Capture The Flag (ctf.pl)  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
owned!
Autor Wiadomość
Adolf 
Robaczek


Wiek: 39
Dołączył: 29 Paź 2002
Posty: 1469
Wysłany: Czw Kwi 15, 2004 8:25 pm   owned!

http://www.theprodukkt.com/
mam to w dupie ze nie jest zwiazane z q2ctf
sciagnijcie i zobaczcie :/
potrafi niezle przyciac :)
_________________
 
 
 
mookee
Site Admin


Dołączył: 05 Lis 2002
Posty: 125
Wysłany: Czw Kwi 15, 2004 8:35 pm   

ta, juz to widzialem wczesniej... jakos mi nie cielo :]
 
 
max
Wisienka

Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 35
Wysłany: Czw Kwi 15, 2004 9:06 pm   

no wiecie co...
nie idzie mi to...
bialy pasek laduje mi sie kawalek a potem mi sie to wylacza...

za slaby komp????

a wydawalo mi sie ze mam niezly...
 
 
Adolf 
Robaczek


Wiek: 39
Dołączył: 29 Paź 2002
Posty: 1469
Wysłany: Czw Kwi 15, 2004 9:12 pm   

.kkrieger requires a relatively high-end machine to run properly. To be
precise:

- A 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster.
- 512MB of RAM (or more)
- A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card
supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM.
- Some kind of sound hardware
- DirectX 9.0b
_________________
 
 
 
Spidi
Śliweczka

Dołączył: 16 Wrz 2003
Posty: 137
Wysłany: Czw Kwi 15, 2004 10:11 pm   

lol ty chyba zartujesz:]
 
 
max
Wisienka

Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 35
Wysłany: Czw Kwi 15, 2004 10:43 pm   

Adolf hehe ales sie popisal....
czytalem to readme ...

znaczy sie za slaba mam maszyne.......
 
 
brzoza
Night Elf Male


Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 711
Skąd: Z lasu
Wysłany: Czw Kwi 15, 2004 11:43 pm   

to male wymagania sa imho
_________________
Nie płakałem po Le Madam
 
 
Spidi
Śliweczka

Dołączył: 16 Wrz 2003
Posty: 137
Wysłany: Pią Kwi 16, 2004 1:23 am   

hmmm jak na gre ktora zajmuje 100kb :] to troche bk :]
 
 
Kumanus
Orc

Dołączył: 20 Sty 2003
Posty: 552
Skąd: Bytom
Wysłany: Pią Kwi 16, 2004 11:33 pm   

mi nie odpala ... ale i tak jestm pod wrazeniem ...
_________________
Do kasacji :>
 
 
brzoza
Night Elf Male


Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 711
Skąd: Z lasu
Wysłany: Sob Kwi 17, 2004 5:42 pm   

no tak .. sciagnolem... to typowa demoscena :) wszystko obliczane a nie teksturowane...
_________________
Nie płakałem po Le Madam
 
 
Grzdyl
Autobu[S] r0X

Dołączył: 16 Gru 2002
Posty: 891
Skąd: Wrocek
Wysłany: Pon Kwi 19, 2004 1:44 pm   

a mie juz na samym poczatku (tzn gralem chwilke i doszedlem za granatnik) zlapal jakis BUG... jakos dziwnie sie stalo ze przyciagnela mnie jedna kolumna na wysokosc sufitu i nie moglem sie ruszyc... ;)

szok ze taka gra moze zajmowac tak malo...

ciekawe czy jest filmik na koncu ;)
_________________
Optymizm to połowa sukcesu...
 
 
 
mookee
Site Admin


Dołączył: 05 Lis 2002
Posty: 125
Wysłany: Pon Kwi 19, 2004 9:35 pm   

jest filmik... "more levels comming soon" ;]
a jak cie jakies kolumny przyciagna to masz klawisze f-1 f-8 do respawnu w innym miejscu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.53 sekundy. Zapytań do SQL: 12