A moze lepiej nazwac ten projekt - pseudoCTF bo to chyba juz bardziej pasuje. Mysle ze ktokolwiek kto mial juz stycznosc z normalnym q2CTF kiedy uslyszy o Q2UniCTF pomysli ze sa tam grapl i techy i bedzie rozczarowany faktem iz jest to tdm z dodanymi flagami.
Fakt faktem lepiej pokazac TDMowcom naszego starteog dobrego CTFa niz robic cos od poczatku co juz zostalo juz wymyslone i dopracowane.
Moim zdaniem dodanie do TDMa samych flag nic nie zmienia w TDMie tylko to ( ZABIC czlowieka z flaga) poza zwyklym feragowaniem. Walka o techy czy spieprzanie na graplu - esencja CTFa i tego sie nie zmieni.
_________________ Marek Grechuta - Dni których nie znamy
// ponad czasowy kawal dobrej muzyki
Chciałem powiedzieć, że i TDM i CTF mają swoje niekwestionowane wartości. Połączenie ich może być zaskakujące, ale nie wiadomo jakie będzie, jeśli się tego nie spróbuje.
To jest nowa wartość i tak chyba lepiej na to spojrzeć.
Jeśli chodzi o nazwę.. To tylko nazwa. CTF to skrót używany w różnych grach na opisy różnych modów. Istotą jest Capturing The Flag i choć w waszym rozumieniu może być to w jakimś stopniu uwłaczające - nazwa nie jest przecież tak na prawdę istotna. To nowa wartosć na styku dwóch scen. Zobaczymy wspólnie czy jest grywalna :]
[quote="newash"]Chciałem powiedzieć, że i TDM i CTF mają swoje niekwestionowane wartości. Połączenie ich może być zaskakujące, ale nie wiadomo jakie będzie, jeśli się tego nie spróbuje.[/quote]
Juz ktos sprobowal ( q3 ) nie pasowalo nam watpie ze to bedzie.
[quote="newash"]Jeśli chodzi o nazwę.. To tylko nazwa. CTF to skrót używany w różnych grach na opisy różnych modów. Istotą jest Capturing The Flag i choć w waszym rozumieniu może być to w jakimś stopniu uwłaczające - nazwa nie jest przecież tak na prawdę istotna. To nowa wartosć na styku dwóch scen. Zobaczymy wspólnie czy jest grywalna :][/quote]
styku ? jakim styku bo ja tu widze tdm + flaga. Jak chcecie sie rozwijac wezcie flagi z q4 sa bardziej fajne ;]
Mega beta wersja mapy, niestety jest niekompletna, mianowicie zawiera 1 baze (ogolnie maja byc 2 LOL swoisty mirror ) i srodek lekkie polaczenie dm1 i ctf1 co pewnie bedzie widac, wciaz jest duzo do zrobienia na nie, ale najpierw chcialbym uslyszec pare opinni czy warto kontynuowac ten pomysl na mape. Mapa dziala pod CTF wraz z techami i grapplem, narazie to nie jest wazne wiec nie komentujcie nt tak samo jak na wystajace rzeczy ze scian albo niespojnosc textur czy swiatel. Chodzi mi glownie o opinie na temat szkieletu mapy. Zalorzenie odnosnie mapy bylo proste, max 5v5, bez grappla, z techami, roznymi wariantami/drogami ucieczki/ataku, nie za duza nie za mapla zeby wszedzie bylo w miare ok dobiec co by nie trwalo 1 sec albo 1 min tylko posrednio. Jak narazie brakuje mi pomyslu co zrobic z droga do gornych rakiet albo z ssg nad wode (dm1), wszelkie uwagi/pomysly mile widziane najlepiej na gg 1112319.
Plik .bsp nalezy wrzucic do /Quake 2/CTF/Maps/. Nie gwarantuje ze chodzi w normalnym modzie DM/TDM gdyz nie testowalem jej na niczym poza CTF.
http://www.speedyshare.co...7/unictfmap.bsp
Jezeli bedzie chec kontynuacji i troche pozytywnych uwag bede mogl poswiecic troche wiecej czasu na dokonczenie jej.
Troche wolnego czasu i chwilowy przyplyw checi spowodowal podjecie kolejnej proby "pomocy" z projektem. Niestety pojawil sie kolejny problem, mianowicie przy probie odbicia/obrucenia jakiejkolwiek dmowej mapy pojawia sie limit rozmiaru mapy, co za tym idzie trzeba usunac troche rzeczy zeby miescic sie w limicie. Do tego dochodzi problem odbicia lustrzengo jakiejkolwiek mapy, zmienia to ulorzenie odbitej mapy co sprawia problem z poruszaniem sie po mapie, w skrocie mowiac, trzeba sie uczyc od podstaw nowej czesci mapy. Z reszta sami sobie zobaczcie, pobiegajcie i dajcie znac co o tym sadzicie. Nie zwracajcie uwagi na niewielkie bledy/niedociagniecia natury strukturalno texturowej oraz brak broni etc, musialem usunac cus zeby zrobic wersje testowa mapy i zarazem zmiescic sie w limicie.
Po konsultacji z paroma osobami porzucilem poprzedni pomysl i stworzylem to cacko, mysle ze takowy uklad jest jedynym mozliwym ukladem mapy jaki moze przejsc jako mapa ctf. Niestety puki nie uporam sie z problemem ograniczenia entitlesow na mapie, nie moge jej dokonczyc :/
http://www.speedyshare.co...98547/uni22.bsp
lige ale tylko miedzynarodowka wchodzi w gre bo jest nas za malo na ojczystą polską ;/ widze w niej 3 kraje polska litwa i szwecja... q2ctf oczywiscie Pozdrawiam wszystkich wytrwalych aktywaniakow !!!:D
no jakby sie udalo tych pieciu grajacych uzbierac to mozna zaczac rozmowy na litewskim serwie bo na coolnecie to mozna co najwyzej pajeczyny z quada pozbierac przed ewentualnymi meczami z tzw. przyszlymi "przeciwinikami" tak jak mowilem wczesniej litwa i szwecja... litwinow to od huja gra bo przeciez na litwie bieda i nie maja na nowe kompy co by mogli odpalic przykladowo takie modern warfare a szwedzi to z sentymentu [tak jak i my] graja i jest kilku ktorzy napewno by chcieli pograc jakies meczyki, wiem osobiscie gadalem.. problem pojawia sie w momencie jak tu do nich dotrzec pewnie siedzac caly dzien na servie i zdzierajac pluca czyt. paznokcie uda sie kogos konkretnego zlapac... w kazdym razie jestem gotow do poswiecen jak sie ludzie pokaza to cos sie "moze" zalatwi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum