Capture The Flag (ctf.pl)  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Trzeba zorganizowac klanowki!!!!
Autor Wiadomość
Berni[ThC] 
Wisienka
[ThC]

Wiek: 30
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 44
Skąd: Bialystok
Wysłany: Sob Paź 13, 2007 11:43 am   Trzeba zorganizowac klanowki!!!!

Zmula OStra jest wiec mysle se ze trzeba zorganizowac klanowki co wy na to??
 
     
Krsnick02 
Spammer


Wiek: 36
Dołączył: 17 Gru 2002
Posty: 982
Wysłany: Sob Paź 13, 2007 8:39 pm   

A co to jest ? i kto to jest -.- ?
_________________
napierdzielac z karabinka !
 
     
kazpex 
NASA


Wiek: 35
Dołączył: 07 Maj 2005
Posty: 564
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Paź 14, 2007 9:17 am   

a wogole gra ktos jeszcze w to?
_________________
"Wymagaj od siebie więcej, niż ktokolwiek inny od Ciebie wymaga."
 
 
     
Adolf 
Robaczek


Wiek: 34
Dołączył: 29 Paź 2002
Posty: 1433
Wysłany: Nie Paź 14, 2007 9:35 am   

Berni gra :D Przynajmniej wczoraj go spotkalem na coolnecie. Pozostale osoby zbanowal cienki_wojtek hehe.
Jeszcze jakiegos playera widzialem.
_________________
 
 
     
Berni[ThC] 
Wisienka
[ThC]

Wiek: 30
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 44
Skąd: Bialystok
Wysłany: Nie Paź 14, 2007 9:51 am   

Cytat:
kazpex:
a wogole gra ktos jeszcze w to?
no czlowieku wiesz cala banda jeszcze gra znaczy do niedawana grala teraz nie wiem po tej aferce z Cienkim:P
Ostatnio zmieniony przez Adolf Nie Paź 14, 2007 12:16 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Berni[ThC] 
Wisienka
[ThC]

Wiek: 30
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 44
Skąd: Bialystok
Wysłany: Nie Paź 14, 2007 10:03 am   

Cytat:
Krsnick02:
A co to jest ? i kto to jest -.- ?
to jest post a ja jestem Berni
Ostatnio zmieniony przez Adolf Nie Paź 14, 2007 12:16 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Krsnick02 
Spammer


Wiek: 36
Dołączył: 17 Gru 2002
Posty: 982
Wysłany: Nie Paź 14, 2007 9:02 pm   

Ostatnio zmieniony przez Adolf Dzisiaj 12:16, w całości zmieniany 1 raz

Adi my tez chcemy orginal zobaczyc teych postow ;) nie badz zyla podziel sie :P
_________________
napierdzielac z karabinka !
 
     
Adolf 
Robaczek


Wiek: 34
Dołączył: 29 Paź 2002
Posty: 1433
Wysłany: Nie Paź 14, 2007 10:03 pm   

Naprawilem tylko quote, nic wiecej heh.
_________________
 
 
     
Krsnick02 
Spammer


Wiek: 36
Dołączył: 17 Gru 2002
Posty: 982
Wysłany: Pon Paź 15, 2007 4:45 am   

Ty naprawiaczu Ty ;)
_________________
napierdzielac z karabinka !
 
     
kazpex 
NASA


Wiek: 35
Dołączył: 07 Maj 2005
Posty: 564
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Paź 15, 2007 11:45 am   

no tak...chyba czas na zmiane pokoleniowa w ctfie ;)
_________________
"Wymagaj od siebie więcej, niż ktokolwiek inny od Ciebie wymaga."
 
 
     
Berni[ThC] 
Wisienka
[ThC]

Wiek: 30
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 44
Skąd: Bialystok
Wysłany: Pon Paź 15, 2007 9:18 pm   

[quote="kazpex"]no tak...chyba czas na zmiane pokoleniowa w ctfie ;) [/quote]

jedynie wpisypowas zostana :)
 
     
Krsnick02 
Spammer


Wiek: 36
Dołączył: 17 Gru 2002
Posty: 982
Wysłany: Wto Paź 16, 2007 2:11 pm   

Niekoniecznie ;)
_________________
napierdzielac z karabinka !
 
     
Blade 
blady


Wiek: 33
Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 129
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 11:30 pm   

a w co mamy grac ?

Czesc btw :)
_________________
Wieczny lowca ? :cool:
 
     
Prezes_Kiler
Jabłuszko


Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 562
Skąd: P(r)oland/Gdańsk
Wysłany: Sro Paź 24, 2007 7:06 pm   

wieczny łowca ;]

trzeba od czasu do czasu jak sie wpadnie na serwer i zobaczy nie tylko berniego ;d
ale i osoby które grają od lat to sie jakoś fajniej gra ;]
_________________


 
 
     
Gogan
Wisienka

Dołączył: 17 Gru 2002
Posty: 38
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią Lis 30, 2007 9:59 pm   

Ale czemu wy o tym na forum MoDu rozmawiacie? :o i tak w ogole jak sie gra to gdzie sie gra?
_________________
UnDeRsTanD iF U CaN ThaT I aM wHaT I Am... [;
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.41 sekundy. Zapytań do SQL: 13