Capture The Flag (ctf.pl)  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Ilość graczy na coolnecie
Autor Wiadomość
Yokai 
Jabłuszko
(_)/////D


Wiek: 40
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 625
Skąd: Świdnik
Wysłany: Czw Cze 16, 2005 9:02 pm   Ilość graczy na coolnecie

zastanawialem sie czy stawiac do tego osobny topic-i chyba innej mozliwosci nie bylo

a wiec-chodzi mi o ograniczenia do max 16 osob na serwie..kiedys byla juz dyskusja na ten temat..ale chyba nic nie dala- mam pytanie do wladz coolnetu i adminow .. czy nieuwazacie ze 16 osob max na tym serwerze to zbyt malo? wiem ze jest sporo powodow ktore potwierdza ze liczba 16 jest ta odpowiednia...ale fakt tesh ze jednak w polsce w ctf gra troche wiecej osob nish 16-wiec chyba warto im pozwolic grac..widzaielm na wlasne oczy niepotrzebne klotnie ilu to jest specow lub rozmowy typu " jak nie grasz to wyper*** "..qrcze-doszlo do tego ze nie mozna popatrzec na spokojnie jak ktos gra?...niby istnieja inne serwy na ktorych mozna grac(i owszem)-ale nie wiem dlaczego tak jest ze na tych "innych" nikt nie gra..wiec wszystko sprowadza sie chcac niechcac do coolnetu...wiec tu moj apel-czy nie mozna by ustalic max limitu na chociazby 20 ? mysle ze ta zmiana lub wieksza wyszla by wszystkim na dobre

to by bylo na tyle - oczywiscie to tylko propozycja z mojej strony-nic ponad to :wink:
_________________
[DV]eddie ... endless ;)

http://devilsklan.w.interia.pl
 
 
 
Adolf 
Robaczek


Wiek: 39
Dołączył: 29 Paź 2002
Posty: 1469
Wysłany: Czw Cze 16, 2005 9:28 pm   

Nie zebym byl upierdliwy, ale jest jeszcze 6 innych serverow. Trzeba dowalic limit na 12 osob i tak bedzie najlepiej, 2 gra - 10 na specu. Tak winno byc!
Spec team pwnz!
_________________
 
 
 
Vea
Śliweczka


Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 147
Skąd: Wrocek
Wysłany: Czw Cze 16, 2005 9:51 pm   

12 to za malo... 16 optymalnie... choc fakt to kolejny powod do klootni... zacznie sie wywalanie osob specujacych...

Ale co do qlnetu... da sie cos zrobic zbey nie wywalalo przy zmianie fov... to jest cholernie denerwujace...
_________________
"Wants to be a hunter again
wants to see the world alone again
to take a chance on life again
so let me go"
 
 
 
Kazwa 
Malinka
egeszegedre!


Wiek: 113
Dołączyła: 14 Gru 2002
Posty: 1006
Skąd: Wroclove! :*
Wysłany: Czw Cze 16, 2005 9:56 pm   

Vea, pisalam w tej sprawie do Orlena i "moze" sie tym zajmie [mowie o fov], bo tez mnie przez to kopie :/ A co do ilosci osob, 16 jest w porzo .. optymalnie, relaxacyjnie i bez lagow .. przy limicie rzedu 24 osob, niezle krechy sie pojawiaja w netgraphie ..
_________________
endless tears, forever joy!
 
 
 
WoLF
Jabłuszko
pEaCe!


Dołączył: 23 Sie 2004
Posty: 548
Skąd: Świdnik-=7=-
Wysłany: Czw Cze 16, 2005 10:03 pm   

..mnie wkuwiaja..niektorzy..siedza na tym pecu..kija robia..a ja czekam 15 minut zanim mi wejdzie..bo jaki raczy wyjsc...albo przy zmienie mapy..mnie szybciej polaczy niz kogos i sie wbije na krzywca :twisted:

Spece..jak cchecie popatrzec to w TV!! :evil:
_________________
Is it cuz they like my gangsta walk?
Is it cuz they like my gangsta talk?
Is it cuz they like my handsome face?
Is it cuz they like my gangsta ways?
Whatever it is, they love it :)
 
 
 
Yokai 
Jabłuszko
(_)/////D


Wiek: 40
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 625
Skąd: Świdnik
Wysłany: Czw Cze 16, 2005 10:05 pm   

hm...no nie wiem-jak tam uwazacie...
mysle ze bylo by lepiej-no ale ja sam nic nie zmienie
_________________
[DV]eddie ... endless ;)

http://devilsklan.w.interia.pl
 
 
 
f3jk
Śliweczka


Dołączył: 28 Gru 2004
Posty: 117
Skąd: Świdnik
Wysłany: Czw Cze 16, 2005 10:20 pm   

Cytat:
niby istnieja inne serwy na ktorych mozna grac(i owszem)-ale nie wiem dlaczego tak jest ze na tych "innych" nikt nie gra..wiec wszystko sprowadza sie chcac niechcac do coolnetu...wiec tu moj apel-czy nie mozna by ustalic max limitu na chociazby 20


heh.. to moze ustawic na 10 :D to wtedy ludzie beda na innych servach grac :lol:
_________________
 
 
 
Grzdyl
Autobu[S] r0X

Dołączył: 16 Gru 2002
Posty: 891
Skąd: Wrocek
Wysłany: Czw Cze 16, 2005 11:32 pm   

fajnie by bylo gdyby coolnet byl bez limitu (wtedy dopiero mozna zobaczyc sile polskiego ctf-a) ale niestety sprzet na jakim stoi coolnet (jezeli sie myle to mnie poprawcie) powyzej 16 osob nie wyciaga optymalnych wartosci dla grajacych co stanowi podstawowy problem... ale opcja bez limitu przy lepszym sprzecie dla mnie wypas... ;)
_________________
Optymizm to połowa sukcesu...
 
 
 
Kribol 
Pilsudski Wannabe


Wiek: 40
Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 903
Skąd: Allakir
Wysłany: Pią Cze 17, 2005 12:13 am   

16 jest ok, sa inne servery, tylko ze polowa graczy potrafi w konsoli wpisac jedynie adres coolnet i to jest smutne :(
_________________
KiTkAt > ALL
.
 
 
 
Grzdyl
Autobu[S] r0X

Dołączył: 16 Gru 2002
Posty: 891
Skąd: Wrocek
Wysłany: Pią Cze 17, 2005 12:17 am   

im wiecej tym lepiej...
i tak polowa siedzi na specu...
_________________
Optymizm to połowa sukcesu...
 
 
 
f3jk
Śliweczka


Dołączył: 28 Gru 2004
Posty: 117
Skąd: Świdnik
Wysłany: Pią Cze 17, 2005 5:49 am   

Cytat:
im wiecej tym lepiej...
i tak polowa siedzi na specu...


w polowie przyznam ci racje ze im wiecej tymlepiej, ale jezeli jest 8vs8 np na takiej mapie jak lf10 to nie da sie grac :? , za duzy tlok.. i nawet byle lamka gdzie nie strzeli to gdzies trafi :) (zreszta na innych wiekszych mapach od lf10 tez 8vs8 przeszkadza - przynajmniej mi). 16 to jest bardzo dobry limit.
Cytat:
fajnie by bylo gdyby coolnet byl bez limitu (wtedy dopiero mozna zobaczyc sile polskiego ctf-a)

hmm :) co do tej sily to jezeli by ona byla to min jeszcze jeden server powinien byc zajety przez graczy :) a tu tylko kilka razy na dzien jest max16 na cool, tak wiec moim zdaniem ta "sila" jest mala :roll:
_________________
 
 
 
Grzdyl
Autobu[S] r0X

Dołączył: 16 Gru 2002
Posty: 891
Skąd: Wrocek
Wysłany: Pią Cze 17, 2005 6:55 am   

ta sila jest mala przez ograniczenia coolnetowe. to chyba proste...
ale ustawic taki myk na serverze ze do red i blu moze wejsc max po 8 osob... a server na 24... tylko pytanie brzmi czy jest to wykonalne...

a czasami akcje na lf10 10/10 tez potrafia nauczyc czlowieka szybkich reakcji... duzy plus przy grach fpp (szczegolnie kiedy na horyzoncie pojawia sie 4)...
_________________
Optymizm to połowa sukcesu...
 
 
 
pyz 
For the Horde!


Wiek: 39
Dołączył: 27 Kwi 2003
Posty: 1768
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Pią Cze 17, 2005 7:05 am   

Cytat:
Grzdyl:
im wiecej tym lepiej...


to się nie tyczy Grzdylów, bo jeden to i tak za dużo.
_________________
 
 
 
szyna^
Wujas


Dołączył: 29 Gru 2002
Posty: 1826
Skąd: Bstox!
Wysłany: Pią Cze 17, 2005 8:32 am   

dla mnie to bez roznicy ile slotow jak ktos chce to zagra ;P
_________________
--------
 
 
 
Yokai 
Jabłuszko
(_)/////D


Wiek: 40
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 625
Skąd: Świdnik
Wysłany: Pią Cze 17, 2005 9:41 am   

hm...tzn mi chodzilo o to zeby zwiekszyc np do 20 slotow max (thx za wyraz szyna) o tak na probe..w sumie jesli jest po 8 osob w teamie to chyba 2 kolejne zmienia niewiele a zato 4 kolejne osoby beda mogly pograc w wolnej chwili-jezeli by to np sie nie sprawdzilo to w kazdej chwili mozna to zmienic a topic wyciac :wink:
.. a odnosnie innych serwerow-nikt na nich nie gra bo sa niestety zalosne i to trzeba sobie szczerze powiedziec - ping , lag..skutecznie odstrasza- mozna duzo mowic zlego na cool ale w tej chwili jest to napewno najlepszy polski serwer ctf...dlatego jest oblegany

ps-kiedys kiedys na multi czy tpi bylo wiecej niz 16 osob i tesh fajnie sie gralo :wink: ostatecznie ctf to nie dm...

no ale to tylko moje zdanie-jezeli wiekszosc uwaza ze 16 to liczba optymalna...no to trudno..widac tak zostanie
_________________
[DV]eddie ... endless ;)

http://devilsklan.w.interia.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.77 sekundy. Zapytań do SQL: 13