Capture The Flag (ctf.pl)  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
newbie ctf zone
Autor Wiadomość
Zielek
Wisienka

Dołączył: 11 Lut 2003
Posty: 18
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią Lut 27, 2004 3:39 pm   newbie ctf zone

Yo ,nowy tu ja byc i o rady linki prosic .

Tak wiec prosilbym o jakies linki/info o tym jak :

-poprawic widocznosc na mapach [modele ,gamma ,jakies paki moze znacie/uzywacie]
-zrobic gut konfig [jakis tutorial ,badz konfy proplayaz]
-miec wszystkie mapy ctf ... itd itp ... plz plz help
_________________
= tactical ownage =
 
 
SpOOnman
Wisienka


Dołączył: 11 Lut 2003
Posty: 2
Skąd: Wwa
Wysłany: Pią Lut 27, 2004 3:57 pm   

Dolaczam sie do prosby. W FPP umiemy grac, ale mamy zaeglosci jezeli chodzi o config Q2. Wiem, ze kazdy ma swoj pak dostrajany przez lata. Mozecie podrzucic kilka linkow? Thx z gory.
I od razu dwa pytania:
-czy moge modyfikowac HUDa? konkretnie chce ustawic tak, zebym widzial wszystkie bronie, jakie zebralem w ikonkach na dole (jak w QW albo w Q3 OSP/Promode)
-jaka jest komenda, zeby mi ekran nie migal na czerwono jak dostaje?

Z gory dzieki
_________________
PPP*SpOOnman
 
 
kfak
Śliweczka


Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 304
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią Lut 27, 2004 4:27 pm   

+attack
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz strzela z aktualnie trzymanej w ręce broni.

+back
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się do tylu.

+forward
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się do przodu.

+klook
Opis: Klawisze +forward i +back służą teraz jako +lookup i +lookdown.

+left
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz obraca się w lewo.

+lookdown
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz patrzy w dół.

+lookup
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz patrzy w górę.

+mlook
Opis: Kiedy jest włączone, mysz służy nam do obracania się postacią. By odwrócić kierunki patrzenia należy użyć polecenia m_pitch z przeciwną wartością. Wtedy gdy mysz weźmiemy do góry to postać popatrzy w dól.
np. m_pitch -0.022

+movedown
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz schyla się.

+moveleft
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się w lewą stronę.

+moveright
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się w prawą stronę.

+moveup
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz płynie w górę, wchodzi po drabinie lub skacze (zależnie od sytuacji).

+right
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz obraca się w prawo.

+speed
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz biegnie.

+strafe
Opis: Kiedy jest aktywne, funkcje +left i +right są zmienione na +moveleft i +moveright.

adr0
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.

adr1
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.

adr2
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.

adr3
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.

adr4
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.

adr5
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.

adr6
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.

adr7
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.

adr8
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.

alias
Opis: Alias to spis komend, które można ustawić pod jeden klawisz. Wpisanie samej komendy alias powoduje wyświetlenie wszystkich załadowanych aktualnie aliasów. Przydatne aliasy znajdziecie w dziale config. Aliasy ustawiamy w czasie gry w takiej postaci:
alias (nazwa) "(polecenie)"

Przykłady:
alias shi "say WITAM WSZYSTKICH!!"
alias shotwave "+attack;wait;wave 1"

allow_download
Wartość domyślna: 1
Opis: Pozwala nam na automtyczne ściąganie skinów, map, modeli z serwera.

bind
Opis: Przypisanie jakiejś komendy lub aliasa pod przycisk. Postać komendy:
bind (klawisz) "(komenda_lub_alias)"

Lista możliwych klawiszy do zbindowania (ich nazwy) : escape, F1-F12, pause, backspace, tab, semicolon, enter, shift, ctrl, alt, space, ins, home, pgup, del, end, pgdn, uparrow, downarrow, leftarrow, rightarrow, kp_slash, kp_minus, kp_plus, kp_enter, kp_5, kp_uparrow, kp_leftarrow, kp_rightarrow, kp_downarrow, kp_home, kp_end, kp_pgup, kp_pgdn, kp_ins, kp_del, mouse1-mouse3, aux1-aux32, joy1-joy4.
Przykłady:
bind h "say Hello!"
bind shift "use blaster;wait;+attack; wave 2"

bindlist
Opis: Pokazuje wszystkie zbindowane przyciski.

cd
Opis: Komenda ta kontroluje funkcje odtwarzacza CD. Polecenia wglądają w następujący sposób:
cd (funkcja z listy komend do CD pod spodem)
cd (funkcja z listy komend do CD pod spodem) (parametr)

Lista komend do CD:
close - Zamknięcie CD-ROMa .
eject - Otwarcie CD-ROMa.
info - Wyświetla ilość scieżek dźwiekowych i aktualny status.
loop (utwór) - Wydaje polecenie, by CDik odtwarzał dany utwór w kółko.
off - Wyłącza muzykę z CD.
on - Włącza muzykę z CD.
pause - Pauza.
play (utwor) - Polecenie do CD, by grał daną scieżkę.
remap - Wyświetla kolejność w jakiej mają być grane utwory.
remap (utwór) (utwór) ... (utwór) - Ustawiamy nowa kolejność odtwarzania utworów z CD .
reset - Kasuje funkcje CD.
resume - Dokończenie utworu po poprzednim zapauzowaniu.
stop - Zatrzymuje aktualnie odgrywany utwór.
Przykłady:
cd info
cd play 1
cd remap 4 5 1 2 7 8

cd_nocd
Wartość domyślna: 0
Opis: Pozwala na odtwarzanie muzyki z CD.

centerview
Opis: Centruje widok.

changing
Opis: Informuje nas o nazwie nastepnej mapy.

cl_blend
Wartość domyślna: 1
Opis: Włącza (1) lub wyłącza (0) mgłę pod woda i gdy dostajemy.

cl_gun
Wartość domyślna: 1
Opis: Wyświetlanie widoku broni.

cl_lights
Wartość domyślna: 1
Opis: Włącza "dynamiczne" oświetlenie.

cl_maxfps
Wartość domyślna: 90
Opis: Maksymalna ilość pakietów, jakie powinien serwer nam przesłać.

cl_noskins
Wartość domyślna: 0
Opis: Gdy włączymy (1), pokazuje wszystkich graczy jako "GRUNTY" (po uprzednim zrestartowaniu grafiki).

cl_particles
Wartość domyślna: 1
Opis: Włączenie (1) lub wyłączenie (0) dymu rakiet, promienia raila i innych podobnych dodatków graficznych.

cl_run
Wartość domyślna: 0
Opis: Włączone (1) lub wyłączone(0) automatyczne bieganie.

cl_stats
Wartość domyślna: 0
Opis: Informacje o statystykach mapy.

cl_stereo
Wartość domyślna: 0
Opis: Włączamy (1) lub wyłączamy (0) tryb dźwieku stereo.

cl_timeout
Wartość domyślna: 120
Opis: Maksymalna ilość czasu, jaką ma oczekiwać gracz na otrzymanie informacji z serwera przed rozłączeniem.

cl_yawspeed
Wartość domyślna: 140
Opis: Prędkość z jaką gracz się obraca, używajac do tego klawiatury.

clear
Opis: Czyści konsolę.

cmdlist
Opis: Wyświela listę wszystkich komend konsolowych.

con_notifytime
Wartość domyślna: 3
Opis: Czas po jakim tekst napisany w konsoli zniknie z ekranu.

condump
Opis: Przeniesienie tekstu z konsoli do pliku. Polecenie to powinno wygladać następująco: condump (nazwa_pliku). Nie musimy dodawać rozszerzenia na końcu w nazwie pliku, gdyż przydzielane jest automatycznie (*.txt).

connect
Opis: Połączenie klienta (Nas :P ) z serwerem. Polecenie to możemy wpisywać na dwa sposoby:

connect (adres IP)
connect (adres IP):(port)

Przykłady
connect 123.123.123.123
connect 123.123.123.123:27911

crosshair
Wartość domyślna: 1
Opis: Wygląd celownika. Możliwe nadawane wartości są 0 (brak celownika), poprzez 1-3 (różne rodzaje celowników)

deathmatch
Wartość domyślna: 0
Opis: Włączenie (1) lub wyłączenie (0) trybu deathmatch.

dedicated
Wartość domyślna: 0
Opis: Dzięki tej funkcji możemy stworzyć tzw. "dedicated serwer" - czyli będziemy mieli coś na wzór prawdziwego serwera. U nas bedzie tylko konsola a inni będą mogli się podłączyć do naszej gry, w której nie musimy być. Polecenie te wpisać odrazu przy włączeniu Quakea (najlepiej robić to w pliku *.bat - by można było go używać w przyszłości), a może ono wyglądać następująco: Quake2.exe +set dedicated 1

demomap
Opis: Włącza demo. Demka do ściągnięcia z naszej strony, w dziale demos.
Przykład: demomap demo1.dm2

disconnect
Opis: Rozłączenie z serwerem, z którym jesteśmy aktualnie połączeni.

drop
Opis: Wyrzucenie przedmiotu z plecaka. Polecenie powinno wygladać nastepujaco: drop (nazwa _przedmiotu). Rzeczy wyrzucone w trybie multiplayer, pozostają na mapie przez 30 sek., po czym po prostu znikają.
Przykłady:
drop shotgun
drop quad damage

dumpuser
Opis: Wyświetla informacje o danym graczu. Polecenie wygląda następująco: dumpuser (nazwa_gracza). Z danych wyświetlanych o wybranym graczu są między innymi fov, rate, hand

echo
Opis: Wyświetla tekst, który widoczny jest tylko na ekranie naszego komputera.
Przykład: echo Aktualna broń Rail Gun

error
Opis: Wychodzi z gry z komunikatem, który wpiszemy po komędzie error (pozdrowienia dla wszystkich Errorow jakich znam i nie tylko :> ).
Przykład: error "hmmm a do tego sluzy error :) "

exec
Type: Function
Opis: Funkcja ta służy do wgrania configa w czasie gry, by wgrać nasze ustawienia (zapraszam do dzialu configi gdzie wiecej się dowiecie na ich temat i sami stworzycie swoj własny config).
Przykłady: exec nazwa.cfg

fov
Wartość domyślna: 90
Opis: Wielkość kątu widzenia.

fraglimit
Opis: Ilość fragów koniecznych do zmiany mapy.

freelook
Wartość domyślna: 0
Opis: Zamienia używanie kierunków poruszania góra-dól na patrzenie w góre i w dól.

g_select_empty
Wartość domyślna: 0
Opis: Gdy włączymy (1) tą komendę, pozwoli nam na wybranie broni, która nie ma amunicji.

game
Wartość domyślna: (none)
Opis: Dzięki tej komendzie, będziemy mogli włączyć wszelkiego rodzaju mody (które znajdziecie u nas w dziale mods).
Przykład: game battle

gamemap
Opis: Włącza grę z podaną mapą. Polecenie wygląda następująco gamemap (nazwa_mapy). Nie musimy podawać rozszerzenia mapy, jeśli nie jest inne niż bsp. Dodatkowe mapy powinny znajdować się w katalogu baseq2/maps (mapy do znalezienia na naszej stronie w dziale maps).
Przykład: gamemap q2dm1

gl_bitdepth
Wartość domyślna: 0
Opis: Pozwala nam na użycie 16-bitowych tekstur.

gl_dynamic
Wartość domyślna: 1
Opis: Użycie "dynamicznego" oświetlenia.

gl_flashblend
Wartość domyślna: 0
Opis: Jesli włączymy tą opcje, wszystkie efekty świetlne będą wyświetlane jako kule światła.

gl_mode
Wartość domyślna: 3
Opis: Wpisanie do konsoli rozdzielczości, jaka ma być wyswietlana na ekranie monitora.

Możliwe wartości:
0 - 320 x 200
1 - 400 x 300
2 - 512 x 384
3 - 640 x 480
4 - 800 x 600
5 - 960 x 720
6 - 1024 x 768
7 - 1152 x 864
8 - 1280 x 960
9 - 1600 x 1200

gl_modulate
Wartość domyślna: 1
Opis: Jasność tekstur. Po jej zmianie należy zrestartować grafikę poleceniem vid_restart.

gl_picmip
Wartość domyślna: 0
Opis: Dokładność wyświetlania tekstur terenu i broni w grafice gl. Zwiększanie go powoduje pogorszenie jakości tekstur i zwiększenie wydajności na słabszych komputerach.

gl_playermip
Wartość domyślna: 0
Opis: Dokładność wyświetlania skinów graczy. Zwiększenie parametru powoduje pogorszenie jakości tekstur skinów i zwiekszenie wydajności na słabszych komputerach.

gl_polyblend
Wartość domyślna: 1
Opis: Efekty te wyświetlane są gdy dostajemy, zbieramy rzeczy, powodują one mgłę pod wodą. Wyłącznie tych efektów uzyskamy poprzez ustawienie tego parametru na 0.

gl_shadows
Wartość domyślna: 0
Opis: Cieniowanie przedmiotów i postaci.

gl_teksturemode
Wartość domyślna: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
Opis: Jakość wyświetlania tekstur. Trudno opisać każda z nich, wiec poprobujcie. Przez zmiane jakości tekstur możemy podnieść wydajnosc gry w Quakeu 2.
Do wyboru:
GL_NEAREST GL_LINEAR GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR

gun_x
Wartość domyślna: 0
Opis: Położenie broni na osi współrzędnych x. Dzięki temu ustawieniu i dwu pozostałym otrzymujemy ciekawe efekty wyglądu broni popróbujcie sami.

gun_y
Wartość domyślna: 0
Opis: Położenie broni na osi współrzędnych y.

gun_z
Wartość domyślna: 0
Opis: Położenie broni na osi współrzędnych z.

hand
Wartość domyślna: 0
Opis: Ręka w której chcemy trzymać broń (jeśli nie zmienia się to ustawienie nalezy sprawdzić parametr cl_gun, wartość cl_gun 0 wyłącza widok broni).
Możliwe wartości:
0 - Broń trzymana w prawym reku.
1 - Broń trzymana w lewym reku.
2 - Widok brońi wyłączony, zostaje tylko mała ikonka.

hostname
Wartość domyślna: noname
Opis: Pokazuje aktualną nazwę serwera.

in_initjoy
Wartość domyślna: 1
Opis: Obsługa joysticka - włączenie (1) lub wyłączenie (0) go.

in_initmouse
Wartość domyślna: 1
Opis: Obsługa myszy - włączenie (1) lub wyłączenie (0) jej.

info
Opis: Pokazuje informacje o serwerze.

intensity
Wartość domyślna: 2
Opis: Jasność wyświetlania grafiki.

invdrop
Opis: Wyrzuca wybraną rzecz.

inven
Opis: Wyświetla ekran plecaka.

invnext
Opis: Wybiera kolejną rzecz z plecaka.

invnextp
Opis: Wybiera następnego powerupa (QUAD itp.) z plecaka.

invnextw
Opis: Wybiera kolejną broń z plecaka.

invprev
Opis: Wybiera poprzednią rzecz z plecaka.

invprevp
Opis: Wybiera poprzedniego powerupa z plecaka.

invprevw
Opis: Wybiera poprzednią broń z plecaka.

invuse
Opis: Użycie uprzednio zaznaczonej rzeczy z plecaka.

kick
Opis: Kick (ang. kopnij) sluży do wywalenia kogoś z serwera przysługuje tylko adminom i znąjacym kod admina. Po wpisaniu słowa kluczowego kick nalezy podac nick osoby, ktora chcemy wykopać lub jego numer id.

kill
Opis: Pamiętacie kamikaze - jak tak to wiecie, że to poprostu samobójstwo :-) .

killserver
Opis: Wyłącza serwer - trzeba posiadać odpowiednie uprawnienia do takiego czegoś.

logfile
Wartość domyślna: 0
Opis: Logowanie tekstow z konsoli do pliku.
Możliwe wartości:
0 - Wyłączone logowanie.
1 - Włączone logowanie, gdzie plik z tekstami jest uaktualniany .
2 - Zapisuje logi na bieżąco.

lookspring
Wartość domyślna: 1
Opis: Automatyczne centrowanie obrazu, gdy włączony jest +mlook.

lookstrafe
Wartość domyślna: 0
Opis: Automatyczne chodzenie na boki, gdy włączony jest +mlook.

m_filter
Wartość domyślna: 0
Opis: Gdy włączone, mysz bedzie się płyniej poruszała.

m_forward
Wartość domyślna: 1
Opis: Wrażliwość ruchów myszy góra dół.

m_pitch
Wartość domyślna: 0.022
Opis: Czułość patrzenia za pomocą myszy góra dół.

m_side
Wartość domyślna: 0.8
Opis: Wrażliwość porusznia się na boki myszy.

m_yaw
Wartość domyślna: 0.022
Opis: Czułość patrzenia się na boki za pomocą myszy.

map
Opis: Wgrywa mapę, obrazek, demko. Ważne jest by dodać rozszerzenie do nazwy pliku. Podstawowy wygląd polecenia to: map (nazwa_pliku_z_rozszerzeniem)
Przykłady:
map q2dm1
map skoki.dm2
map colormap.pcx

maxclients
Wartość domyślna: 1
Opis: Maksymalna ilość graczy na serwerze.

menu_addressbook
Opis: Pokazuje menu z listą adresów serwerów (wartości adr1 - adr8).

menu_credits
Opis: Pokazuje menu credits (chyba wiecie co to jest?).

menu_dmoptions
Opis: Menu z opcjami do deathmatchu.

menu_game
Opis: Pokazuje menu do gry single.

menu_joinserver
Opis: Pokazuje menu, z serwerami do których możemy się dołączyć.

menu_keys
Opis: Pokazuje menu z ustawieniami klawiatury.

menu_loadgame
Opis: Menu, w którym możemy wgrać zapis z gry pojedyńczej.

menu_main
Opis: Wyświetla menu główne.

menu_multiplayer
Opis: Menu Multi-player.

menu_options
Opis: Menu z opcjami.

menu_playerconfig
Opis: Menu z ustawieniami gracza (nick, hand, skins/models).

menu_quit
Opis: Menu wyjścia z gry.

menu_savegame
Opis: Menu z zapisem gry pojedynczej.

menu_startserver
Opis: Menu do tworzenia serwera.

menu_video
Opis: Menu z konfiguracją opcji graficznych.

messagemode
Note: To samo co komenda say - czyli wysłanie wiadomości do wszystkich osób na serwerze.

messagemode2
Opis: To samo co komenda say_team - czyli wysłanie wiadomości tylko do osób w twojej drużynie.

modellist
Opis: Wyświetla informacje o wszystkich wgranych modelach, mapach itp.

msg
Wartość domyślna: 1
Opis: Ustawienia wyświetlania wiadomości.
Mozliwe wartosci:
0 - Wszystkie wiadomości.
1 - Najczęstsze wiadomości.
2 - "Limitowane" wiadomości.
3 - Najkrótsze wiadomości.
4 - Nie wyświetla wiadomości.

name
Opis: Pseudonim jaki chcemy mieć w czasie gry. Komenda powinna wygladać tak: name (nick_jaki_chcemy_mieć).

netgraph
Wartość domyślna: 0
Opis: Wyświetla na wykresie, wachania pingu .

pause
Opis: Zatrzymanie gry w gdzie pojedyńczej.

pingservers
Opis: Wyświetla informacje o serwerach w książce z adresami.

play
Opis: Odgrywa dźwiek. Postac komendy: play (nazwa_pliku)
Przykłady:
play doors/dr1_strt.wav
play items/n_health.wav

players
Opis: Wyświetla w konsoli wszystkich graczy w grze.

quit
Opis: Wyjście z gry.

rate
Wartość domyślna: 25000
Opis: Maksymalna ilość bajtów jaką serwer powinien przesyłac klientowi. Najlepiej ustawić ten parametr w zależności od łącza jakie posiadamy. Modem 33.6 powinien miec rate 2400-3100, 56kb - rate 4400-4800 itd.

reconnect
Opis: Ponowne połączenie się z serwerem.

record
Opis: Nagranie demka. By zakończyć nagrywanie, należy wpisać w konsoli stop. Wygląd komendy: record (nazwa_dema)

s_initsound
Wartość domyślna: 1
Opis: Wyłączenie (0) lub włączenie (1) dzwieku.

s_khz
Wartość domyślna: 11
Opis: Jakość sampli dźwiekowych (max. to 22).

s_loadas8bit
Wartość domyślna: 1
Opis: Dźwieki wgrywane będą jako 8-bitowe pliki.

s_mixahead
Wartość domyślna: 0.2
Opis: Czas przed jakim sample dźwiękowe zostaną zmiksowane.

s_volume
Wartość domyślna: 0.7
Opis: Natężenie dźwieku.

s_wavonly
Wartość domyślna: 0
Opis: Włączenie tej opcji spowoduje odgrywanie tylko sampli typu .wav.

save
Opis: Zapisanie stanu gry w trybie pojedyńczym.

say
Opis: Wysłanie wiadomości do wszystkich.

say_team
Opis: Wysłanie wiadomości do wszystkich z Waszej drużyny.

score
Opis: Pokazuje tabelę wyników.

scr_conspeed
Wartość domyślna: 3
Opis: Szybkość z jaka konsola pokazuje się i chowa.

screenshot
Opis: Robi zdjęcie z ekranu do pliku.

sensitivity
Wartość domyślna: 3
Opis: Czulość ruchów myszy.

serverinfo
Opis: Pokazuje informacje o serwerze.

serverrecord
Opis: Nagrywa demo z serwera. Komenda wygląda następujaco: serverrecord (nazwa_dema).

serverstop
Opis: Zatrzymuje nagrywanie dema z serwera.

sizedown
Opis: Zmiejszenie wielkości ekranu gry.

sizeup
Opis: Zwiekszenie wielkości ekranu gry.

skill
Wartość domyślna: 0
Opis: Poziom trudności w trybie gry pojedyńczej. Przyjmuje wartosci 0-2, od najmniejszego do największego poziomu trudności.

skin
Wartość domyślna: male/grunt
Opis: Nazwa skóry jaką chcemy nosić (jeśli dopiszemy nazwę - skin male/razor), lub pokazanie informacji o skórze jaka nosimy (bez dodatkowych nazw).

sky
Opis: Ustawienia parametrów wyświetlania nieba.

snd_restart
Opis: Restart sytemu dźwiękowego.

soundinfo
Opis: Wyświetla informacje o ustawieniach dźwiękowych.

status
Opis: Wyświetla status serwera (nazwy graczy, ich fragi i śmierci).

stop
Opis: Zatrzymanie nagrywania dema.

stopsound
Opis: Zatrzymanie aktualnie odgrywanego dźwięku.

sv_gravity
Wartość domyślna: 800
Opis: Grawitacja w grze (fajna zabawa :D ).

sw_clearcolor
Wartość domyślna: 2
Opis: Kolor obszarów poza mapą.

sw_mipcap
Wartość domyślna: 0
Opis: Dokładność wyświetlania tekstur. Zwiekszenie tej wartości może spowodować zwiększenie wydajności gry.

sw_mipscale
Wartość domyślna: 1
Opis: Jakość (wielkość pikseli) tekstur ścian, przedmiotów i graczy. Zwiększenie tej wartości powinno spowodować wzrost wydajności gry.

sw_mode
Wartość domyślna: 0
Opis: Tryb graficzny software.
Możliwe wartości:
0 - 320 x 480
3 - 400 x 300
2 - 512 x 384
3 - 640 x 480
4 - 800 x 600
5 - 960 x 720
6 - 1024 x 768
7 - 1152 x 864
8 - 1280 x 960
9 - 1600 x 1200

timedemo
Wartość domyślna: 0
Opis: Pokazuje nam ilość klatek wyświetlanych przez nasz sprzęt (coś lepszego niż timerefresh, potrzebne są specjalne demka).

timelimit
Wartość domyślna: 0
Opis: Ilość czasu, jaki bedzie obowiazywać w danym pojedynku.

timeout
Wartość domyślna: 125
Opis: Maksymalna ilość sekund przed zlikwidowaniem połączenia z serwerem.

timerefresh
Opis: Szybki test pokazujacy ilość wyświetlanych klatek na sekundę.

togglechat
Opis: Ta sama komenda co toggleconsole, czyli pokazanie lub ukrycie konsoli.

toggleconsole
Opis: Pokazanie lub ukrycie konsoli.

unbind
Opis: Usunięcie bindu z danego klawisza. Polecenie wygląda następująco: unbind (nazwa_klawisza).

unbindall
Opis: Usuwa wszystkie bindy z klawiszy.

use
Opis: Użycie przedmiotu. Polecenie wygląda następująco: use (nazwa_przedmiotu - patrz lista)
Lista przedmiotów do użycia:
bfg10k - BFG10K.
blaster - Blaster.
chaingun - Chaingun.
environment suit - Environment Suit.
grapple - Hak (spotykany najczesciej w CTFie).
grenade launcher - Grenade Launcher.
grenades - Granaty.
hyperblaster - HyperBlaster.
invulnerability - Nieśmiertelność.
machinegun - Machinegun.
power screen - Power Screen.
power shield - Power Shield.
quad damage - Quad.
railgun - Railgun.
rebreather - Maska do pływania pod woda.
rocket launcher - Rocket Launcher.
shotgun - Shotgun.
silencer - Tłumik.
super shotgun - Super Shotgun.

userinfo
Opis: Wyświetla informacje o kliencie.

v_centermove
Wartość domyślna: 0.15
Opis: Predkość z jaką obraz bedzie sie automatycznie centrowal.

v_centerspeed
Wartość domyślna: 500
Opis: Dystans jaki obraz przejdzie by się wycentrować.

version
Opis: Pokazuje aktualną wersję gry.

vid_fullscreen
Wartość domyślna: 0
Opis: Jeśli ta opcja jest włączona (1), grafika bedzie wyświetlana na całym obrazie monitora.

vid_gamma
Wartość domyślna: 1
Opis: Ustawienia graficzne gamma.

vid_ref
Wartość domyślna: gl
Opis: Nazwa sterownika graficznego, który jest aktualnie używany.

vid_restart
Opis: Restart trybu graficznego.

viewsize
Wartość domyślna: 100
Opis: Wielkość ekranu gry.

wave
Opis: Pokazuje charakterystyczne gesty, które widzą inni gracze na serwerze.
Lista gestów:
0 - Flipoff.
1 - Salute
2 - Taunt.
3 - Wave.
4 - Point.

weaplast
Opis: Przełącza do ostatnio używanej broni.

weapnext
Opis: Przełącza na nastepną (niż ta której używamy aktualnie) broń jaką mamy w plecaku.

weapprev
Opis: Przełącza na wczesniejszą (niż ta której używamy aktualnie) broń jaką mamy w plecaku.

zombietime
Wartość domyślna: 2
Opis: Ilość czasu w minutach przed wyrzuceniem z serwera gracza, którego wcześniej rozłączyło.













========================

te ustawienia o ktore prosisz to

gl_polyblend 0

wtedy nie bedzie ci mrugalo.

kfak.neostrada.pl/quake2/pak2.zip -> tam jest moj pak chyba


FAJNE USTAWIENIA GRAFY:

GL_MODULATE 2
VID_RESTART
GL_MODULATE 255

JEDYNY MINUS TO TAKI ZE TRZEBA PRZELADOWYWAC TO PO KAZDEJ MAPIE :)
_________________
Team3M Elite Mates [3M.kfak]
 
 
max
Wisienka

Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 35
Wysłany: Pią Lut 27, 2004 7:35 pm   

lol kfak tylko tyle : SZACUNEK

ze ci sie chcialo......
 
 
omen
Śliweczka
VISCA el BARCA!


Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2002
Posty: 413
Skąd: ze sromU ,)
Wysłany: Pią Lut 27, 2004 9:16 pm   

o niech Cie huj strzeli kaczka ;)
_________________
LC !
 
 
Kiler
[Usunięty]

Wysłany: Pią Lut 27, 2004 9:21 pm   

skądś skopiował, nie wierze że chcialo mu sie pisać ;]

ctf.pl/download w dziale inne macie kilka configów, przyklładowy pak
w dziale mapy proponuje zassać wszystkie:
q2ctf1-5.bsp
lfctf1-10.bsp
sumactf5 oraz 6
bw
a tak to ssajcie z serva :]
co do dobrego wyglądu map to
zassajcie pliki ENT i ENV z dzialu INNE

jak cos nie idzie dajcie znać ;]
 
 
pyz 
For the Horde!


Wiek: 40
Dołączył: 27 Kwi 2003
Posty: 1768
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Nie Lut 29, 2004 12:19 pm   

Na przyszlosc kfak wklej linka, kolejny tego typu post bedzie kasowany ;)
_________________
 
 
 
kfak
Śliweczka


Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 304
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie Lut 29, 2004 3:04 pm   

po 1. nie wiem czy to gdzies jest w necie na jakiejs www ;P jest u mnie na dysku, to wiem :D
po 2. jakbym mial wrzucic link do pliku to bys nawet ty sciagal to z pare min ;) transfer 0.1 - 0.5 ;D
_________________
Team3M Elite Mates [3M.kfak]
 
 
Icer 
Śliweczka

Wiek: 38
Dołączył: 14 Gru 2002
Posty: 379
Skąd: Białystok
Wysłany: Nie Lut 29, 2004 8:07 pm   

pyz a co ci przeszkadza chcial pomóc to pomógl jak zacznmiesz kasowac posty to nikt nie zostanie:D
 
 
max
Wisienka

Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 35
Wysłany: Nie Lut 29, 2004 10:05 pm   

ma racje dac mu wodki!!!!!!!

vote ban for pyz :twisted:
 
 
Kribol 
Pilsudski Wannabe


Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 903
Skąd: Allakir
Wysłany: Nie Lut 29, 2004 10:10 pm   

popelniles blad wypowiadajac te slowa.. tylko ja moge zadzierac z panem moderatorem :)
 
 
 
pyz 
For the Horde!


Wiek: 40
Dołączył: 27 Kwi 2003
Posty: 1768
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Nie Lut 29, 2004 10:13 pm   

icer, max - proponuje Wam zapoznac sie z netykieta, a najlepiej w ogole zmadrzec.

kfak - to mogles to umiescic gdzies, napewno masz konto jakies, a jak nie to chocby na stronce 3m, maly howto dla poczatkujacych q2ctf, nie sadzisz, ze ciut zbyt obszerny ten post? Mnie na przyklad wkurwialo przewijanie w dol tak duzo, jakbys dal linka byloby cudownie bo osoby zainteresowane by sobie weszly. Troche wiecej uniwersalizmu ;>

Kribol, wybacz mu, mlody, glupi, nie wie co czyni .. :)
_________________
 
 
 
Sensei
Śliweczka

Dołączył: 18 Lis 2003
Posty: 240
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lut 29, 2004 10:57 pm   

Pyz jak nie jestes zainteresowany to nie czytaj.
_________________
I choćbym szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę,
bo sam jestem największym skurwie... w tej dolinie!!!
 
 
Kazwa 
Malinka
egeszegedre!


Wiek: 114
Dołączyła: 14 Gru 2002
Posty: 1006
Skąd: Wroclove! :*
Wysłany: Pon Mar 01, 2004 3:58 pm   e tam ...

Kaczka kciala dobrze ... ale niestety Pyz ma tu wladze ...

W sumie, dzieki Kfak ... mi tez sie to przyda, cholera... :]
_________________
endless tears, forever joy!
 
 
 
Kiler
[Usunięty]

Wysłany: Pon Mar 01, 2004 7:52 pm   

pyza nie badz leniwy ;]
w koncu i tak nie dla ciebie topic :D
kaczuch ma umieszczac na ftpach itd bo tobie sie nie chce przewijac :D

bebe Pan "moderator" ;]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.78 sekundy. Zapytań do SQL: 12