Capture The Flag (ctf.pl)  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Znalezionych wyników: 620
Capture The Flag (ctf.pl) Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Film q2CTF - uda sie?
Kribol

Odpowiedzi: 127
Wyświetleń: 134281

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Nie Cze 10, 2012 4:48 am   Temat: Film q2CTF - uda sie?
Witam, był problem ze związkowcami po długiej głodówce doszliśmy do kompromisu ( 30 zabitych 3 ciężko rannych) teraz szukam statystów :)

Pozdrawiam
  Temat: kto ma dostep do serwera na ktorym stoi coolnet??
Kribol

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 12781

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Sro Wrz 01, 2010 4:22 pm   Temat: kto ma dostep do serwera na ktorym stoi coolnet??
:) Szkoda tylko ze server jest kiepski, mam na litwe rzut beretem a gorsze warunki niz na serverach w US :)
  Temat: kto ma dostep do serwera na ktorym stoi coolnet??
Kribol

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 12781

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Sob Sie 28, 2010 5:14 am   Temat: kto ma dostep do serwera na ktorym stoi coolnet??
Czy tylko ja i Adolf jeszcze wpadamy na serwey q2ctf ? :) A najgorsze w tym ze na ten Litewski trzeba isc a tam smierdzi (ze tak powiem) wlazic na Coolnet !
  Temat: Film q2CTF - uda sie?
Kribol

Odpowiedzi: 127
Wyświetleń: 134281

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Wto Sie 17, 2010 6:34 pm   Temat: Film q2CTF - uda sie?
materiał juz doszedł , biore sie za robote !!
  Temat: Q2cff PL zmarl
Kribol

Odpowiedzi: 54
Wyświetleń: 78373

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Pon Lis 16, 2009 3:55 pm   Temat: Q2cff PL zmarl
WoW ! POWER
  Temat: serwery q2 ctf
Kribol

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 18502

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Pią Paź 23, 2009 3:30 pm   Temat: serwery q2 ctf
cant find my q2 :(
  Temat: Film q2CTF - uda sie?
Kribol

Odpowiedzi: 127
Wyświetleń: 134281

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 7:33 pm   Temat: Film q2CTF - uda sie?
Prace nad filmem ciagle trwaja, głowny sponsor sie wycofal stad ta zwloka keke
  Temat: Turniej Q2CTF w Bialymstoku (30-31 maja)
Kribol

Odpowiedzi: 32
Wyświetleń: 47950

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Czw Maj 07, 2009 3:59 pm   Temat: Turniej Q2CTF w Bialymstoku (30-31 maja)
you all suck ! :)
  Temat: STARA GWARDIA
Kribol

Odpowiedzi: 84
Wyświetleń: 79093

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Sro Mar 26, 2008 7:18 am   Temat: STARA GWARDIA
Cytat:
lubisz to dziwko!


sama wiesz najlepiej 8)
  Temat: STARA GWARDIA
Kribol

Odpowiedzi: 84
Wyświetleń: 79093

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Nie Mar 23, 2008 7:18 pm   Temat: STARA GWARDIA
a ja dopiero wyczailem /slap me /slap =]
  Temat: STARA GWARDIA
Kribol

Odpowiedzi: 84
Wyświetleń: 79093

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Sob Mar 22, 2008 6:53 am   Temat: STARA GWARDIA
Cytat:
*we ride together, we die together - bad boys for live - [S] owned you. ;)


lol nice one luz :)
  Temat: STARA GWARDIA
Kribol

Odpowiedzi: 84
Wyświetleń: 79093

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Czw Mar 20, 2008 12:00 am   Temat: STARA GWARDIA
widac koles byl tylko podobny do ciebie :)
  Temat: STARA GWARDIA
Kribol

Odpowiedzi: 84
Wyświetleń: 79093

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Wto Mar 18, 2008 8:49 pm   Temat: STARA GWARDIA
to bedzie cos czy nie :) ?

szyna czy mi sie wydaje czy widzialem ciebie w hondzie ? =]
  Temat: STARA GWARDIA
Kribol

Odpowiedzi: 84
Wyświetleń: 79093

PostForum: ctf.pl   Wysłany: Nie Mar 09, 2008 2:08 pm   Temat: STARA GWARDIA
elo :)
  Temat: Kawaly...
Kribol

Odpowiedzi: 1935
Wyświetleń: 1242959

PostForum: pogawedki   Wysłany: Sob Cze 30, 2007 5:34 am   Temat: Kawaly...
http://youtube.com/watch?v=UK-6J04m_iE
 
Strona 1 z 42
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.53 sekundy. Zapytań do SQL: 16