Capture The Flag (ctf.pl)  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kribol
Nie Mar 11, 2007 12:59 am
mp3 playerz :)
Autor Wiadomość
vitez
Warsaw Cop, Zawisza Zbanowany

Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 1429
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Cze 13, 2005 8:38 am   

Cytat:
Vitez juz lepiej bylo za 2k kupic sobie laptopa, nie dosc ze funkcjonalnie spelnia Twoje wymagania to ma ich o wiele wiecej.. badz co badz to normalny komputer.. i lepszy wyswietlacz.. jedyny minus to wielkosc, tzn jest wiekszy od tej zabaweczki epsona. Ale do pociagu sie zmiesci ;)


Wierz mi ze to nie byl nieprzemyslany zakup zabawki zamiast laptopa :P .
Laptop jest wiekszy, ciezszy, bardziej pradozerny, wolniejszy w odpalaniu i mniej wygodny w obsludze.
Ja toto nie zamierzam w pociagu uzywac tylko, ale ma mi sie miescic do kieszeni (sluchanie muzyki w drodze do pracy), plecaczka/torby foto i byc szybki we wlaczaniu i obsludze - zapelniam karte, wrzucam w czytnik, naciskam dwa klawisze, druga reka w tym samym czasie wkladajac druga karte do aparatu i gotowe - ta 'zabawke' wrzucam jak leci z powrotem do torby niech sobie kopiuje... w terenie, w czasie focenia nie mialbym czasu na zabawe laptopem by zrzucac fotki jak najszybciej z karty (np na Goraszce ledwo sie wyrabialem ze zrzucaniem zdjec na to ustrojstwo, laptop bylby jeszcze wolniejszy w obsludze ).
_________________
"Dzięki Internetowi dowiedziałem się jak wielu idiotów jest na świecie" - Stanisław Lem 1921-2006
Fejki : "Czy rozumiesz choc troche logike tych czynow? NIE MA LITOSCI DLA SKUR*SYNOW!!!" - Kazik na Żywo
 
 
Prezes_Kiler
Jabłuszko


Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 562
Skąd: P(r)oland/Gdańsk
Wysłany: Pon Cze 13, 2005 3:32 pm   

przekonałeś mnie vitez, masz racje...
_________________


 
 
 
Adolf 
Robaczek


Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2002
Posty: 1436
Wysłany: Pon Cze 13, 2005 4:14 pm   

Taki maly offtopic, ale skoro juz jestesmy przy sprzecie audio ;)
http://www.jokaroo.com/ex.../toxicbass.html
_________________
 
 
 
brzoza
Night Elf Male


Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 711
Skąd: Z lasu
Wysłany: Pon Cze 13, 2005 6:56 pm   

Cytat:

(..) (np na Goraszce ledwo sie wyrabialem ze zrzucaniem zdjec na to ustrojstwo, laptop bylby jeszcze wolniejszy w obsludze ).


dobra Vitez. Nie musisz sie przedemna tlumaczyc. Kupiles i niech ci dobrze sluzy.
_________________
Nie płakałem po Le Madam
 
 
vitez
Warsaw Cop, Zawisza Zbanowany

Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 1429
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Cze 14, 2005 9:04 am   

Cytat:

dobra Vitez. Nie musisz sie przedemna tlumaczyc. Kupiles i niech ci dobrze sluzy.


Najpierw piszesz "lepiej bylo kupic laptopa", teraz piszesz "nie musisz sie tlumaczyc" - zdecyduj sie. Pokazalem ci ze wg mnie nie bylo lepiej kupic laptopa a nie jakies tlumaczenie sie :p .
Ciekawe czy uzytkownikom palmow tez radzisz "lepiej bylo kupic laptopa" ? ;)
_________________
"Dzięki Internetowi dowiedziałem się jak wielu idiotów jest na świecie" - Stanisław Lem 1921-2006
Fejki : "Czy rozumiesz choc troche logike tych czynow? NIE MA LITOSCI DLA SKUR*SYNOW!!!" - Kazik na Żywo
 
 
Prezes_Kiler
Jabłuszko


Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 562
Skąd: P(r)oland/Gdańsk
Wysłany: Wto Cze 14, 2005 10:51 am   

[quote="Adolf"]Taki maly offtopic, ale skoro juz jestesmy przy sprzecie audio ;)
http://www.jokaroo.com/ex...ss.html[/quote]


o kurwa ;d
_________________


 
 
 
brzoza
Night Elf Male


Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 711
Skąd: Z lasu
Wysłany: Wto Cze 14, 2005 12:28 pm   

Vitez to byl taki specjalny post zeby skonczyc, bo dyskusja z Toba nie ma sensu. Myslalem ze skonczysz a ty dalej jazda :)

Mysle ze skoro wybrales cos takiego to rzeczywiscie dla Ciebie lepsza zabawka. Podejrzane wydaje sie tylko to ze sie tak usprawiedliwiasz... tak jak bys jednak myslal ze powinienes kupic laptopa ;) ale to tylko moje subiektywne odczucie.
_________________
Nie płakałem po Le Madam
 
 
vitez
Warsaw Cop, Zawisza Zbanowany

Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 1429
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Cze 14, 2005 4:47 pm   

Cytat:
Vitez to byl taki specjalny post zeby skonczyc, bo dyskusja z Toba nie ma sensu. Myslalem ze skonczysz a ty dalej jazda :)


Skoncze dopiero gdy moje bedzie na wierzchu :twisted:

Cytat:
Podejrzane wydaje sie tylko to ze sie tak usprawiedliwiasz...


Mylisz usprawiedliwianie sie z uzasadnieniem. Zarzuciles mi ze powinienem cos zrobic czego nie chcialem zrobic, to ci uzasadnilem dlaczego zrobilem to co chcialem zrobic a nie to co ty bys chcial bym zrobil lub to co ty bys zrobil.
Albo inaczej - probuje przy okazji ciebie przekonac ze gdybys potrzebowal czegos do podobnych zastosowan jak je wyzej opisalem to nie mecz sie z laptopem tylko kup cos tak malego jak ten Epson 8)
_________________
"Dzięki Internetowi dowiedziałem się jak wielu idiotów jest na świecie" - Stanisław Lem 1921-2006
Fejki : "Czy rozumiesz choc troche logike tych czynow? NIE MA LITOSCI DLA SKUR*SYNOW!!!" - Kazik na Żywo
 
 
M!ng
Śliweczka
For The Horde!


Dołączył: 09 Sty 2003
Posty: 122
Skąd: B-Stok
Wysłany: Wto Cze 14, 2005 6:28 pm   

MuVo : http://allegro.pl/show_item.php?item=54067782
Szczerze polecam.
_________________
yy Ja tylko tak na chwile ....

 
 
 
brzoza
Night Elf Male


Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 711
Skąd: Z lasu
Wysłany: Wto Cze 14, 2005 9:11 pm   

Dobra Vitez... masz racje, dobry wybor, tez bym tak zrobil... ale SKONCZ JUZ WRESZCIE ;)
_________________
Nie płakałem po Le Madam
 
 
vitez
Warsaw Cop, Zawisza Zbanowany

Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 1429
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Cze 15, 2005 7:21 am   

Cytat:
Dobra Vitez... masz racje


HA :twisted: 8)
_________________
"Dzięki Internetowi dowiedziałem się jak wielu idiotów jest na świecie" - Stanisław Lem 1921-2006
Fejki : "Czy rozumiesz choc troche logike tych czynow? NIE MA LITOSCI DLA SKUR*SYNOW!!!" - Kazik na Żywo
 
 
pyz 
For the Horde!


Wiek: 35
Dołączył: 27 Kwi 2003
Posty: 1768
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Sro Cze 15, 2005 9:04 am   

rotfl! spadłem z krzesła :)
_________________
 
 
 
Prezes_Kiler
Jabłuszko


Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 562
Skąd: P(r)oland/Gdańsk
Wysłany: Czw Cze 23, 2005 7:34 pm   

urodziny mam 21sierpnia, żebyście za długo nei myśleli to możecie zrobić zrzutę na takie małe conieco ;d

http://mp3.wp.pl/p/inform...=1119552008.707
_________________


 
 
 
Matrix^^
Jabłuszko


Dołączył: 26 Lut 2005
Posty: 578
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Cze 23, 2005 8:47 pm   

Ja tez chce takie....cóś :P
_________________
zw^matrix
 
 
 
Trigger
Figlarny status


Dołączył: 02 Kwi 2003
Posty: 317
Wysłany: Pią Lip 01, 2005 4:52 pm   

ja wlasnie sobie kupilem muvo 512 tx fm - nie narzekam, jest OK ;]

dalem za niego 415 zl w proline (maja sklep interenetowy, hurtownie we wrocku i kilka placowek w calym kraju w tym u mnie w lubinie) w pozostalych sklepach kosztowal prawie 480-499, najtaniej w inecie widzialem za 395 - wiec cena niezla.
Jesli nie kupilas Kazwa jeszcze nic to sprawdz u nich sa dosc tani.
http://www.proline.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.72 sekundy. Zapytań do SQL: 12