystajacy z NoCheat musi miec zainstalowana najnowsza wersje tego programu;
c) jesli zdecydujesz sie grac na BiteMe musisz spelnic podane nizej warunki:
- musisz nagrac demo z kazdej(!) mapy ktora rozegrasz w pucharze;
- demo te musisz nie pozniej niz 3 dni po meczu dostarczyc organizatorom;
d) jesli choc jedno demo z oczu gracza uzywajacego BiteMe nie dotrze do organizatorow mecz zostaje uznany za walkover na korzysc druzyny przeciwnej, a gracz ktory zlamal zasady otrzymuje zolta kartke;
e) jesli organizatorzy stwierdza (oczywiscie po obejrzeniu dem) ze osoba uzywajaca BiteMe oszukiwala mecz takze zostaje uznany za walkovera;
f) uzytkownicy NC nie musza nagrywac dem z kazdej rozegranej mapy (nadal klany zobowiazane sa do splenienia obowiazkow zawartych w punkcie IV, podpunkcie 1f);

IV. Mecze:
1. Zasady ogolne:
a) puchar rozgrywany jest na mapach: q2ctf1, q2ctf2, q2ctf3, q2ctf5, lfctf1, lfctf4 (z quadem), lfctf7, lfctf10, sumactf6, q2ctf05b;
b) za kazda wygrana mape klan otrzymuje 2 punkty;
c) remis oznacza rowny podzial punktow (1:1);
d) na kazdym meczu moze znajdowac sie maksymalnie dwoch(!) sedziow;
e) kazdy klan moze posiadac jednego speca na kazdej z map. Musi on w czasie trawania meczu cheasowac graczy swojego klanu (zlamanie tej zasady grozi uznaniem mapy za walkover na korzysc druzyny przeciwej);
f) kazdy klan zobowiazany jest dostarczyc organizatorom po jednym demie z kazdej wygranej mapy (z oczu ktoregos z graczy) + dema ewentulanych specow (to tyczy sie takze druzyny przegranej!);
g) przed i w trakcie meczu tylko(!) CL klanu moze korzystac z komendy "say", reszta graczy zobowiazana jest korzystac z "steam" (teksty innych graczy beda ignorowane, a w ostatecznosci osoby przeszkadzajace beda shutupowane);
h) w calym pucharze obowiazuje zasada: ten kto wybiera mape wybiera takze i kolor teamu, w ktorym bedzie grac;
i) mecze powinny byc rozgrywane na neutralnym serverze zapewniajacym obu klanom dogone warunki do gry;
j) jesli ustalenie takowego servera nie jest mozliwe i roznica ping ratingow pomiedzy klanami jest wieksza niz 50, to klan ktory ma wiekszy p.r. moze zaproponowac rozegranie meczu na dwoch serverach (oczywiscie drugi server musi spelniac podane wyzej warunki);
k) o tym czy servery sa 'uczciwe' decyduje sedzia;
l) trzecia/piata mapa w przypadku meczu dwu serverowego rozgrywana jest na raty, 10 minut na pierwszym serverze i 10 minut na drugim;
m) ustawienia servera:
- mset dmflags 411156;
- mset weaponflags 1025;
- mset spawnprotect 2;
- mset timelimit 20;
- mset capturelimit 0;
- mset mercylimit 0;
- mset ot_style 0;

2. Zasady dotyczace tylko rozgrywek grupowych:
a) kazdy klan wybiera jedna mape z listy;
b) klany moga wybrac ta sama mape;
c) o tym ktora mapa zostanie rozegrana jako pierwsza decyduje los (sedzia rzuca moneta);
d) mecze rozgrywane sa do dwoch wygranych map, badz tez do jednej wygranej i remisu;
e) jesli po dwoch pierwszy mapach mamy remis rozgrywana jest 3;
f) 3 mape wybiera sie poprzez eliminacje:
- sedzia podaje liste map ktore do tej pory nie byly grane;
- odrzucanie map rozpoczyna klan ktory do tej pory zdobyl wiecej flag (jesli oba klany maja po tyle samo flag o tym kto pierwszy odrzuci mape decyduje sedzia, oczywiscie rzutem monety);

3. Zasady dotyczace tylko playoffow:
a) kazdy klan wybiera dwie mapy z listy;
b) klany moga wybrac ta sama mape, aczkolwiek nie moga dwa razy wybrac tej samej mapy;
c) mapy wybrane przez oba klany grane sa naprzemian;
d) o tym czyja mapa zostanie rozegrana jako pierwsza decyduje los (sedzia rzuca moneta);
e) mecze rozgrywane sa do trzech wygranych map, badz tez do dwoch wygranych map i remius lub do jednej wygranej i trzech remisow;
f) jesli po 4 mapach mamy remis rozgrywana jest 5;
g) 5 mape wybiera sie poprzez eliminacje:
- sedzia podaje liste map ktore do tej pory nie byly grane;
- odrzucanie map rozpoczyna klan ktory do tej pory zdobyl wiecej flag (jesli oba klany maja po tyle samo flag o tym kto pierwszy odrzuci mape decyduje sedzia, oczywiscie rzutem monety);

4. Termin walki:
a) klany zobowiazane sa do rozgrania walki w terminie podanym przez lige (jest to zawsze 7 dni);
b) jesli klany maja problem z ustaleniem daty walki musza koniecznie poinformowac o tym organizatrow, ci zas roztrzygna spor;
c) jesli dany klan jest nieosiagalny lub tez nie chce/nie moze rozegrac meczu w terminie wyznaczonym przez lige dostaje zolta kartke. Zas mecz uznawany jest za walkover (w rozgrywkach grupowych 4:0 w punktach, w playoffach 6:0). Oczywiscie jesli np. polowa klanu lezy w szpitalu, bo ich autobus mial wypadek w drodze na mecz, mozliwe jest przesuniecie terminu. Jednak o tym czy dany powod jest wystarczajacy decydowac beda organizatorzy;
d) jesli dwa klany nie umowia sie na walke w podanym przez organizatorow tygodniu, to zostaje ona automatycznie ustawiana na poniedzialek nastepnego tygodnia. W praktyce sprawa ma sie tak: jesli klan A i klan B nie umowily sie na walke miedzy 12.01.04 a 18.01.04 (tydzien podany przez organizatorow), poniewaz oba klany nie mialy 'ochoty', to walka ta automatycznie zostaje przesunieta na poniedzialek 19.01.04 (na godzine 20,21 lub 22, to zalezy od ilosci zaleglych walk). Jesli oba klany nie stawia sie w wymuszony przez lige terminie mecz zostaje uznany za niewazny i zaden klan nie otrzymuje punktow. Oba klany dostaja jedna zolta kartke.
e) dwie zolte kartki to nic wiecej jak 'papa' i kop w dupe ;) jesli wy olewacie puchar, to puchar olewa was, proste;

V. Kary etc.
1. Grzechy smiertelne:
a) fejk - zolta kartka, mecz uznany zostaje za walkover na niekorzysc klanu, ktory oszukiwal, zas gracz wykluczony zostaje z dalszych rozgrywek;
b) zboty i inneje cheaty - zolta kartka, mecz uznany zostaje za walkover na niekorzysc klanu, ktory oszukiwal, zas gracz wykluczony zostaje z dalszych rozgrywek. Ponadto cala scena publicznie bluzga delikwenta na forum ctf.pl =];

2. Zakonczenie
a) wszystkie sytuacje nie opisane w powyzszym regulaminie beda roztrzygane przez organizatorow;

Ziutek - Czw Gru 11, 2003 12:56 am

a i jeszcze jedno! przypominam ze juz od poniedzialku rusza puchar ;p zbierajcie dupy leniuchy! my zdazymy z www i serverami na dema ;] ale jak wy nie bedzecie grac to wam jaja urwe na zjezdzie ;p

no to tyle od szefa ;p a teraz klos wam w nos ;p

pyz - Czw Gru 11, 2003 2:59 am

wielkie yo, dzieki i cmok za ta zmiane z nocheat :*
re5pect ;)

vitez - Czw Gru 11, 2003 3:51 am

Juz ja widze te demka od graczy z biteme :/ .
kurz - Czw Gru 11, 2003 6:21 am

- mset spawnprotect 2; <- wlaczony (pare sek niesmiertelny) czy wylaczony? :P
bo jak wlaczony to hoho ch jnia :roll: :evil:

omen - Czw Gru 11, 2003 9:03 am

ta wlonczony na 2 sec ... geyowo ;<
tZ - Czw Gru 11, 2003 10:12 am

-mset spawnprotect 2; <--- lol po co to powinno byc "0" po co ulatwienie
-a po drugie nie wiem moze dopiero stalem i nie widze a co do koloru teamu na ctf3 i kazdej innej mapie?

pyz - Czw Gru 11, 2003 12:30 pm

Votez, quake2iteme!iteme.cfg => autorecord=1 ;)

co do spawnprotecta - vote yes, wylaczyc to :)

szyna^ - Czw Gru 11, 2003 1:35 pm

Vitez czego znow sie doszukujesz ? ;s
Ha! Ziuta nie urywaj plz ;P

Grzdyl - Czw Gru 11, 2003 3:01 pm

co do biteme to moze nie ze kazdy wysyla demo tylko jezeli padnie podejrzenie na gracza ze uzywa jakis czitow to powinien dopiero wyslac... jezeli nie ma... wyciagamy konsekwencje... bo sie zrobi burdel...
ewentualne podejrzenia na forum...
co do kontrolowania dem zguaszam chec do sprawdzenia podejrzewanego delikwenta...

co do spawnprotect 0 vote yes...

Ziutek - Czw Gru 11, 2003 4:53 pm

Cytat:

Grzdyl:
co do biteme to moze nie ze kazdy wysyla demo tylko jezeli padnie podejrzenie na gracza ze uzywa jakis czitow to powinien dopiero wyslac... jezeli nie ma... wyciagamy konsekwencje... bo sie zrobi burdel...
ewentualne podejrzenia na forum...
co do kontrolowania dem zguaszam chec do sprawdzenia podejrzewanego delikwenta...

co do spawnprotect 0 vote yes...


nie grzdylu, kazde demo musi byc wrzucone... pyza zalatwil juz server na ktory kazdy bedzie mogl wrzucic demo do katalogu incomming (tak jak w cb), a ja juz sobie je przerzuce, obejrze i umieszcze na www (brzoza pracuje nad glowna strona ligi, a demka umieszczone beda na odzielnej, podam link jak to wszystko bedzie dzialac)....

kurz - Czw Gru 11, 2003 5:48 pm

ej co z tym spawnprotectem?
przeciez to bez sensu ! gosciu z niesmiertelnoscia wbiega i wynosi flage def z ampem mu nic nie robi...

szyna^ - Czw Gru 11, 2003 6:17 pm

Kurz co ty pleciesz ? ;S ale chlop, przepraszam za Japana on czasami nie qma ;]
pyz - Czw Gru 11, 2003 6:21 pm

Ty zolty, nie pij tyle, lepiej daj nam troche tej sake ;) bo Tobie to sie juz w glowce jebie ;)
kozako - Czw Gru 11, 2003 6:48 pm

kurz sprobuj z spawnprotectem chociaz dobiec do bazy ;]
Ziutek - Czw Gru 11, 2003 10:12 pm

hehe, widze ze kurz sie przejmuje mocno :) ale afaik po wzieciu flagi spawnprotect przestaje dzialac, o ile dobiegniesz do niej wogole ;)
vitez - Czw Gru 11, 2003 11:52 pm

Cytat:
(pyz)Votez, quake2iteme!iteme.cfg => autorecord=1 ;)


Nagrac to jeszcze nie problem. Pozniej nie skasowac tych demek to tez nie poroblem. Ale juz wyslac... uuu tutaj ruszyc dupsko i wyslac demko tam gdzie trzeba... to trzeba by na sile chyba :/ . Jak myslisz za co prawie polowa klanow grajacych w CB miala zakaz specow od polowy sezonu? Za niewysylanie demek? Brawo :/
Jesli zagraniczne klany nie potrafia sie zmusic do wysylania demek to myslisz ze polskie beda inne? Nie widze tego... trzeba bedzie prosic, blagac a na koncu grozic zeby ci z Biteme wysylali demka (z kilkoma moze wyjatkami).

Cytat:
(kurz)gosciu z niesmiertelnoscia wbiega i wynosi flage def z ampem mu nic nie robi...

W 2 sekundy? Nawet ty nie potrafisz :P . Mysl troche. Mi to wsio rawno, 2 sekundy to cale nic, ustawienie takie ma sens na serwerach publicznych by zniechecac do kampienia przy respach. W Lidze nie tyle co nie ma sensu co jest niepotrzebne, ale tez i nie przeszkadza wg mnie.

Ziutek - Pią Gru 12, 2003 12:58 am

Cytat:

Vitez:
Nie widze tego... trzeba bedzie prosic, blagac a na koncu grozic zeby ci z Biteme wysylali demka (z kilkoma moze wyjatkami).


Ale ja nie widze problemu ;] jesli ktos nie da dema to walkover i nie moze juz grac na biteme, dziekujemy i polecamy sie na przyszlosc... i tyle... chcieli biteme? to maja, mysle ze nasze wymagania nie sa za wielkie... to tylko demo... pozatym ma ruszyc oddzielna strona tylko i wylacznie z demami z pucharu, bedzie tez ftp (dziekujmy pyzie)... miejmy nadzieje ze wypali...

ps: vit 777! to prawie jak 888, hmm... co to moze znaczyc? GGG? good game guys? ;p

pyz - Pią Gru 12, 2003 3:45 am

666 bylo lepsze ;) wlasnie ziut co do tego to musimy pogadac, bo ja nie wiem a raczej watpie by tam mogli wszyscy via ftp wejsc, nie chce tez udostepniac konta calego czyli robic ludziom pelen dostep, lepsze bedzie upload via www, scripty w php AFAIK masz do tego ? ;)
Kiler - Pią Gru 12, 2003 6:25 am

do wrzucania na ftp'a z autoryacja ja gdzies na cd mam
jak znajde to dam znać

kurz - Pią Gru 12, 2003 7:02 am

[quote-vitez](kurz)gosciu z niesmiertelnoscia wbiega i wynosi flage def z ampem mu nic nie robi...[/quote]
W 2 sekundy? Nawet ty nie potrafisz :P . Mysl troche. Mi to wsio rawno, 2 sekundy to cale nic, ustawienie takie ma sens na serwerach publicznych by zniechecac do kampienia przy respach. W Lidze nie tyle co nie ma sensu co jest niepotrzebne, ale tez i nie przeszkadza wg mnie.[/quote]

no sory, czemu patrzysz jakby to byl q2ctf1?
popatrz na lf1 .... respawnujesz nad wroga flaga i kto cie zabije jak ja wezmiesz i do gory polecisz?
WYLACZYC SPAWNPROTECTA!!! :P
pozatym jak ktos wychodzi z respawna i nie ma spawnprotecta to fajnie sie w nich railem strzela ;p

omen - Pią Gru 12, 2003 7:48 am

własnie ;> i tak spawnoproctect bedzie '0'
szyna^ - Pią Gru 12, 2003 12:13 pm

w sumie to mi to ryba ;D
pyz - Pią Gru 12, 2003 1:26 pm

[quote="szyna^"]
w sumie to mi to ryba ;D
[/quote]

A mi dwie ryby ;D

kfak - Pią Gru 12, 2003 3:51 pm

przeciez jak koles wezmie COKOLWIEK to spawnprotect znika...

ale ja bym to zostawil bedzie ciekawiej :) a nie ktos sie respa i nawet nie zdazy sie ruszyc i juz go kilim :D

Sensei - Pią Gru 12, 2003 4:11 pm

Kfak dobrze gada. Nieraz nie zdazysz sie ruszyc i juz zabity nie mowiac juz o dorwaniu jakiejs broni.
Adolf - Pią Gru 12, 2003 5:57 pm

Sensei ale w tej grze po czesci chodzi o to zeby zabijac :/, wiec nie rozumiem po co ma byc spawnprotect. Przeciwnik ma czekac az wezmniesz bron i bedziesz z nim honorowo strzelal sie ?:P Dlatego lepiej sie gra bez spawnprotecta .. poza tym malo kto kampuje respawny teraz, a szczegolnie w pucharze nikt tego nie bedzie robil, jak jest co innego i ciekawszego do roboty, niz kampienie :/
vitez - Pią Gru 12, 2003 6:10 pm

Cytat:
(ziut)Ale ja nie widze problemu ;] jesli ktos nie da dema to walkover i nie moze juz grac na biteme, dziekujemy i polecamy sie na przyszlosc... i tyle... chcieli biteme? to maja, mysle ze nasze wymagania nie sa za wielkie...

I dobrze, tak ma byc. Bedziemy ostro za pyszczki trzymac. Brak meczu - walkover, brak dema - walkover itp :) . Polowa meczy to beda walkovery ale co tam... ja wlasnie w ten sposob zakonczylem ostatnia swoja Lige bo nikt meczy nie umawial - walkovery i wyniki dalo sie zlozyc :) . A jak zaczna marudzic na te walkovery to "przystepujac do pucharu macie regulamin, nie postepujecie wg regulaminu to albo ponosicie konsekwencje albo papa" 8) .

Cytat:
(pyz)666 bylo lepsze

2 dni wytrzymalem! :P
I tez uwazam ze upload z WWW bylby o wiele lepsy. Nie tylko wygodniejszy ale i bezpieczniejszy :>

Cytat:
popatrz na lf1 .... respawnujesz nad wroga flaga i kto cie zabije jak ja wezmiesz

Drugi def ktory powinien bronic gornej platformy. Nawet bez spawnprotecta dobry, szybki fc z odrobina szczescia (albo zeza obroncy) spokojnie tak wyniesie, dlatego na lf1 potrzebna jest taka pozycja 2nd defa ktory zgarnia FC jesli pojdzie gora. Jak klan takowej pozycji nie uwzgledni to wszystko jedno spawnprotect czy nie, i tak gora sie wyciagnie.
Btw przetestowalem - po wzieciu flagi spawnprotect znika.

Cytat:
(adolf)Przeciwnik ma czekac az wezmniesz bron i bedziesz z nim honorowo strzelal sie ?


eee no dokladnie tak :> , a nie walic po plecach w nieuzbrojonych wrogow tuz po respawnie... co to za frajda? Odwagi troche ;)

Cytat:
(adolf) jak jest co innego i ciekawszego do roboty, niz kampienie

Chyba nie widziales ewc na mapach lfctf1 czy q2ctf3 ... podstawa ich taktyki tam to kampienie na PSa :D

xman - Pią Gru 12, 2003 7:55 pm

strona do dem juz jest :

http://kubus.rulez.pl/~heiz/pplq2ctf/puchar-dema/

kurz - Pią Gru 12, 2003 10:41 pm

[quote="kfak"]przeciez jak koles wezmie COKOLWIEK to spawnprotect znika...

ale ja bym to zostawil bedzie ciekawiej :) a nie ktos sie respa i nawet nie zdazy sie ruszyc i juz go kilim :D [/quote]

ale z niesmiertelnoscia mozesz lazic po bazie wroga 2 sek nic nie biorac .. a def ci nic nie zrobi ...

Vitez -> adolfowi chodzi o kampienie przy respawnie a nie kampienie taktyczne :wink: jesli tak, to Obronca tez kamper :lol:

Sensei - Pią Gru 12, 2003 10:52 pm

Kurz za wiele przez te 2 sekundy nie zrobisz. A polazic sobie mozesz :D
vitez - Pią Gru 12, 2003 11:13 pm

Cytat:
[ale z niesmiertelnoscia mozesz lazic po bazie wroga 2 sek nic nie biorac .. a def ci nic nie zrobi ...

No polazic se mozesz... i co z tego jak ani def tobie nic nie zrobi ani ty defowi, no mozesz go polaskotac z blastera ze dwa razy bo pozniej dostaniesz rakieta w pysk. Zjawisko 2 sek spawnprotecta jest tak marginalne i nieprzeszkadzajace ze nie ma co marudzic, ani na sile wyszukiwac pomysly co tez mozna w 2 sek zrobic. Odpowiedz jest prosta (zarowno pod wzgledem poziomu zrozumienia jak i poziomu slownictwa) : GOWNO mozesz zrobic :P

szyna^ - Sob Gru 13, 2003 11:36 am

;S przestancie sie wywodzic ;] i tak bedzie tak jak ma byc ;D
tZ - Sob Gru 13, 2003 2:19 pm

spawnoproctect 0 lubie free fragi:P po co mam sie bawic;d
ryq - Nie Gru 14, 2003 12:05 am

vote yes na spawnprotect 2 ;]
pyz - Nie Gru 14, 2003 2:52 am

IMHO spawnprotect 0, to nie ffa zeby jakies 'udogodnienia' smieszne robic, rodem serwery ffa. Zadnego spawnprotecta ! :>
szyna^ - Nie Gru 14, 2003 10:24 am

No Pyza dopsh mowi ! jestem za Pyzem ;D
ryq - Nie Gru 14, 2003 10:52 am

ee tam gadacie ;]
pyz - Nie Gru 14, 2003 11:08 am

"ale bedzie jaaaaaaaazdaaaaaaaaaaaaa!!" (c) czarnuch z gniazda z Asterixa i Obelixa: Misja Kleopatra ;D
szyna^ - Nie Gru 14, 2003 6:28 pm

ne ne Kajko i Kokosz ! ;d ownz ?
Icer - Nie Gru 14, 2003 7:05 pm

hehe kajko i kokosz wygrywa :D
Rezor - Nie Gru 14, 2003 7:22 pm

hehe
kurz - Sro Gru 17, 2003 8:12 am

kajtek i koko jakos tak bylo jeszcze :P
bOGI - Sro Gru 17, 2003 1:15 pm

No wlasnie spawnprotect 0 :) jestem za tym poniewaz jako obronca czuje bol kiedy taki niesmiertelny biega w bazie ;d Przyklad map na ktorych to jest niedoposzczalne -> lf10 spawn w rg ,spawn w mgh (przeciwnik moze wziac megasa i spokojnie dojsc do rg a wtedy zaklikac obronce),spawn w ssg ,ale chyba po wzieciu broni niesmiertelnosc znika ;) nie pamietam , jesli tak to zostaje spawn w mgh -> ctf3 spawn nad flaga (spokojnie moze spasc i wziac flage bez uszkodzen) tak samo w lf1 -> suma6 spawn w ssg (z 2 sek niesmiertelnoscia mozna dostac sie bez problemu pod sama flage) ->oraz lf4 spawn naprzeciwko armora (nie majac ampy przeciwnik automatycznie staje sie trudniejszy do skasowania - nie jest jednorazowym zjadaczem sluga:) ) To tyle mysle ze sedziowie to przemysla ;d 8)
ryq - Sro Gru 17, 2003 5:02 pm

dobra ja zmieniam swoje zdanie ;p i jako sedzia mowie spawnprotect 0 ! ;]
szyna^ - Sro Gru 17, 2003 8:24 pm

ta ja tez ? ;] spawnprot 0
bre - Sro Gru 17, 2003 9:03 pm

tez jestem za spawnprotect 0
tZ - Pią Gru 19, 2003 11:24 am

ehheeh regulamin jest do huja nie podbny co potwierca wczorajszy mecz ewc vs roa. :P zaczety mecz powinien sie skonczyc a jak jakis klan odchodzi toautometycznie powinien dostac walkowera w tej sprawie oba klany nie powine miec nic do gadanie tylko powina sie liczyc decyzja sedziego. wiedizlaem ze pl liga bedzie smierdziec :P ale wsumie kazdy tnie w huja :P a szczegulnie ja:P
tZ - Pią Gru 19, 2003 11:26 am

dla tych co nie znaja sprawy trwa mecz ewc roa skonczyla sie 1 mapa i nagle ewc idze grac z innym klanem
Nuclear - Pią Gru 19, 2003 3:50 pm

Normalka to wszystko nawali i sie spali Puchar nie wypali jak bedzie takie podejscie.
ryq - Pią Gru 19, 2003 4:19 pm

roa sie zgodzilo na to poniewaz byla to wyjatkowa sytuacja poniewaz EWC mialo niespodziewany komunikat o tym ze maja grac w finale CB! i zagrali chociasz przegrali ;] ale maja srebro ;] wiec jest wszystko wporzo moim zdaniem ;]
Nuclear - Pią Gru 19, 2003 4:22 pm

A co z JMGt wkoncu przeciez oni grali w finale ? wycofali siem czy jak
ryq - Pią Gru 19, 2003 4:23 pm

nie zjawili sie ;p
Nuclear - Pią Gru 19, 2003 4:37 pm

zjawili sie ale tylko 2
szyna^ - Pią Gru 19, 2003 5:17 pm

A co Wy wiecie ;S nadajecie sie ..... 3ba czytac na stronce Cb a nie sie wywodzicie ;P
kfak - Pią Gru 19, 2003 10:45 pm

od zawsze wiadomo powszechnie ze mecze w CB maja pierwszenstwo...


szczegolne uszanowania naleza sie roa, ktore docenilo to ze ewc moze zagrac final CB i umozliwili im to, BRAWA DLA ROA za postawe.

a wy co tam klapiecie dziobami przymknijcie sie.
jak puchar sie spali? skoro wg. mnie final cb wazniejszy 500razy od tego meczu.
jeszcze raz re5pekt dla r0a

kurz - Pią Gru 19, 2003 11:14 pm

lizus :lol:



joke :P

pyz - Sob Gru 20, 2003 5:37 am

a jaki to ma zwiazek z regulaminem polskiego pucharu ? ;P
tZ - Sob Gru 20, 2003 10:34 am

a jaki zwiazek maja frytki z mlotkiem :?: Smile
szyna^ - Sob Gru 20, 2003 12:33 pm

Ta ;S co ma kura do taza ? :S
tZ - Sob Gru 20, 2003 12:41 pm

to samo co ruski czołg d oszyny:P
Nuclear - Nie Gru 21, 2003 4:21 pm

A co ma gówno do wentylatora :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group