Dolaczam sie do prosby. W FPP umiemy grac, ale mamy zaeglosci jezeli chodzi o config Q2. Wiem, ze kazdy ma swoj pak dostrajany przez lata. Mozecie podrzucic kilka linkow? Thx z gory.
I od razu dwa pytania:
-czy moge modyfikowac HUDa? konkretnie chce ustawic tak, zebym widzial wszystkie bronie, jakie zebralem w ikonkach na dole (jak w QW albo w Q3 OSP/Promode)
-jaka jest komenda, zeby mi ekran nie migal na czerwono jak dostaje?
+attack
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz strzela z aktualnie trzymanej w ręce broni.
+back
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się do tylu.
+forward
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się do przodu.
+klook
Opis: Klawisze +forward i +back służą teraz jako +lookup i +lookdown.
+left
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz obraca się w lewo.
+lookdown
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz patrzy w dół.
+lookup
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz patrzy w górę.
+mlook
Opis: Kiedy jest włączone, mysz służy nam do obracania się postacią. By odwrócić kierunki patrzenia należy użyć polecenia m_pitch z przeciwną wartością. Wtedy gdy mysz weźmiemy do góry to postać popatrzy w dól.
np. m_pitch -0.022
+movedown
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz schyla się.
+moveleft
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się w lewą stronę.
+moveright
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się w prawą stronę.
+moveup
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz płynie w górę, wchodzi po drabinie lub skacze (zależnie od sytuacji).
+right
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz obraca się w prawo.
+speed
Opis: Kiedy jest aktywne, gracz biegnie.
+strafe
Opis: Kiedy jest aktywne, funkcje +left i +right są zmienione na +moveleft i +moveright.
adr0
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr1
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr2
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr3
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr4
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr5
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr6
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr7
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
adr8
Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER.
alias
Opis: Alias to spis komend, które można ustawić pod jeden klawisz. Wpisanie samej komendy alias powoduje wyświetlenie wszystkich załadowanych aktualnie aliasów. Przydatne aliasy znajdziecie w dziale config. Aliasy ustawiamy w czasie gry w takiej postaci:
alias (nazwa) "(polecenie)"
Przykłady:
alias shi "say WITAM WSZYSTKICH!!"
alias shotwave "+attack;wait;wave 1"
allow_download
Wartość domyślna: 1
Opis: Pozwala nam na automtyczne ściąganie skinów, map, modeli z serwera.
bind
Opis: Przypisanie jakiejś komendy lub aliasa pod przycisk. Postać komendy:
bind (klawisz) "(komenda_lub_alias)"
bindlist
Opis: Pokazuje wszystkie zbindowane przyciski.
cd
Opis: Komenda ta kontroluje funkcje odtwarzacza CD. Polecenia wglądają w następujący sposób:
cd (funkcja z listy komend do CD pod spodem)
cd (funkcja z listy komend do CD pod spodem) (parametr)
Lista komend do CD:
close - Zamknięcie CD-ROMa .
eject - Otwarcie CD-ROMa.
info - Wyświetla ilość scieżek dźwiekowych i aktualny status.
loop (utwór) - Wydaje polecenie, by CDik odtwarzał dany utwór w kółko.
off - Wyłącza muzykę z CD.
on - Włącza muzykę z CD.
pause - Pauza.
play (utwor) - Polecenie do CD, by grał daną scieżkę.
remap - Wyświetla kolejność w jakiej mają być grane utwory.
remap (utwór) (utwór) ... (utwór) - Ustawiamy nowa kolejność odtwarzania utworów z CD .
reset - Kasuje funkcje CD.
resume - Dokończenie utworu po poprzednim zapauzowaniu.
stop - Zatrzymuje aktualnie odgrywany utwór.
Przykłady:
cd info
cd play 1
cd remap 4 5 1 2 7 8
cd_nocd
Wartość domyślna: 0
Opis: Pozwala na odtwarzanie muzyki z CD.
centerview
Opis: Centruje widok.
changing
Opis: Informuje nas o nazwie nastepnej mapy.
cl_blend
Wartość domyślna: 1
Opis: Włącza (1) lub wyłącza (0) mgłę pod woda i gdy dostajemy.
cl_gun
Wartość domyślna: 1
Opis: Wyświetlanie widoku broni.
cl_lights
Wartość domyślna: 1
Opis: Włącza "dynamiczne" oświetlenie.
cl_maxfps
Wartość domyślna: 90
Opis: Maksymalna ilość pakietów, jakie powinien serwer nam przesłać.
cl_noskins
Wartość domyślna: 0
Opis: Gdy włączymy (1), pokazuje wszystkich graczy jako "GRUNTY" (po uprzednim zrestartowaniu grafiki).
cl_particles
Wartość domyślna: 1
Opis: Włączenie (1) lub wyłączenie (0) dymu rakiet, promienia raila i innych podobnych dodatków graficznych.
cl_run
Wartość domyślna: 0
Opis: Włączone (1) lub wyłączone(0) automatyczne bieganie.
cl_stats
Wartość domyślna: 0
Opis: Informacje o statystykach mapy.
cl_stereo
Wartość domyślna: 0
Opis: Włączamy (1) lub wyłączamy (0) tryb dźwieku stereo.
cl_timeout
Wartość domyślna: 120
Opis: Maksymalna ilość czasu, jaką ma oczekiwać gracz na otrzymanie informacji z serwera przed rozłączeniem.
cl_yawspeed
Wartość domyślna: 140
Opis: Prędkość z jaką gracz się obraca, używajac do tego klawiatury.
clear
Opis: Czyści konsolę.
cmdlist
Opis: Wyświela listę wszystkich komend konsolowych.
con_notifytime
Wartość domyślna: 3
Opis: Czas po jakim tekst napisany w konsoli zniknie z ekranu.
condump
Opis: Przeniesienie tekstu z konsoli do pliku. Polecenie to powinno wygladać następująco: condump (nazwa_pliku). Nie musimy dodawać rozszerzenia na końcu w nazwie pliku, gdyż przydzielane jest automatycznie (*.txt).
connect
Opis: Połączenie klienta (Nas ) z serwerem. Polecenie to możemy wpisywać na dwa sposoby:
crosshair
Wartość domyślna: 1
Opis: Wygląd celownika. Możliwe nadawane wartości są 0 (brak celownika), poprzez 1-3 (różne rodzaje celowników)
deathmatch
Wartość domyślna: 0
Opis: Włączenie (1) lub wyłączenie (0) trybu deathmatch.
dedicated
Wartość domyślna: 0
Opis: Dzięki tej funkcji możemy stworzyć tzw. "dedicated serwer" - czyli będziemy mieli coś na wzór prawdziwego serwera. U nas bedzie tylko konsola a inni będą mogli się podłączyć do naszej gry, w której nie musimy być. Polecenie te wpisać odrazu przy włączeniu Quakea (najlepiej robić to w pliku *.bat - by można było go używać w przyszłości), a może ono wyglądać następująco: Quake2.exe +set dedicated 1
demomap
Opis: Włącza demo. Demka do ściągnięcia z naszej strony, w dziale demos.
Przykład: demomap demo1.dm2
disconnect
Opis: Rozłączenie z serwerem, z którym jesteśmy aktualnie połączeni.
drop
Opis: Wyrzucenie przedmiotu z plecaka. Polecenie powinno wygladać nastepujaco: drop (nazwa _przedmiotu). Rzeczy wyrzucone w trybie multiplayer, pozostają na mapie przez 30 sek., po czym po prostu znikają.
Przykłady:
drop shotgun
drop quad damage
dumpuser
Opis: Wyświetla informacje o danym graczu. Polecenie wygląda następująco: dumpuser (nazwa_gracza). Z danych wyświetlanych o wybranym graczu są między innymi fov, rate, hand
echo
Opis: Wyświetla tekst, który widoczny jest tylko na ekranie naszego komputera.
Przykład: echo Aktualna broń Rail Gun
error
Opis: Wychodzi z gry z komunikatem, który wpiszemy po komędzie error (pozdrowienia dla wszystkich Errorow jakich znam i nie tylko :> ).
Przykład: error "hmmm a do tego sluzy error "
exec
Type: Function
Opis: Funkcja ta służy do wgrania configa w czasie gry, by wgrać nasze ustawienia (zapraszam do dzialu configi gdzie wiecej się dowiecie na ich temat i sami stworzycie swoj własny config).
Przykłady: exec nazwa.cfg
fov
Wartość domyślna: 90
Opis: Wielkość kątu widzenia.
fraglimit
Opis: Ilość fragów koniecznych do zmiany mapy.
freelook
Wartość domyślna: 0
Opis: Zamienia używanie kierunków poruszania góra-dól na patrzenie w góre i w dól.
g_select_empty
Wartość domyślna: 0
Opis: Gdy włączymy (1) tą komendę, pozwoli nam na wybranie broni, która nie ma amunicji.
game
Wartość domyślna: (none)
Opis: Dzięki tej komendzie, będziemy mogli włączyć wszelkiego rodzaju mody (które znajdziecie u nas w dziale mods).
Przykład: game battle
gamemap
Opis: Włącza grę z podaną mapą. Polecenie wygląda następująco gamemap (nazwa_mapy). Nie musimy podawać rozszerzenia mapy, jeśli nie jest inne niż bsp. Dodatkowe mapy powinny znajdować się w katalogu baseq2/maps (mapy do znalezienia na naszej stronie w dziale maps).
Przykład: gamemap q2dm1
gl_bitdepth
Wartość domyślna: 0
Opis: Pozwala nam na użycie 16-bitowych tekstur.
gl_dynamic
Wartość domyślna: 1
Opis: Użycie "dynamicznego" oświetlenia.
gl_flashblend
Wartość domyślna: 0
Opis: Jesli włączymy tą opcje, wszystkie efekty świetlne będą wyświetlane jako kule światła.
gl_mode
Wartość domyślna: 3
Opis: Wpisanie do konsoli rozdzielczości, jaka ma być wyswietlana na ekranie monitora.
Możliwe wartości:
0 - 320 x 200
1 - 400 x 300
2 - 512 x 384
3 - 640 x 480
4 - 800 x 600
5 - 960 x 720
6 - 1024 x 768
7 - 1152 x 864
8 - 1280 x 960
9 - 1600 x 1200
gl_modulate
Wartość domyślna: 1
Opis: Jasność tekstur. Po jej zmianie należy zrestartować grafikę poleceniem vid_restart.
gl_picmip
Wartość domyślna: 0
Opis: Dokładność wyświetlania tekstur terenu i broni w grafice gl. Zwiększanie go powoduje pogorszenie jakości tekstur i zwiększenie wydajności na słabszych komputerach.
gl_playermip
Wartość domyślna: 0
Opis: Dokładność wyświetlania skinów graczy. Zwiększenie parametru powoduje pogorszenie jakości tekstur skinów i zwiekszenie wydajności na słabszych komputerach.
gl_polyblend
Wartość domyślna: 1
Opis: Efekty te wyświetlane są gdy dostajemy, zbieramy rzeczy, powodują one mgłę pod wodą. Wyłącznie tych efektów uzyskamy poprzez ustawienie tego parametru na 0.
gl_shadows
Wartość domyślna: 0
Opis: Cieniowanie przedmiotów i postaci.
gl_teksturemode
Wartość domyślna: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
Opis: Jakość wyświetlania tekstur. Trudno opisać każda z nich, wiec poprobujcie. Przez zmiane jakości tekstur możemy podnieść wydajnosc gry w Quakeu 2.
Do wyboru:
GL_NEAREST GL_LINEAR GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
gun_x
Wartość domyślna: 0
Opis: Położenie broni na osi współrzędnych x. Dzięki temu ustawieniu i dwu pozostałym otrzymujemy ciekawe efekty wyglądu broni popróbujcie sami.
gun_y
Wartość domyślna: 0
Opis: Położenie broni na osi współrzędnych y.
gun_z
Wartość domyślna: 0
Opis: Położenie broni na osi współrzędnych z.
hand
Wartość domyślna: 0
Opis: Ręka w której chcemy trzymać broń (jeśli nie zmienia się to ustawienie nalezy sprawdzić parametr cl_gun, wartość cl_gun 0 wyłącza widok broni).
Możliwe wartości:
0 - Broń trzymana w prawym reku.
1 - Broń trzymana w lewym reku.
2 - Widok brońi wyłączony, zostaje tylko mała ikonka.
hostname
Wartość domyślna: noname
Opis: Pokazuje aktualną nazwę serwera.
in_initjoy
Wartość domyślna: 1
Opis: Obsługa joysticka - włączenie (1) lub wyłączenie (0) go.
in_initmouse
Wartość domyślna: 1
Opis: Obsługa myszy - włączenie (1) lub wyłączenie (0) jej.
info
Opis: Pokazuje informacje o serwerze.
intensity
Wartość domyślna: 2
Opis: Jasność wyświetlania grafiki.
invdrop
Opis: Wyrzuca wybraną rzecz.
inven
Opis: Wyświetla ekran plecaka.
invnext
Opis: Wybiera kolejną rzecz z plecaka.
invnextp
Opis: Wybiera następnego powerupa (QUAD itp.) z plecaka.
invnextw
Opis: Wybiera kolejną broń z plecaka.
invprev
Opis: Wybiera poprzednią rzecz z plecaka.
invprevp
Opis: Wybiera poprzedniego powerupa z plecaka.
invprevw
Opis: Wybiera poprzednią broń z plecaka.
invuse
Opis: Użycie uprzednio zaznaczonej rzeczy z plecaka.
kick
Opis: Kick (ang. kopnij) sluży do wywalenia kogoś z serwera przysługuje tylko adminom i znąjacym kod admina. Po wpisaniu słowa kluczowego kick nalezy podac nick osoby, ktora chcemy wykopać lub jego numer id.
kill
Opis: Pamiętacie kamikaze - jak tak to wiecie, że to poprostu samobójstwo .
killserver
Opis: Wyłącza serwer - trzeba posiadać odpowiednie uprawnienia do takiego czegoś.
logfile
Wartość domyślna: 0
Opis: Logowanie tekstow z konsoli do pliku.
Możliwe wartości:
0 - Wyłączone logowanie.
1 - Włączone logowanie, gdzie plik z tekstami jest uaktualniany .
2 - Zapisuje logi na bieżąco.
lookspring
Wartość domyślna: 1
Opis: Automatyczne centrowanie obrazu, gdy włączony jest +mlook.
lookstrafe
Wartość domyślna: 0
Opis: Automatyczne chodzenie na boki, gdy włączony jest +mlook.
m_filter
Wartość domyślna: 0
Opis: Gdy włączone, mysz bedzie się płyniej poruszała.
m_forward
Wartość domyślna: 1
Opis: Wrażliwość ruchów myszy góra dół.
m_pitch
Wartość domyślna: 0.022
Opis: Czułość patrzenia za pomocą myszy góra dół.
m_side
Wartość domyślna: 0.8
Opis: Wrażliwość porusznia się na boki myszy.
m_yaw
Wartość domyślna: 0.022
Opis: Czułość patrzenia się na boki za pomocą myszy.
map
Opis: Wgrywa mapę, obrazek, demko. Ważne jest by dodać rozszerzenie do nazwy pliku. Podstawowy wygląd polecenia to: map (nazwa_pliku_z_rozszerzeniem)
Przykłady:
map q2dm1
map skoki.dm2
map colormap.pcx
maxclients
Wartość domyślna: 1
Opis: Maksymalna ilość graczy na serwerze.
menu_addressbook
Opis: Pokazuje menu z listą adresów serwerów (wartości adr1 - adr8).
menu_credits
Opis: Pokazuje menu credits (chyba wiecie co to jest?).
menu_dmoptions
Opis: Menu z opcjami do deathmatchu.
menu_game
Opis: Pokazuje menu do gry single.
menu_joinserver
Opis: Pokazuje menu, z serwerami do których możemy się dołączyć.
menu_keys
Opis: Pokazuje menu z ustawieniami klawiatury.
menu_loadgame
Opis: Menu, w którym możemy wgrać zapis z gry pojedyńczej.
menu_main
Opis: Wyświetla menu główne.
menu_multiplayer
Opis: Menu Multi-player.
menu_options
Opis: Menu z opcjami.
menu_playerconfig
Opis: Menu z ustawieniami gracza (nick, hand, skins/models).
menu_quit
Opis: Menu wyjścia z gry.
menu_savegame
Opis: Menu z zapisem gry pojedynczej.
menu_startserver
Opis: Menu do tworzenia serwera.
menu_video
Opis: Menu z konfiguracją opcji graficznych.
messagemode
Note: To samo co komenda say - czyli wysłanie wiadomości do wszystkich osób na serwerze.
messagemode2
Opis: To samo co komenda say_team - czyli wysłanie wiadomości tylko do osób w twojej drużynie.
modellist
Opis: Wyświetla informacje o wszystkich wgranych modelach, mapach itp.
name
Opis: Pseudonim jaki chcemy mieć w czasie gry. Komenda powinna wygladać tak: name (nick_jaki_chcemy_mieć).
netgraph
Wartość domyślna: 0
Opis: Wyświetla na wykresie, wachania pingu .
pause
Opis: Zatrzymanie gry w gdzie pojedyńczej.
pingservers
Opis: Wyświetla informacje o serwerach w książce z adresami.
play
Opis: Odgrywa dźwiek. Postac komendy: play (nazwa_pliku)
Przykłady:
play doors/dr1_strt.wav
play items/n_health.wav
players
Opis: Wyświetla w konsoli wszystkich graczy w grze.
quit
Opis: Wyjście z gry.
rate
Wartość domyślna: 25000
Opis: Maksymalna ilość bajtów jaką serwer powinien przesyłac klientowi. Najlepiej ustawić ten parametr w zależności od łącza jakie posiadamy. Modem 33.6 powinien miec rate 2400-3100, 56kb - rate 4400-4800 itd.
reconnect
Opis: Ponowne połączenie się z serwerem.
record
Opis: Nagranie demka. By zakończyć nagrywanie, należy wpisać w konsoli stop. Wygląd komendy: record (nazwa_dema)
s_initsound
Wartość domyślna: 1
Opis: Wyłączenie (0) lub włączenie (1) dzwieku.
s_khz
Wartość domyślna: 11
Opis: Jakość sampli dźwiekowych (max. to 22).
s_loadas8bit
Wartość domyślna: 1
Opis: Dźwieki wgrywane będą jako 8-bitowe pliki.
s_mixahead
Wartość domyślna: 0.2
Opis: Czas przed jakim sample dźwiękowe zostaną zmiksowane.
s_volume
Wartość domyślna: 0.7
Opis: Natężenie dźwieku.
s_wavonly
Wartość domyślna: 0
Opis: Włączenie tej opcji spowoduje odgrywanie tylko sampli typu .wav.
save
Opis: Zapisanie stanu gry w trybie pojedyńczym.
say
Opis: Wysłanie wiadomości do wszystkich.
say_team
Opis: Wysłanie wiadomości do wszystkich z Waszej drużyny.
score
Opis: Pokazuje tabelę wyników.
scr_conspeed
Wartość domyślna: 3
Opis: Szybkość z jaka konsola pokazuje się i chowa.
screenshot
Opis: Robi zdjęcie z ekranu do pliku.
sensitivity
Wartość domyślna: 3
Opis: Czulość ruchów myszy.
serverstop
Opis: Zatrzymuje nagrywanie dema z serwera.
sizedown
Opis: Zmiejszenie wielkości ekranu gry.
sizeup
Opis: Zwiekszenie wielkości ekranu gry.
skill
Wartość domyślna: 0
Opis: Poziom trudności w trybie gry pojedyńczej. Przyjmuje wartosci 0-2, od najmniejszego do największego poziomu trudności.
skin
Wartość domyślna: male/grunt
Opis: Nazwa skóry jaką chcemy nosić (jeśli dopiszemy nazwę - skin male/razor), lub pokazanie informacji o skórze jaka nosimy (bez dodatkowych nazw).
sv_gravity
Wartość domyślna: 800
Opis: Grawitacja w grze (fajna zabawa ).
sw_clearcolor
Wartość domyślna: 2
Opis: Kolor obszarów poza mapą.
sw_mipcap
Wartość domyślna: 0
Opis: Dokładność wyświetlania tekstur. Zwiekszenie tej wartości może spowodować zwiększenie wydajności gry.
sw_mipscale
Wartość domyślna: 1
Opis: Jakość (wielkość pikseli) tekstur ścian, przedmiotów i graczy. Zwiększenie tej wartości powinno spowodować wzrost wydajności gry.
sw_mode
Wartość domyślna: 0
Opis: Tryb graficzny software.
Możliwe wartości:
0 - 320 x 480
3 - 400 x 300
2 - 512 x 384
3 - 640 x 480
4 - 800 x 600
5 - 960 x 720
6 - 1024 x 768
7 - 1152 x 864
8 - 1280 x 960
9 - 1600 x 1200
timedemo
Wartość domyślna: 0
Opis: Pokazuje nam ilość klatek wyświetlanych przez nasz sprzęt (coś lepszego niż timerefresh, potrzebne są specjalne demka).
timelimit
Wartość domyślna: 0
Opis: Ilość czasu, jaki bedzie obowiazywać w danym pojedynku.
timeout
Wartość domyślna: 125
Opis: Maksymalna ilość sekund przed zlikwidowaniem połączenia z serwerem.
timerefresh
Opis: Szybki test pokazujacy ilość wyświetlanych klatek na sekundę.
togglechat
Opis: Ta sama komenda co toggleconsole, czyli pokazanie lub ukrycie konsoli.
toggleconsole
Opis: Pokazanie lub ukrycie konsoli.
unbind
Opis: Usunięcie bindu z danego klawisza. Polecenie wygląda następująco: unbind (nazwa_klawisza).
unbindall
Opis: Usuwa wszystkie bindy z klawiszy.
use
Opis: Użycie przedmiotu. Polecenie wygląda następująco: use (nazwa_przedmiotu - patrz lista)
Lista przedmiotów do użycia:
bfg10k - BFG10K.
blaster - Blaster.
chaingun - Chaingun.
environment suit - Environment Suit.
grapple - Hak (spotykany najczesciej w CTFie).
grenade launcher - Grenade Launcher.
grenades - Granaty.
hyperblaster - HyperBlaster.
invulnerability - Nieśmiertelność.
machinegun - Machinegun.
power screen - Power Screen.
power shield - Power Shield.
quad damage - Quad.
railgun - Railgun.
rebreather - Maska do pływania pod woda.
rocket launcher - Rocket Launcher.
shotgun - Shotgun.
silencer - Tłumik.
super shotgun - Super Shotgun.
userinfo
Opis: Wyświetla informacje o kliencie.
v_centermove
Wartość domyślna: 0.15
Opis: Predkość z jaką obraz bedzie sie automatycznie centrowal.
v_centerspeed
Wartość domyślna: 500
Opis: Dystans jaki obraz przejdzie by się wycentrować.
version
Opis: Pokazuje aktualną wersję gry.
vid_fullscreen
Wartość domyślna: 0
Opis: Jeśli ta opcja jest włączona (1), grafika bedzie wyświetlana na całym obrazie monitora.
vid_gamma
Wartość domyślna: 1
Opis: Ustawienia graficzne gamma.
vid_ref
Wartość domyślna: gl
Opis: Nazwa sterownika graficznego, który jest aktualnie używany.
vid_restart
Opis: Restart trybu graficznego.
viewsize
Wartość domyślna: 100
Opis: Wielkość ekranu gry.
wave
Opis: Pokazuje charakterystyczne gesty, które widzą inni gracze na serwerze.
Lista gestów:
0 - Flipoff.
1 - Salute
2 - Taunt.
3 - Wave.
4 - Point.
weaplast
Opis: Przełącza do ostatnio używanej broni.
weapnext
Opis: Przełącza na nastepną (niż ta której używamy aktualnie) broń jaką mamy w plecaku.
weapprev
Opis: Przełącza na wczesniejszą (niż ta której używamy aktualnie) broń jaką mamy w plecaku.
zombietime
Wartość domyślna: 2
Opis: Ilość czasu w minutach przed wyrzuceniem z serwera gracza, którego wcześniej rozłączyło.
========================
te ustawienia o ktore prosisz to
gl_polyblend 0
wtedy nie bedzie ci mrugalo.
kfak.neostrada.pl/quake2/pak2.zip -> tam jest moj pak chyba
FAJNE USTAWIENIA GRAFY:
GL_MODULATE 2
VID_RESTART
GL_MODULATE 255
JEDYNY MINUS TO TAKI ZE TRZEBA PRZELADOWYWAC TO PO KAZDEJ MAPIE
skądś skopiował, nie wierze że chcialo mu sie pisać ;]
ctf.pl/download w dziale inne macie kilka configów, przyklładowy pak
w dziale mapy proponuje zassać wszystkie:
q2ctf1-5.bsp
lfctf1-10.bsp
sumactf5 oraz 6
bw
a tak to ssajcie z serva :]
co do dobrego wyglądu map to
zassajcie pliki ENT i ENV z dzialu INNE
po 1. nie wiem czy to gdzies jest w necie na jakiejs www ;P jest u mnie na dysku, to wiem
po 2. jakbym mial wrzucic link do pliku to bys nawet ty sciagal to z pare min transfer 0.1 - 0.5 ;D
icer, max - proponuje Wam zapoznac sie z netykieta, a najlepiej w ogole zmadrzec.
kfak - to mogles to umiescic gdzies, napewno masz konto jakies, a jak nie to chocby na stronce 3m, maly howto dla poczatkujacych q2ctf, nie sadzisz, ze ciut zbyt obszerny ten post? Mnie na przyklad wkurwialo przewijanie w dol tak duzo, jakbys dal linka byloby cudownie bo osoby zainteresowane by sobie weszly. Troche wiecej uniwersalizmu ;>
Kribol, wybacz mu, mlody, glupi, nie wie co czyni ..
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum