Capture The Flag (ctf.pl)  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Puchar (regulamin)
Autor Wiadomość
Ziutek
Harry Potter

Dołączył: 31 Gru 2002
Posty: 337
Skąd: bstok
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 12:21 am   Puchar (regulamin)

Regulamin ver 2.0 (nie wykluczone ze cos jeszcze poprawie)

I. Przebieg rozgrywek:
1. Eliminacje grupowe:
a) klany rodzielone zostaly do dwoch grup po 5 w kazdej (wiecej dzial "grupy");
b) w kazdej z grup mecze rozgrywane bede w kolejnosci podanej w dziale "terminarz";
c) ramy czasowe w ktorych nalezy rozegrac poszczegolne spotkania takze zostaly umieszczone w dziale "terminarz";
d) wiecej informacji o tym jakie konsekwencje bedzie mialo nierozegranie walki w terminie z winy klanu znajduje sie w punkcie III (podpunkt 4);
e) z kazdej z grup do playoffow awansuja 3 pierwsze klany;

2. Playoffy
a) playoffy rozgrywane beda systemem zaczerpnietym z pucharow q2ctf w Clanbase (wiecej dzial "playoffy");
b) zasady rozgrywania meczy w playoffach beda nieco inne niz w meczach grupowych (wiecej punkt III, podpunkt 2);

II. Sedziowie i ich obowiazki:
1. Obecny squad sedziowski:
a) organizatorzy: Ziutek, Grzdyl, Vitez;
b) sedziowie: Xman, Brzoza, Kribol, Blade, Omen, Ryq;

2. Obowiazki:
a) kazdy sedzia musi(!) byc bezstronny;
b) kazdy sedzia musi(!) po walce ktora mial przyjemnosc prowadzic umiescic na www pucharu 4 rzeczy:
- wynik meczu, z podzialem na poszczegolne mapy;
- screenshoty z wynikami;
- dema;
- raport, zawierajacy krotkie opisy poszczegolnych map i podsumowanie calej walki;
c) nie nalezy duskotowac z sedzia;
d) kazdy sedzia ponosi odpowiedzialnosc za podjete decyzje, ktore wykraczaja poza ramy tego regulaminu;

III. Gracz:
1. Klany:
a) kazdy zawodnik moze grac tylko w jednym klanie;
b) jesli jakis gracz bedzie chcial w czasie trwania pucharu zmienic klan, bedzie musial pauzowac przez 2 mecze;

2. Kwestia NoCheat i BiteMe:
a) w pucharze dopuszczalna jest gra na obu tych programach;
b) zawodnik korzystajacy z NoCheat musi miec zainstalowana najnowsza wersje tego programu;
c) jesli zdecydujesz sie grac na BiteMe musisz spelnic podane nizej warunki:
- musisz nagrac demo z kazdej(!) mapy ktora rozegrasz w pucharze;
- demo te musisz nie pozniej niz 3 dni po meczu dostarczyc organizatorom;
d) jesli choc jedno demo z oczu gracza uzywajacego BiteMe nie dotrze do organizatorow mecz zostaje uznany za walkover na korzysc druzyny przeciwnej, a gracz ktory zlamal zasady otrzymuje zolta kartke;
e) jesli organizatorzy stwierdza (oczywiscie po obejrzeniu dem) ze osoba uzywajaca BiteMe oszukiwala mecz takze zostaje uznany za walkovera;
f) uzytkownicy NC nie musza nagrywac dem z kazdej rozegranej mapy (nadal klany zobowiazane sa do splenienia obowiazkow zawartych w punkcie IV, podpunkcie 1f);

IV. Mecze:
1. Zasady ogolne:
a) puchar rozgrywany jest na mapach: q2ctf1, q2ctf2, q2ctf3, q2ctf5, lfctf1, lfctf4 (z quadem), lfctf7, lfctf10, sumactf6, q2ctf05b;
b) za kazda wygrana mape klan otrzymuje 2 punkty;
c) remis oznacza rowny podzial punktow (1:1);
d) na kazdym meczu moze znajdowac sie maksymalnie dwoch(!) sedziow;
e) kazdy klan moze posiadac jednego speca na kazdej z map. Musi on w czasie trawania meczu cheasowac graczy swojego klanu (zlamanie tej zasady grozi uznaniem mapy za walkover na korzysc druzyny przeciwej);
f) kazdy klan zobowiazany jest dostarczyc organizatorom po jednym demie z kazdej wygranej mapy (z oczu ktoregos z graczy) + dema ewentulanych specow (to tyczy sie takze druzyny przegranej!);
g) przed i w trakcie meczu tylko(!) CL klanu moze korzystac z komendy "say", reszta graczy zobowiazana jest korzystac z "steam" (teksty innych graczy beda ignorowane, a w ostatecznosci osoby przeszkadzajace beda shutupowane);
h) w calym pucharze obowiazuje zasada: ten kto wybiera mape wybiera takze i kolor teamu, w ktorym bedzie grac;
i) mecze powinny byc rozgrywane na neutralnym serverze zapewniajacym obu klanom dogone warunki do gry;
j) jesli ustalenie takowego servera nie jest mozliwe i roznica ping ratingow pomiedzy klanami jest wieksza niz 50, to klan ktory ma wiekszy p.r. moze zaproponowac rozegranie meczu na dwoch serverach (oczywiscie drugi server musi spelniac podane wyzej warunki);
k) o tym czy servery sa 'uczciwe' decyduje sedzia;
l) trzecia/piata mapa w przypadku meczu dwu serverowego rozgrywana jest na raty, 10 minut na pierwszym serverze i 10 minut na drugim;
m) ustawienia servera:
- mset dmflags 411156;
- mset weaponflags 1025;
- mset spawnprotect 2;
- mset timelimit 20;
- mset capturelimit 0;
- mset mercylimit 0;
- mset ot_style 0;

2. Zasady dotyczace tylko rozgrywek grupowych:
a) kazdy klan wybiera jedna mape z listy;
b) klany moga wybrac ta sama mape;
c) o tym ktora mapa zostanie rozegrana jako pierwsza decyduje los (sedzia rzuca moneta);
d) mecze rozgrywane sa do dwoch wygranych map, badz tez do jednej wygranej i remisu;
e) jesli po dwoch pierwszy mapach mamy remis rozgrywana jest 3;
f) 3 mape wybiera sie poprzez eliminacje:
- sedzia podaje liste map ktore do tej pory nie byly grane;
- odrzucanie map rozpoczyna klan ktory do tej pory zdobyl wiecej flag (jesli oba klany maja po tyle samo flag o tym kto pierwszy odrzuci mape decyduje sedzia, oczywiscie rzutem monety);

3. Zasady dotyczace tylko playoffow:
a) kazdy klan wybiera dwie mapy z listy;
b) klany moga wybrac ta sama mape, aczkolwiek nie moga dwa razy wybrac tej samej mapy;
c) mapy wybrane przez oba klany grane sa naprzemian;
d) o tym czyja mapa zostanie rozegrana jako pierwsza decyduje los (sedzia rzuca moneta);
e) mecze rozgrywane sa do trzech wygranych map, badz tez do dwoch wygranych map i remius lub do jednej wygranej i trzech remisow;
f) jesli po 4 mapach mamy remis rozgrywana jest 5;
g) 5 mape wybiera sie poprzez eliminacje:
- sedzia podaje liste map ktore do tej pory nie byly grane;
- odrzucanie map rozpoczyna klan ktory do tej pory zdobyl wiecej flag (jesli oba klany maja po tyle samo flag o tym kto pierwszy odrzuci mape decyduje sedzia, oczywiscie rzutem monety);

4. Termin walki:
a) klany zobowiazane sa do rozgrania walki w terminie podanym przez lige (jest to zawsze 7 dni);
b) jesli klany maja problem z ustaleniem daty walki musza koniecznie poinformowac o tym organizatrow, ci zas roztrzygna spor;
c) jesli dany klan jest nieosiagalny lub tez nie chce/nie moze rozegrac meczu w terminie wyznaczonym przez lige dostaje zolta kartke. Zas mecz uznawany jest za walkover (w rozgrywkach grupowych 4:0 w punktach, w playoffach 6:0). Oczywiscie jesli np. polowa klanu lezy w szpitalu, bo ich autobus mial wypadek w drodze na mecz, mozliwe jest przesuniecie terminu. Jednak o tym czy dany powod jest wystarczajacy decydowac beda organizatorzy;
d) jesli dwa klany nie umowia sie na walke w podanym przez organizatorow tygodniu, to zostaje ona automatycznie ustawiana na poniedzialek nastepnego tygodnia. W praktyce sprawa ma sie tak: jesli klan A i klan B nie umowily sie na walke miedzy 12.01.04 a 18.01.04 (tydzien podany przez organizatorow), poniewaz oba klany nie mialy 'ochoty', to walka ta automatycznie zostaje przesunieta na poniedzialek 19.01.04 (na godzine 20,21 lub 22, to zalezy od ilosci zaleglych walk). Jesli oba klany nie stawia sie w wymuszony przez lige terminie mecz zostaje uznany za niewazny i zaden klan nie otrzymuje punktow. Oba klany dostaja jedna zolta kartke.
e) dwie zolte kartki to nic wiecej jak 'papa' i kop w dupe ;) jesli wy olewacie puchar, to puchar olewa was, proste;

V. Kary etc.
1. Grzechy smiertelne:
a) fejk - zolta kartka, mecz uznany zostaje za walkover na niekorzysc klanu, ktory oszukiwal, zas gracz wykluczony zostaje z dalszych rozgrywek;
b) zboty i inneje cheaty - zolta kartka, mecz uznany zostaje za walkover na niekorzysc klanu, ktory oszukiwal, zas gracz wykluczony zostaje z dalszych rozgrywek. Ponadto cala scena publicznie bluzga delikwenta na forum ctf.pl =];

2. Zakonczenie
a) wszystkie sytuacje nie opisane w powyzszym regulaminie beda roztrzygane przez organizatorow;
_________________
"Otwieram drzwi do karczmy z buta i staram sie wmieszac w tlum." (c) dorian ;p
 
 
Ziutek
Harry Potter

Dołączył: 31 Gru 2002
Posty: 337
Skąd: bstok
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 12:56 am   

a i jeszcze jedno! przypominam ze juz od poniedzialku rusza puchar ;p zbierajcie dupy leniuchy! my zdazymy z www i serverami na dema ;] ale jak wy nie bedzecie grac to wam jaja urwe na zjezdzie ;p

no to tyle od szefa ;p a teraz klos wam w nos ;p
_________________
"Otwieram drzwi do karczmy z buta i staram sie wmieszac w tlum." (c) dorian ;p
 
 
pyz 
For the Horde!


Wiek: 40
Dołączył: 27 Kwi 2003
Posty: 1768
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 2:59 am   

wielkie yo, dzieki i cmok za ta zmiane z nocheat :*
re5pect ;)
_________________
 
 
 
vitez
Warsaw Cop, Zawisza Zbanowany

Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 1429
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 3:51 am   

Juz ja widze te demka od graczy z biteme :/ .
_________________
"Dzięki Internetowi dowiedziałem się jak wielu idiotów jest na świecie" - Stanisław Lem 1921-2006
Fejki : "Czy rozumiesz choc troche logike tych czynow? NIE MA LITOSCI DLA SKUR*SYNOW!!!" - Kazik na Żywo
 
 
kurz
Śliweczka


Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 161
Skąd: z Wietnamu :D
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 6:21 am   

- mset spawnprotect 2; <- wlaczony (pare sek niesmiertelny) czy wylaczony? :P
bo jak wlaczony to hoho ch jnia :roll: :evil:
_________________
Dit me mai!. :D
 
 
 
omen
Śliweczka
VISCA el BARCA!


Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2002
Posty: 413
Skąd: ze sromU ,)
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 9:03 am   

ta wlonczony na 2 sec ... geyowo ;<
_________________
LC !
 
 
tZ
Wisienka


Dołączył: 14 Kwi 2003
Posty: 84
Skąd: pazdziki dolnie?
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 10:12 am   

-mset spawnprotect 2; <--- lol po co to powinno byc "0" po co ulatwienie
-a po drugie nie wiem moze dopiero stalem i nie widze a co do koloru teamu na ctf3 i kazdej innej mapie?
_________________
lubie latac ;p Stalin też mówił o Europie bez granic
 
 
pyz 
For the Horde!


Wiek: 40
Dołączył: 27 Kwi 2003
Posty: 1768
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 12:30 pm   

Votez, quake2iteme!iteme.cfg => autorecord=1 ;)

co do spawnprotecta - vote yes, wylaczyc to :)
_________________
 
 
 
szyna^
Wujas


Dołączył: 29 Gru 2002
Posty: 1826
Skąd: Bstox!
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 1:35 pm   

Vitez czego znow sie doszukujesz ? ;s
Ha! Ziuta nie urywaj plz ;P
 
 
 
Grzdyl
Autobu[S] r0X

Dołączył: 16 Gru 2002
Posty: 891
Skąd: Wrocek
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 3:01 pm   

co do biteme to moze nie ze kazdy wysyla demo tylko jezeli padnie podejrzenie na gracza ze uzywa jakis czitow to powinien dopiero wyslac... jezeli nie ma... wyciagamy konsekwencje... bo sie zrobi burdel...
ewentualne podejrzenia na forum...
co do kontrolowania dem zguaszam chec do sprawdzenia podejrzewanego delikwenta...

co do spawnprotect 0 vote yes...
 
 
 
Ziutek
Harry Potter

Dołączył: 31 Gru 2002
Posty: 337
Skąd: bstok
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 4:53 pm   

Cytat:

Grzdyl:
co do biteme to moze nie ze kazdy wysyla demo tylko jezeli padnie podejrzenie na gracza ze uzywa jakis czitow to powinien dopiero wyslac... jezeli nie ma... wyciagamy konsekwencje... bo sie zrobi burdel...
ewentualne podejrzenia na forum...
co do kontrolowania dem zguaszam chec do sprawdzenia podejrzewanego delikwenta...

co do spawnprotect 0 vote yes...


nie grzdylu, kazde demo musi byc wrzucone... pyza zalatwil juz server na ktory kazdy bedzie mogl wrzucic demo do katalogu incomming (tak jak w cb), a ja juz sobie je przerzuce, obejrze i umieszcze na www (brzoza pracuje nad glowna strona ligi, a demka umieszczone beda na odzielnej, podam link jak to wszystko bedzie dzialac)....
_________________
"Otwieram drzwi do karczmy z buta i staram sie wmieszac w tlum." (c) dorian ;p
 
 
kurz
Śliweczka


Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 161
Skąd: z Wietnamu :D
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 5:48 pm   

ej co z tym spawnprotectem?
przeciez to bez sensu ! gosciu z niesmiertelnoscia wbiega i wynosi flage def z ampem mu nic nie robi...
_________________
Dit me mai!. :D
 
 
 
szyna^
Wujas


Dołączył: 29 Gru 2002
Posty: 1826
Skąd: Bstox!
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 6:17 pm   

Kurz co ty pleciesz ? ;S ale chlop, przepraszam za Japana on czasami nie qma ;]
 
 
 
pyz 
For the Horde!


Wiek: 40
Dołączył: 27 Kwi 2003
Posty: 1768
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 6:21 pm   

Ty zolty, nie pij tyle, lepiej daj nam troche tej sake ;) bo Tobie to sie juz w glowce jebie ;)
_________________
 
 
 
kozako
Śliweczka
zly jamnik


Dołączył: 14 Gru 2002
Posty: 371
Skąd: z tamtąd
Wysłany: Czw Gru 11, 2003 6:48 pm   

kurz sprobuj z spawnprotectem chociaz dobiec do bazy ;]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.77 sekundy. Zapytań do SQL: 12