Capture The Flag (ctf.pl)  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Q4CTF = Q2CTF
Autor Wiadomość
vitez
Warsaw Cop, Zawisza Zbanowany

Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 1429
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lip 17, 2006 11:06 pm   Q4CTF = Q2CTF

DeltaCTF : http://www.esreality.com/?a=post&id=1137078

Z zagramaniczniakow grywaja juz z1bo, Sent, BA.Co ciekawe wielu q3/q4 graczy sie rzucilo na ten mod nie znajac podstaw ruchow grapplem :> , zmiesznie to wyglada ;) .

Ten mod w kombinacji z nadchodzacym patchem 1.3 (i Delta 1.0 a nie beta i patch sa szykowane na Quakecon) = wielka nadzieja i dla q4 i tym bardziej dla q4ctf.
_________________
"Dzięki Internetowi dowiedziałem się jak wielu idiotów jest na świecie" - Stanisław Lem 1921-2006
Fejki : "Czy rozumiesz choc troche logike tych czynow? NIE MA LITOSCI DLA SKUR*SYNOW!!!" - Kazik na Żywo
 
 
Adolf 
Robaczek


Wiek: 40
Dołączył: 29 Paź 2002
Posty: 1471
Wysłany: Wto Lip 18, 2006 4:34 am   

Dla q4 nadzei juz nie ma raczej. CTF to jest fajne uzupelnienie dla kazdej gierki, ale to nie jest mod typowo turniejowy, ze wzgledu na sposob grania i atrakcyjnosc dla osob trzecich ( to ze nas jara noszenie flag, nie znaczy ze wiekszosc to lubi... bo nie lubia ). Q4 zawiodl na starcie i to jest powod dla ktorego ta gierka juz nigdy nie osiagnie takie sukcesu jakby mogla. Podobnie bylo z polskim Painkillerem. Gdyby nie brak servera linuksowego i paru poprawek, to dzisiaj painkiller by rzadzil, a tak ludzie pamietaja tylko lagi :)
W sumie fajnie ze ktos chce zrobic porzadny mod ctf, ale moze niech go robia dla gierki, ktora sama jest porzadna lol.
Nie ma sie co oklamywac - trzeba czekac na Quakewars :)

btw. z ciekawosci zerknalem na strone cupu q4ctf i frekwencja raczej nie poraza, rzeklbym ze jest podobnie jak w koncowych dniach q2ctf :)
_________________
 
 
 
emilio
Śliweczka

Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 151
Wysłany: Wto Lip 18, 2006 12:13 pm   

adolf tylko czeka i czeka... zebys tylko nie zaspal :)
_________________
shit nygga
 
 
vitez
Warsaw Cop, Zawisza Zbanowany

Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 1429
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lip 18, 2006 10:16 pm   

Cytat:

Nie ma sie co oklamywac - trzeba czekac na Quakewars :)


Patrzac na koncept ET (realizm+podzial na specjalnosci)... to raczej mozesz zapomniec o haku w Quakewars, nawet w modach.

Cytat:

btw. z ciekawosci zerknalem na strone cupu q4ctf i frekwencja raczej nie poraza, rzeklbym ze jest podobnie jak w koncowych dniach q2ctf :)


A zajrzales na ilosc dropoutow nie tylko w CTFie a nawet w Eurocupowych finalach?
To tak a propos by nie bylo ze tylko CTF sie kiepsko trzyma :P
_________________
"Dzięki Internetowi dowiedziałem się jak wielu idiotów jest na świecie" - Stanisław Lem 1921-2006
Fejki : "Czy rozumiesz choc troche logike tych czynow? NIE MA LITOSCI DLA SKUR*SYNOW!!!" - Kazik na Żywo
 
 
Adolf 
Robaczek


Wiek: 40
Dołączył: 29 Paź 2002
Posty: 1471
Wysłany: Sro Lip 19, 2006 3:44 pm   

Cytat:
Patrzac na koncept ET (realizm+podzial na specjalnosci)... to raczej mozesz zapomniec o haku w Quakewars, nawet w modach.

O haku pewnie mozna zapomniec, ale nie sadze zeby QuakeWars byl az tak realny jak ET ( swoja droga ET nie byl az tak bardzo realistyczne, Taz zawsze narzekal ze 1 headshot nie zabijal, twarde lby mieli kiedys ci zolnierze ). QuakeWars napewno bedzie mialo duzo wspolnego z ET ( grywalnosc, podzial na klasy, rozbudowane kampanie i klimacik ) i przy okazji gra wyglada naprawde zajebiscie. ET to w ogole ciekawa gierka. Niby jest duzo podobnych, ale wystarczy zagrac raz i czlowiek sie juz wciaga, podobnie bylo w przypadku q2. Najwieksza zaleta byla grywalnosc, poprostu masakra. Sama przyjemnosc.
Splash damage to dobra firma i nie sadze zeby spieprzyli QuakeWars, a majac do pomocy ID Software i Activision, ktore raczej nie naciska zbytnio na developerow, mozna oczekiwac hitu. Splash damage przeciez zrobili ET zupelnie za darmo! A gierka w krotkim czasie stala sie jedna z bardziej popularnych i byla naprawde dobra gra na turnieje ( na jednym quakeconie byla wieksza pula nagrod dla ET niz wszystkich quake-ow razem wzietych ).

Cytat:
A zajrzales na ilosc dropoutow nie tylko w CTFie a nawet w Eurocupowych finalach?
To tak a propos by nie bylo ze tylko CTF sie kiepsko trzyma Razz

Szczerze mowiac to nie przygladalem sie blizej clanbase. Jakos nigdy mnie ta liga nie porywala. Jedynie w q2 sie "fajnie" gralo. Poprostu wchodzac na strone cupu q4ctf jakos mnie nic nie zaskoczylo, oczekiwalem tlumow :)
_________________
 
 
 
Adolf 
Robaczek


Wiek: 40
Dołączył: 29 Paź 2002
Posty: 1471
Wysłany: Pon Lip 24, 2006 4:59 am   

http://www.thecpl.com/league/
q3 > q4
rotfl
_________________
 
 
 
Ziutek
Harry Potter

Dołączył: 31 Gru 2002
Posty: 337
Skąd: bstok
Wysłany: Pon Lip 24, 2006 12:11 pm   

pozdrowienia z uk :) wlasnie dobilem sie do sieci, bodajze po 2 miesiecznej przerwie :P nie ma latwo, ale za to z 'realem' problemow nie ma ;) ale dosc juz pierdzenia, bo pewnie tyle was to obchodzi co mnie fakt ze w moim rodzimym panstwie panuje totalny nepotyzm :)
hm... widze ze nastroje na scenie sie nie zmienily ;) vitez promuje nowe produkty, a adolf za wszelka cene chce pokazac ze i tak chu... co z tego bedzie ;) tak czy inaczej, wracam niedlugo do polski i mysle ciagle o ty czym tym razem zajme sie dlugimi wieczorami ;p reanimowanie [ewc] wydaje mi sie byc szalonym pomyslem, szczegolnie w odniesieniu do sceny q2ctf... a skoro juz ktos cos wypocil dla q4, i ponoc ma to byc 'niezle', to nie ma co adolfowac tylko trza sprobowac w to pograc... chociaz sam przyznam ze czekam juz na quakewars.... swoja droga, kiedy maja sie pojawic? ;) wsumie po co ja zadaje pytania, i tak pewnie nie bede mial okazji przeczytac odpowiedzi na nie w przeciagu nadchodzacych 2 miesiecy ;P coz... tak czy inaczej, milo ze staracie sie podtrzymac sezon ogorkowy na forum ctf ;) jak wroce to wam jeszcze w cos dupy poobijam ;p a moze adi znow jakis klan zlozymy co sie nam rozpierdoli po pierwszej klanowce? :) heil zee germans i do zobaczenia w deszczowej jesiennej polsce ;P poki co zostane w londynie, a potem chyba musze sie nagrzac sloncem poludnia, bo inaczej to mnie chyba kurwica strzeli po powrocie do ojczyzny ;p
milego...
_________________
"Otwieram drzwi do karczmy z buta i staram sie wmieszac w tlum." (c) dorian ;p
 
 
brzoza
Night Elf Male


Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 711
Skąd: Z lasu
Wysłany: Wto Lip 25, 2006 3:21 pm   

ziut masz wpierdol....
_________________
Nie płakałem po Le Madam
 
 
omen
Śliweczka
VISCA el BARCA!


Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2002
Posty: 413
Skąd: ze sromU ,)
Wysłany: Wto Lip 25, 2006 3:34 pm   

ziut huju moglbys sie czasem odezwac? ;) dac znac ze zyjesz. ;p

ps. i przestan palic z czarnuchami ! ;)
_________________
LC !
 
 
Kazwa 
Malinka
egeszegedre!


Wiek: 114
Dołączyła: 14 Gru 2002
Posty: 1006
Skąd: Wroclove! :*
Wysłany: Sro Lip 26, 2006 11:26 am   

O! London .. Kontaktnij sie ze mna, to sie meetniem ;)
_________________
endless tears, forever joy!
 
 
 
vitez
Warsaw Cop, Zawisza Zbanowany

Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 1429
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Lip 26, 2006 10:27 pm   

O Ziut... a na forum DeltaCTF pisalem ze chcialbym zobaczyc kogos w stylu Fettsona na deltowym haku ;) .
Dlaczego?
Bo hak tam jest szybki a w polaczeniu z dobrym, szybkim strafe movementem oraz trickiem crouchslide = almost unstoppable.
Adolfowi nie proponowalem probowac bo i tak zlewa... ale jesli ludzie na delcie maja problemy z trafieniem mnie jak sie hakiem bawie to co dopiero by powiedzieli jakby mieli trafic jakiegos prawdziwego grapplera? (Zibo juz mi podeslal screenshot jak go bluzgaja za czity na delcie ;) ).
_________________
"Dzięki Internetowi dowiedziałem się jak wielu idiotów jest na świecie" - Stanisław Lem 1921-2006
Fejki : "Czy rozumiesz choc troche logike tych czynow? NIE MA LITOSCI DLA SKUR*SYNOW!!!" - Kazik na Żywo
 
 
Ziutek
Harry Potter

Dołączył: 31 Gru 2002
Posty: 337
Skąd: bstok
Wysłany: Wto Sie 01, 2006 1:55 pm   

Elo...
no to powiem tak :p
kazwa: moj numer komorki 07944654086, sie odezwij ;)
omen: ty tam sie nie boj i dalej z chlopakami do pracy :P ja sie musialem odciac od sieci:P a i z telefonu nawet nie korzystam ;] wiec sam rozumiesz...
vitez: mnie juz namowiles ;) hehe wsumie to zbieram teraz tylko troche ekstra kasy na wyjazd do hiszpanii a potem komp, wawa, informatyka i deltactf ;) hehe przynajmniej tak to w skrocie ma wygladac ;p
edek? twoj pc pociagnie q4? :P i swoja droga jaka jest w tej grze fizyka? bo nie mialem jeszcze okazji zobaczyc ocb ;p
jade wypozyczyc jakas gierke na ps'a ;p bo mi sie juz proevo nudzi ;P elo!
_________________
"Otwieram drzwi do karczmy z buta i staram sie wmieszac w tlum." (c) dorian ;p
 
 
Blade 
blady


Wiek: 39
Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 129
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto Sie 01, 2006 3:56 pm   

Ja dzis zamowilem q4, wiec pewnie troche poskacze w ta "delte". Swoja droga fajnie by bylo znow stara ekipe z q2 sciagnac ;)
_________________
Wieczny lowca ? :cool:
 
 
vitez
Warsaw Cop, Zawisza Zbanowany

Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 1429
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Sie 13, 2006 1:15 pm   

Ostatni updejt (specially for Ziutek bo niezorientowany):

Fizyka w Quake 4 patch 1.3 ORAZ w DeltaCTF - smiga bardzo podobnie do Q2 (rozpedzanie strejfjumpami itp), tylko trzeba sie poduczyc dwoch rzeczy:
- crouchslide (przy ladowaniu ukosnym ze skoku/krawedzi/grappla itp docisniecie kucania i ew. forward) jeszcze bardziej przyspiesza. Dobry grapple + crouchslide = ponizej 10sek cap na wiekszosci map w deltactf :>

- hak... troszke inaczej dziala ae da sie przyzwyczaic, tzn troszke inaczej zasady podciagania hakiem dzialaja i by np przeciagnac sie na druga strone krawedzi (most itp) trzeba hak puscic tuz za polowa drogi a nie tuz przy krancu.

Na slabe kompy - polecam komende r_forceambient (przy jej wlaczeniu zazwyczaj trzeba troche zjechac z brightness/gamma).
Przykladowe roznice:
http://www.esreality.com/?a=post&id=1165240
Czyli ta komenda daje nawet ok 45% wiecej fps.

No i link do na razie najnowszej wersji DeltaCTF (jest juz kilka euro serwerow):

http://www.esreality.com/?a=post&id=1173167

Dziala wiele lepiej niz poprzedine beta wersje, choc mapy nadal potrzebuje troszke dopracowania. Przerobka Neurotiki bardzo udana wg mnie.
Niestety nie bedzie tak dobrze znanej i grywalnej przerobki q2ctf1 - McKinley... to znaczy przerobka moze byc ale bez "fps bug" czyli bez wychodzenia/wchodzenia oknem. Byl to nienaprawialny bug engine q2 i nie istnieje w enginie q4.


Serwery: www.deltactf.com i u gory w menu: Play Delta -> Servers.
_________________
"Dzięki Internetowi dowiedziałem się jak wielu idiotów jest na świecie" - Stanisław Lem 1921-2006
Fejki : "Czy rozumiesz choc troche logike tych czynow? NIE MA LITOSCI DLA SKUR*SYNOW!!!" - Kazik na Żywo
 
 
brzoza
Night Elf Male


Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 711
Skąd: Z lasu
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 2:02 pm   

Da sie zainstalowac ten mod na demie quake4 ? Bo bym sobie popykal jakiegos CTF'a.
_________________
Nie płakałem po Le Madam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.77 sekundy. Zapytań do SQL: 11